quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
- weggejorist en opgerot -
Kansloos volk!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
De supporterforums van MVV en Fortuna Sittard zijn helemaal euforisch.
"Eindelijk gerechtigheid, hopelijk gaan ze failliet, hiervoor neem ik een seizoenkaart, etc."
VBL / Zwaai hier Roda uit.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:39 schreef FrankElst het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen op: www.facebook.com/spartabelike
Die pakt iets van 3 ton per jaar. Die zal wel een transfervrije status krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Kali is echt de gelukkigste man op aarde nu, hij kan volgend jaar zijn felbegeerde kampioenschap behalen!
De topclubs zullen in de rij staan voor hemquote:Op maandag 5 mei 2014 08:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die pakt iets van 3 ton per jaar. Die zal wel een transfervrije status krijgen.
Er zijn genoeg markten voor spelers als Kali: Midden Oosten, Turkije, Bulgarije... Daar hoeven ze ook veel minder bruto te geven om netto op hetzelfde uit te komen.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De topclubs zullen in de rij staan voor hem
Fledderus en Hupperts zullen wel snel iets vinden verwacht ik.
Toch triest als je op je vermeende hoogtepunt (22 jaar) al moet afzakken maar het Midden Oosten (normaal 35+).quote:Op maandag 5 mei 2014 08:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg markten voor spelers als Kali: Midden Oosten, Turkije, Bulgarije... Daar hoeven ze ook veel minder bruto te geven om netto op hetzelfde uit te komen.
Diba deed dat ook destijds. Triest, maar je moet iets als je financieel niet wil inleveren. Wat je al zei: de Nederlandse clubs topclubs staan vermoedelijk niet te dringen en clubs als Heracles, RKC, NAC en zo zullen zo'n salaris niet kunnen betalen.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Toch triest als je op je vermeende hoogtepunt (22 jaar) al moet afzakken maar het Midden Oosten (normaal 35+).
Eerder willen dan kunnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Diba deed dat ook destijds. Triest, maar je moet iets als je financieel niet wil inleveren. Wat je al zei: de Nederlandse clubs topclubs staan vermoedelijk niet te dringen en clubs als Heracles, RKC, NAC en zo zullen zo'n salaris niet kunnen betalen.
Dat voelt zeker wel goedquote:Op maandag 5 mei 2014 08:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Kali is echt de gelukkigste man op aarde nu, hij kan volgend jaar zijn felbegeerde kampioenschap behalen!
Dat denk ik ook. Ben benieuwd hoeveel hun spelertjes moeten kosten.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De topclubs zullen in de rij staan voor hem
Fledderus en Hupperts zullen wel snel iets vinden verwacht ik.
Niks. Denk dat ze blij moeten zijn als ze wat dikke salarissen uit de boeken kunnen strepen.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ben benieuwd hoeveel hun spelertjes moeten kosten.
El Franco Demouge bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niks. Denk dat ze blij moeten zijn als ze wat dikke salarissen uit de boeken kunnen strepen.
Dan mag Hupperts het van mij bij ons komen proberen.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niks. Denk dat ze blij moeten zijn als ze wat dikke salarissen uit de boeken kunnen strepen.
Dat contract loopt nog door, geen clausule voor degradatie en NAC kon/wilde destijds niet het salaris betalen dat hij bij Roda kon vangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |