Ach, als ik de foute loods nu zie en hun bewoners...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
Stelling: legalize recreational marijuana? ja of nee? We beginnen achter te lopen, zelfs op Murica
Wat schiet je ermee op? Dan gaan ze er accijnzen op heffen en wordt het net als sigaretten 4 keer zo duur.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
Stelling: legalize recreational marijuana? ja of nee? We beginnen achter te lopen, zelfs op Murica
nee hoor want het wordt nu al 5 keer te duur verkocht, kan zelfs goedkoper worden als je het professioneel verbouwtquote:Op zondag 4 mei 2014 00:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op? Dan gaan ze er accijnzen op heffen en wordt het net als sigaretten 4 keer zo duur.
Ach, ik weet nog dat ik ooit zei dat als shag/sigaretten boven 10 gulden uit kwamen ik zou stoppen.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op? Dan gaan ze er accijnzen op heffen en wordt het net als sigaretten 4 keer zo duur.
Net 3 pakjes sigaretten gekocht: 43 guldenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, ik weet nog dat ik ooit zei dat als shag/sigaretten boven 10 gulden uit kwamen ik zou stoppen.
Wel boven de 10 gulden, niet gestopt...
Je rekent nog in guldens?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Net 3 pakjes sigaretten gekocht: 43 gulden
Je schiet er meer mee op dan het illegaal maken, waardoor je justitie verder overbelastquote:Op zondag 4 mei 2014 00:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jo!!!! FF dimme ja!![]()
Zelfbediening is hier het gebruik.
Inschenken is niet nodig, het zit al in glas, en openen kan je ook prima zelf!
[ afbeelding ]
Dat snap ik. Maar het is best wel een tijdje geleden. Het enige nut van omrekenen is een bevestiging krijgen van dat je genaaid bent.quote:
Als ik 23 euro voor een snitzel in een restaurant moet betalen doe ik het ook nog, en dan kunnen ze van mij een dikke harrie krijgen.quote:
Jaquote:Op zondag 4 mei 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
in oostenrijk kreeg ik bijna 3 kilo vlees aan mixed grill voor 23 euroquote:Op zondag 4 mei 2014 01:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als ik 23 euro voor een snitzel in een restaurant moet betalen doe ik het ook nog, en dan kunnen ze van mij een dikke harrie krijgen.
Snap ik. Je zal vast niet de enige zijn. Ik ga me alleen maar storen als ik omreken, dus ik doe het niet. Straks krijg je nog een wereldmunt.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Soms, bij duurdere aankopen. Ik ben iemand van gewoontes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |