Beter dan als klein kutlandje dat denkt belangrijk te zijn geld binnen willen harken.. Ow, nee, dat kan makkelijk natuurlijk... We zijn geen euro-lid meerquote:
Alles om zetels te winnen, alle partijen weten dat ze niet uit de euro of de EU kunnen stappen, om welke reden dan ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:10 schreef Burner82 het volgende:
Dat NL-Anti-Europa gelul is zo extreem populistisch... en een regelrecht bullshit.
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:08 schreef Punkman het volgende:
Even opgezocht, maar die rotzakken van een Duitsers hebben ook de prijs verhoogt.
Een schnitzel van een kilo kost nu 19,60
http://static.squarespace(...)sen%20Nov%202013.pdf
Dus je zegt dat dankzij de EU Nederland meer geld binnen kan harken?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter dan als klein kutlandje dat denkt belangrijk te zijn geld binnen willen harken.. Ow, nee, dat kan makkelijk natuurlijk... We zijn geen euro-lid meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Britten kunnen zo mooi met woorden omgaan. Ik hoorde hem ook een keer in het EP zeggen:quote:
Ik zeg zelfs dat NL meer geld binnenharkt.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus je zegt dat dankzij de EU Nederland meer geld binnen kan harken?
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die Britten kunnen zo mooi met woorden omgaan. Ik hoorde hem ook een keer in het EP zeggen:
......Then I will be the turkey that votes for christmas......
En dat de EU meer oplevert dan het kost ?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zeg zelfs dat NL meer geld binnenharkt.
Voor de Euro was de Gulden sws al gekoppeld aan de DMark, en met de Gulden terug zal deze sws gekoppeld worden aan de Euro of de Dollar, en dan maakt het echt niet uit of je het muntje Euro of Gulden noemt.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan je daar ook skieen voor het eten?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik hoor nu dat we beter naar Estland of Polen kunnen. Als jullie maar wel net zo leuk doen als hier.
Nee, ik zeg het andersom.quote:
Ik had hem ook verkeerd gelezen ..quote:Op zondag 4 mei 2014 01:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zeg zelfs dat NL meer geld binnenharkt.
Dat we niet meer terug kunnen is inderdaad een ander verhaal, maar dat maakt de keuze voor de Euro geen betere beslissing.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de EU was de Gulden sws al gekoppeld aan de DMark, en met de gulden terug zal deze sws gekoppeld worden aan de Euro of de Dollar, en dan maakt het echt niet uit of je het muntje Euro of Gulden noemt.
Ik had het goed gelezen.quote:
Terug naar de euro betekend inderdaad dat alle prijzen nog een keer over de kop gaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat we niet meer terug kunnen is inderdaad een ander verhaal, maar dat maakt de keuze voor de Euro geen betere beslissing.
Je kunt beter oplossingen zoeken voor de toekomst, dan zeiken op het verleden.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat we niet meer terug kunnen is inderdaad een ander verhaal, maar dat maakt de keuze voor de Euro geen betere beslissing.
Geld is tegenwoordig digitale nummers opgeslagen op serversquote:Op zondag 4 mei 2014 01:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Burner in de SCquote:Op zondag 4 mei 2014 01:10 schreef Burner82 het volgende:
Dat NL-Anti-Europa gelul is zo extreem populistisch... en een regelrecht bullshit.
Was ik aan het zeiken? Was niet de bedoeling.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt beter oplossingen zoeken voor de toekomst, dan zeiken op het verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |