Hoe komt t dat je mank bent??quote:Op maandag 5 mei 2014 10:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sinds zaterdag een beetje mank. Verder weinig spannends
Zaterdag een beetje LEO een duel ingegaan wat dus misging. Nu een gekneusd scheenbeenquote:
kusje erop??quote:Op maandag 5 mei 2014 10:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zaterdag een beetje LEO een duel ingegaan wat dus misging. Nu een gekneusd scheenbeen
nope gewoon aan t werk..quote:Op maandag 5 mei 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan jullie de vrijheid nog vieren vandaag?
Ik zou als ik jou was nog gauw erbij zeggen dat je piemeltje ook zeer doet. Misschien krijg je daar ook wel een kusje!quote:
Nee, zit in de McPrisonquote:Op maandag 5 mei 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nog gauw erbij zeggen dat je piemeltje ook zeer doet. Misschien krijg je daar ook wel een kusje!
Basquote:
vandaag weer aan het werk na een week vakantiequote:Op maandag 5 mei 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vandaag weer aan het werk na een week vakantie
Maar die doet geen zeer!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nog gauw erbij zeggen dat je piemeltje ook zeer doet. Misschien krijg je daar ook wel een kusje!
Ja, hallo! Wil je daar nou een kusje op of niet?!quote:
Aha, hoeveel wedstrijden moet je nog dan. Wij nog twee, tegen de koploper en de huidige nr 2quote:Op maandag 5 mei 2014 10:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bas
gister niet gespeeld. Volgende week weer.
Neen!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wil je daar nou een kusje op of niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |