True, maar ze krijgen wel een disproportionele hoeveelheid shit over zich heen.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:37 schreef MultiBanaan het volgende:
Wat steeds maar weer aantoont wat een gebrek aan ruggengraat die mensen hebben, wat meestal ook de reden is dat ze zo vadsig zijn
Herkenbaar, mij vragen ze altijd of ik boulimia hebquote:Op zondag 4 mei 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
Overigens is het wel moker irritant als je steeds gevraagd wordt of je anorexia hebt oid.
Mensen met boulimia zitten vaak eerder tegen dik aan.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:52 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Herkenbaar, mij vragen ze altijd of ik boulimia heb
was een grap hahahahahahquote:Op zondag 4 mei 2014 01:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Mensen met boulimia zitten vaak eerder tegen dik aan.
Mensen met boulimia staan er niet per se om bekend heel dik te zijn, dus nee, hij was niet zo geslaagd.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:05 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
vooral dat moment waarop jij m niet snapte..
Ik vind hem geslaagd. Applaus voor mezelluf!quote:Op zondag 4 mei 2014 01:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Mensen met boulimia staan er niet per se om bekend heel dik te zijn, dus nee, hij was niet zo geslaagd.
Ah deze opmerkingenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:41 schreef Apotheose het volgende:
Herkenbaar. Maar verder ben ik zo blij dat ik wél die 2e portie kan hebben zonder aan te komen.
nee man, dit is klbquote:Op zondag 4 mei 2014 01:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat nou als je gewoon niemand beledigt door te insinueren dat ze dik of dun zijn maar iedereen gewoon zoveel laat eten als ze willen zonder er meteen een mening over te hebben?
we laten hier niemand in zijn waardequote:Op zondag 4 mei 2014 01:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Die zin wordt overigens ook altijd gebruikt alsof het een argument is ofzo.
Wie is 'we'?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
we laten hier niemand in zijn waarde
Dat is een kutsmoesje wanneer de vetrollen over de broek hangen.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
Terechte klacht, vooral sinds alle dikke via facebook etc. één groot front vormen en plaatjes posten van obese wijven met teksten als "real women have curves"![]()
![]()
Ik vind dat je als directe omgeving zijnde iemand er best op fatsoenlijke wijze op mag wijzen als ie echt gevaarlijk dik wordt.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat nou als je gewoon niemand beledigt door te insinueren dat ze dik of dun zijn maar iedereen gewoon zoveel laat eten als ze willen zonder er meteen een mening over te hebben?
Ik denk omdat de cyclus zich dan herhaalt.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:26 schreef Triptamine2 het volgende:
Je hebt een tweedeling in dikkerds die je mag beledigen en dikkerds die je niet mag beledigen. Papzakjes van de rondheid van bijvoorbeeld Paul de Leeuw of Richard Groenendijk worden redelijk vaak op hun gewicht "gepakt" maar dat is dan geen probleem want ze kunnen er zelf om lachen. Hetzelfde geld ook nogal voor Jan Boskamp.
Maar als ze dan veel dikker worden. Ik noem een Peter Beense, Sharon Dijksma, Marc van der Linden. Dan word het, maatschappelijk gezien, minder grappig gevonden.
Waarom dat is weet ik niet? Misschien omdat de dikkerds van categorie 2 echt dodelijk vet zijn en het daarom niet meer grappig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |