SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jon is ook sympathiekquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:53 schreef Drolflap het volgende:
Ik gun het die coach van NEC wel, sympathieke man
Zie eerst maar eens in de eredivisie te blijvenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:55 schreef OOST het volgende:
Was wel ff spannend als Nijmegenaar zijnde. Hopelijk is dit geen uitstel en hebben ze volgend seizoen een beter team.
Karma..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:56 schreef Punkman het volgende:
2009, Roda JC wint na strafschoppen tegen Cambuur en blijft in de ere divisie.
2014 Cambuur op de 12de plaats na 34 wedstrijden.
2014 Roda JC wint van GA Eagels maar degradeert naar 34 wedstrijden....
![]()
![]()
![]()
![]()
naarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:56 schreef Punkman het volgende:
2009, Roda JC wint na strafschoppen tegen Cambuur en blijft in de ere divisie.
2014 Cambuur op de 12de plaats na 34 wedstrijden.
2014 Roda JC wint van GA Eagels maar degradeert naar 34 wedstrijden....
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat schrijf ik toch? of weet je niet wat uitstel betekent?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens in de eredivisie te blijven
Oh, ik dacht misschien dat je bedoelde dat je hoopt dat jullie niet volgend seizoen degraderenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:57 schreef OOST het volgende:
[..]
Dat schrijf ik toch? of weet je niet wat uitstel betekent?
nou als ze nu niet degraderen en volgend jaar weer een kansloos jaar spelen, tja, dan is dat niet anders als ze dan degraderenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht misschien dat je bedoelde dat je hoopt dat jullie niet volgend seizoen degraderen
Groeten terugquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:01 schreef Vatta het volgende:
Eindeeeeeeelijk dat rottige tering Roda eruit. Na al die geluksjaren eindelijk eruit gedonderd. Groeten van een Sparta fan.
Moest er ook een keer van komen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:01 schreef Vatta het volgende:
Eindeeeeeeelijk dat rottige tering Roda eruit. Na al die geluksjaren eindelijk eruit gedonderd. Groeten van een Sparta fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |