Ook al had ik hem opgenomen, die van jou was leuker ..quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ook al had ik hem opgenomen, die van jou was leuker ..
Die gozer heeft echt een brobleemquote:Op zondag 4 mei 2014 02:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ook al had ik hem opgenomen, die van jou was leuker ..
"De inhoudseigenaar heeft deze video niet beschikbaar gesteld voor mobiele apparaten".quote:
oh jee een ipad gebruikerquote:Op zondag 4 mei 2014 02:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
"De inhoudseigenaar heeft deze video niet beschikbaar gesteld voor mobiele apparaten".
Je moet op de bank schat!
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
"De inhoudseigenaar heeft deze video niet beschikbaar gesteld voor mobiele apparaten".
waarom doen ze dat eigenlijk?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En op een simpele android phone doet hij het gewoonquote:
Nee, niet gevonden. kan me niet herinneren ook. Het is al een tijdje geleden dat ik die film gezien heb.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je die ook dat die moeder op die rat stampt ?
Die heb ik toch gekkie!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
En op een simpele android phone doet hij het gewoon
En het is nog wel je naam.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, niet gevonden. kan me niet herinneren ook. Het is al een tijdje geleden dat ik die film gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |