Blackout?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een echte kameraad voorkomt dat zijn kameraad trouwt!![]()
Mijn mattie is vorig jaar gescheiden, toen hebben we pas feest gevierd!
![]()
![]()
![]()
Dat je wakker wordt met een tijger in de badkamer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Tijd voor mijn vitamines, wie drinkt er mee?
afbeelding ]
[ afbeelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hypothetisch zou ik het verkopen, hypothetisch dan hequote:Op zondag 4 mei 2014 00:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Oke, ik heb een stelling. Wat zou je doen al je twv 10 miljoen aan cocaine of heroine ergens zou vinden. Zou je het naar de politie brengen of het proberen te verkopen?
Probleem is wel dat als degenen die dat spul kwijt zijn erachter komen dat jij het hebt de consequenties niet te overzien zijn, hypothetisch.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hypothetisch zou ik het verkopen, hypothetisch dan he
Trouwen op bevrijdingsdag klinkt een beetje tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maandagmorgen is gratis trouwen dus geld zat voor drank!
Bij vinden ga ik er iet van uit dat de rechtmatige eigenaar er naast staat, of dat er onbetrouwbare getuigen in de buurt zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Probleem is wel dat als degenen die dat spul kwijt zijn erachter komen dat jij het hebt de consequenties niet te overzien zijn, hypothetisch.
Snap dat ceremonieel trouwen echt niet hoor, dat was ooit iets kerkelijks kom op mensen.. Zo'n gemaakt dag... lekker acteren met zn allenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Trouwen op bevrijdingsdag klinkt een beetje tegenstrijdig.
Ik zou niet weten hoe lang dat spul goed blijft. Als er getuigen zijn dan zou ik het zowiezo niet verkopen. Ik dacht meer aan een situatie dat het aanspoelt op het strand.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij vinden ga ik er iet van uit dat de rechtmatige eigenaar er naast staat, of dat er onbetrouwbare getuigen in de buurt zijn.
Bij het hypothetisch verhandelen van het middel loopt men ook gevaar. Bij hypothetisch verkoop van kleine hoeveelheden stukken minder, maar dat duurt weer zo lang.
Wij hebben hier een festival altijd, net op zoveel plaatsen, locatie is afgezet, fouilleren voor dat je naar binnen of naar buiten mag ...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bier? Kom op nou!quote:Op zondag 4 mei 2014 00:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jo!!!! FF dimme ja!![]()
Zelfbediening is hier het gebruik.
Inschenken is niet nodig, het zit al in glas, en openen kan je ook prima zelf!
[ afbeelding ]
Het is ook allang niet meer ceremonieel meer, maar meer om financieel iets te kunnen doen aan het verkrijgen van een hypotheek bijvoorbeeld en dan kun je de zure nasmaak beter laten voorafgaan door een zoet stuk taart.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Snap dat ceremonieel trouwen echt niet hoor, dat was ooit iets kerkelijks kom op mensen.. Zo'n gemaakt dag... lekker acteren met zn allen
Ow, het is a.s. Maandag?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
weet ik veelquote:Op zondag 4 mei 2014 00:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow, het is a.s. Maandag?![]()
Wel veul gratis muziek!
Ik mis nog de optie zelf opsnuiven.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Oke, ik heb een stelling. Wat zou je doen al je twv 10 miljoen aan cocaine of heroine ergens zou vinden. Zou je het naar de politie brengen of het proberen te verkopen?
Mooi is dat hè. En het mooiste is dat bijna niemand zich er druk om kan maken, zolang er maar een muziekje, een drankje etc is. "Ja want ik heb toch niks te verbergen.. "quote:Op zondag 4 mei 2014 00:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wij hebben hier een festival altijd, net op zoveel plaatsen, locatie is afgezet, fouilleren voor dat je naar binnen of naar buiten mag ...
En dat terwijl je vrijheid viert ..
Je zou het hypothetisch ook nog kunnen versnijden, wat in Nederland de standaard is daarmee zou je de werkelijke waarde makkelijk kunnen verdriedubbelen, hypothetisch dan hequote:Op zondag 4 mei 2014 00:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe lang dat spul goed blijft. Als er getuigen zijn dan zou ik het zowiezo niet verkopen. Ik dacht meer aan een situatie dat het aanspoelt op het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |