SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gifje gaat alleen te lang door, en dus: waardeloos.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, eindelijk dit gifje in goeie kwaliteit.
Uitvak NEC ook of niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja 400 man. roda wilde meer kaarten zelfs
NEIN!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn Roda niet de belgen en Twente de duitsers?
De Moyes van Nederland.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:35 schreef Momo... het volgende:
Tomasson heeft wel lekker begin van zijn trainers carrière. Meteen een club laten degraderen die dat decennia niet heeft gedaan.
Zitten meer Roda-supporters in de thuisvakken dan de uitvakken denk ikquote:
Had verwacht dat daar toch ook wel een half uitvak uitverkocht zou zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. 200 man maar oid.
In dat geval: inb4: pitch invasionquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zitten meer Roda-supporters in de thuisvakken dan de uitvakken denk ik.
Hahaha, wat een interview ja.quote:
Een zeer charismatische man met ongekende trainerskwaliteiten. Ik snap niet hoe jij op hem kunt haten, Stijn.quote:
Alles of niks #yoloquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC speelt met Sno in de spits.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC speelt met Sno in de spits.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |