Gewoon zo'n automaatje kopen, kost geen drol.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry madam prosecco, het is shag. Kun je draaien?
Doe je een Emieltje? Ik sla je zo die ring uit!quote:Op zondag 4 mei 2014 01:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
T is dat ik te lui ben om op te staan en je buiten te zetten.. dus vooruit dan maar.
Is dit Stoner rock? Noem je dat zo?quote:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeelquote:Op zondag 4 mei 2014 01:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
spelvouten o pd it tijdsti pzij n onontkoOmbAar
Gaat nu spannend worden op rtl7 hoor ..quote:Op zondag 4 mei 2014 01:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doe je een Emieltje? Ik sla je zo die ring uit!
Jij zit teveel op feesboek...quote:Op zondag 4 mei 2014 01:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel
Crorctquote:Op zondag 4 mei 2014 01:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel
haha lul nie? makkelijk te lezen inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2014 01:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je vergeet een klinker?quote:
was da?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doe je een Emieltje? Ik sla je zo die ring uit!
quote:
Kan niet dansen, pogo wel dan ..quote:Op zondag 4 mei 2014 01:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Punkman danst wel met mij mij op gerard Joling![]()
![]()
Tuurlijk schat, ik heb zo'n elektrieke tokkie draaiert!quote:Op zondag 4 mei 2014 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry madam prosecco, het is shag. Kun je draaien?
Denk het niet.quote:
Het klinkt lekker. Past wel bij mijn stemming.quote:
quote:
Dan gaat er ergens iets foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |