Ik weet niet of ik vanavond je auto moet wassen of bekrassen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tukker is wel een goede catch. Als ik homo was en Ragnar Lothbrok had me afgewezen, dan wist ik het wel...
wassen.. lief doen tegen elkaar...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vanavond je auto moet wassen of bekrassen.
Een Bentley Continental GT is geen bestelbusje, hč.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godsakker, 950 euro borg voor het huren van een bestelbusje?
bekrassen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
je moet ze ook niet in R&P zoekenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het vrij lastig. Heb het twee keer gedaan en dat liep twee keer uit op een fiasco.
nou ja je kunt moeilijk ervan uit gaan dat het bij de eerste de beste gelijk een match is...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het vrij lastig. Heb het twee keer gedaan en dat liep twee keer uit op een fiasco.
in K&W even tips vragen voor de kettingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon uit CUL halen, kan ze nog koken ook
En in WGR hoe strafbaar het is haar vast te leggen en geen vrijheid meer te gunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in K&W even tips vragen voor de ketting
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En in WGR hoe strafbaar het is haar vast te leggen en geen vrijheid meer te gunnen.
Zeep elkaar maar lekker inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En in WGR hoe strafbaar het is haar vast te leggen en geen vrijheid meer te gunnen.
En een topic in FHF of iemand zin heeft om mee te doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of gewoon in KEL posten, dan lijkt het me oke
Even de stront wegpoetsen met een schuursponsje.quote:
Och, loopt wel wat leuks rond daar.quote:
Ga je je nog opgeven dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:09 schreef Kreator het volgende:
Wel teleurstellend dat Ratel mij niet eens wil meeten.
das wel heel kortzichtig... ik zou volgende keer dan als geintje er zelf een rol neer zetten...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Even de stront wegpoetsen met een schuursponsje.
[..]
Och, loopt wel wat leuks rond daar.Ik faalde destijds bij zo'n gingerchica omdat ik geen keukenrol in de keuken had staan. Like, what the fuck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |