Wat is dat voor spray?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:17 schreef LittleLady het volgende:
Welke gladiool doet er dan ook soda in de schoenen, nu ben ik een enorme schoenenliefhebber maar van dat advies heb ik nog nooit gehoord, ik heb wel spray, die spuit je er voor slapen gaan in en volgende dag ruiken ze fris.
Eens gekocht bij van Haren, maar nooit gebruikt, ik heb zoveel schoenen, dus wissel zo vaak van schoenen dat ze amper slijten of gedragen wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:23 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wat is dat voor spray?
Ik leg de schoenen een nacht in de vrieskast, en dan is de geur ook weg
ja ik dus ook never.. normaal gesproken gebruikte ik ook spray, maar die helpt dus niet..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:17 schreef LittleLady het volgende:
Welke gladiool doet er dan ook soda in de schoenen, nu ben ik een enorme schoenenliefhebber maar van dat advies heb ik nog nooit gehoord, ik heb wel spray, die spuit je er voor slapen gaan in en volgende dag ruiken ze fris.
Vanish werkt niet.. ik durf geen bleek of iets te gebruiken :Squote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:18 schreef Marrije het volgende:
Wat vanish erop en even laten intrekken?
Daarna nog een keer in de wasmachine?
pure bleek zou ik niet durven adviserenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:50 schreef caramel84 het volgende:
[..]
Vanish werkt niet.. ik durf geen bleek of iets te gebruiken :S
Dat advies gaf iemand ook al
Ja en iemand had het over peroxide met vanish.. maar ik ken dus niemand die daar ervaring mee heeft..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
pure bleek zou ik niet durven adviseren
maar vanish heb je al geprobeerd dus
bij mij helpt vanish goed, maar je hebt helaas geen foto erbij gedaan want ik ken de schoen niet. Ik dacht dat het een vlek op synthetisch spul was, of is het op leer?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:52 schreef caramel84 het volgende:
[..]
Ja en iemand had het over peroxide met vanish.. maar ik ken dus niemand die daar ervaring mee heeft..
Bleek durf ik echt niet,want dan wordt het gelig denk ik?
Ja op foto zie je het niet,echt irritant!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij mij helpt vanish goed, maar je hebt helaas geen foto erbij gedaan want ik ken de schoen niet. Ik dacht dat het een vlek op synthetisch spul was, of is het op leer?
Ja bij mij dus normaal gesproken ook, of zelfs met Dreftquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Marrije het volgende:
Apart dat dat er niet snel uit gegaan is, meestal pakt dat synthetische spul toch helemaal niet goed?
Ik zou er zelf echt vanish op gesmeerd hebben, daar krijg ik bijna alle vlekken mee weg.
Niet moeilijk doen, als je het op de foto niet ziet zien andere mensen die naar je schoenen kijken het ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:00 schreef caramel84 het volgende:
[..]
Ja op foto zie je het niet,echt irritant!
Nee het is op stof,op dat mesh zeg maar
kijk..het zijn die op deze foto..en die donkere rand is uitgelopen op het wit
[ afbeelding ]
Duh, dit zijn ook niet zijn schoenen, maar een nieuw paartje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen, als je het op de foto niet ziet zien andere mensen die naar je schoenen kijken het ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |