Wat de neukquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:53 schreef GeenNaam1 het volgende:
als je bi bent vind je een shemale denk ik wel spannend ben ik zelf achtergekomen. de combinatie van een heerlijke pik en vrouwelijke wonder maakt het gewoon heel intens...
Alleen helaas heb je die amper in Nederland.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:53 schreef GeenNaam1 het volgende:
als je bi bent vind je een shemale denk ik wel spannend ben ik zelf achtergekomen. de combinatie van een heerlijke pik en vrouwelijke wonder maakt het gewoon heel intens...
Gadverquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:53 schreef GeenNaam1 het volgende:
Dit is wel een goede tip ja!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:59 schreef LittleLady het volgende:
Ga naar een parenclub, leer je gauw genoeg van dat soort stelletjes kennen
Goeie tip Vera, het lijkt me dat je daar inderdaad niet zo makkelijk in je eentje naar binnen gaat.quote:Op maandag 5 mei 2014 02:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dit is wel een goede tip ja!
Ik denk dat je een vrouw bent? @TS
Dan kom je volgens mij altijd wel binnen in je eentje als vrouwen daar heb je koppels genoeg.
Het lijkt me alleen awkward om die stap te zetten in je eentje dus her zou misschien leuk zijn iemand mee te nemen (een vriendin ofzo? .. )
Geen relatie met mannen omdat 1 relatie er niet mee werkte?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:33 schreef Anne27RR het volgende:
Hallo,
ik ben nieuw op dit forum maar wil toch reeds een topicje zetten:
ik ben sinds een tweetal jaar gescheiden en nog steeds single. Ik heb geen interesse meer in een relatie met een man, ik denk uit schrik om terug een breuk te moeten verwerken later, met alle pijn enz. Maar wat ik wel ervaar is steeds terugkomende fantasiën dat een koppel me verleid. Zowel in m'n dromen als overdag... ik kan compleet wegdromen bij het zien van een koppeltje op strand, in een winkel of zo, waarbij ik me voorstel hoe ze mij verleiden, liefhebben etc. Zowel met de vrouw als met de man. Herkennen andere vrouwen zich daar ook in, en is dat dan steeds daarbij gebleven, of zijn er die dit daadwerkelijk hebben beleefd. Zo ja, hoe pak je dat dan aan (met een bevriend koppeltje, met vreemden, ...?) en kwam er dan geen jaloezie naar boven?
Jij mag best wel meedoen. We sluiten niemand uit.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef BlueMage het volgende:
Alle mannen op FOK! willen TS nu natuurlijk wel even "helpen" met d'r onderzoek naar haar biseksuele gevoelens.
Nee dank je ben al voorzien.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:24 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij mag best wel meedoen. We sluiten niemand uit.
Daar kunnen mannen toch juist niet mee helpen?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef BlueMage het volgende:
Alle mannen op FOK! willen TS nu natuurlijk wel even "helpen" met d'r onderzoek naar haar biseksuele gevoelens.
Denken dat mannen net zo makkelijk seks kunnen krijgen als chicksquote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef BlueMage het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |