abonnement Unibet Coolblue
pi_142922582
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik prefereer de Bijenkorf eigenlijk...
:D
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:35:32 #102
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_142923401
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.consumentenbon(...)-nespresso-drinkers/

Deze cupjes kan je gewoon op maandag tot zondag in je winkelwagen leggen, stinken niet naar rook en je hoeft zelfs niet een kwartier in de rij te staan :o

Wat een vernieuwing. Wat een ongekende service _O_
Laatste deze ook blind geproefd bij een vriend en dacht echt dat het de ristretto van Nespresso was. Dit is de eerste 'nepper' die echt goed te echt goed te doen is wat mij betreft. De rest is echt megh...
pi_142923714
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.consumentenbon(...)-nespresso-drinkers/

Deze cupjes kan je gewoon op maandag tot zondag in je winkelwagen leggen, stinken niet naar rook en je hoeft zelfs niet een kwartier in de rij te staan :o

Wat een vernieuwing. Wat een ongekende service _O_
Oud nieuws. Ik heb ze ook geprobeerd, maar ik was niet onverdeeld enthousiast. De ristretto was erg lekker, maar de lungo was slappe hap, en niet te vergelijken met de Fortissio lungo van Nespresso. De consumentenbond had ;m dan ook met de blauwe lungo vergeleken, ipv de groene. Een tweede nadeel vond ik dat het cellofaantje waar de cupjes in zitten vol met koffiegruis zit, wat je er eerst af moet vegen, anders komt er losse koffie in je apparaat. Ten derde kost het mijn apparaat veel moeite de cupjes te perforeren.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_142924229
Heb Nespresso toch maar even gemaild en kreeg het volgende antwoord:

quote:
Geachte heer Kramerica-Industries,

Hartelijk dank voor uw spontane terugkoppeling aan de Nespresso Club.

We vinden het jammer dat u niet steeds positieve ervaring heeft gehad met de koerierdienst die u vermeldt. De keuze voor DHL Parcel is een weloverwogen beslissing geweest.

We hebben uiteraard duidelijke eisen gesteld qua service. Er zijn dan ook precieze afspraken gemaakt over de dienstverlening die we willen garanderen aan onze leden, meneer Kramerica-Industries.

We sommen hier de voordelen van deze samenwerking nog eens op:

- vóór 22 uur besteld, op een werkdag, is volgende dag bezorgd
- op dinsdag, woensdag en donderdag kunt u kiezen uw pakket 's avonds te ontvangen tussen 18 u en 21 uur
- Recycling Bags kunnen gewoon meegeven worden met de koerier

We hebben het volste vertrouwen dat uw bestellingen steeds vlekkeloos zullen verlopen. In het geval dit niet zo zou zijn, staan wij steeds te uwer beschikking via ons eigen gratis ondervermeld nummer.

Indien u verdere vragen of opmerkingen heeft, vernemen wij dit graag via het gratis nummer 0800/022 23 20 of via dit contactformulier. We zijn 24/7 bereikbaar.

We wensen u verder nog een fijne dag, Kramerica-Industries.

Met vriendelijke groeten,

Philippe P.
Nespresso Club
Kennelijk hebben ze daar op de klantenservicecursus geleerd dat mensen het fijn vinden bij hun naam genoemd te worden, maar dit komt een beetje gekunsteld over.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 14:25:03 #105
27699 Ravage
thinking about you
pi_142956325
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:10 schreef Godtje het volgende:

[..]

Beetje jammer van de PostNL punten. ;(
Dat is inderdaad balen.. er zit een PostNL afhaalpunt dichtbij mijn werk, daar kan je het pakketje al vanaf 7:30 oppikken, dat was ideaal om de bestelling op te halen voordat ik naar het werk ging :(
i'm not living, i'm just killing time
pi_143028713
Ik ga aankomende week een nespresso apparaat aanschaffen, maar zit er eigenlijk een verschil in kwaliteit tussen krups en magimix? Begrijp dat de koffie uiteindelijk hetzelfde is?

Eindelijk lekkere koffie drinken thuis O+ O+
pi_143031657
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:06 schreef electronique het volgende:
Ik ga aankomende week een nespresso apparaat aanschaffen, maar zit er eigenlijk een verschil in kwaliteit tussen krups en magimix? Begrijp dat de koffie uiteindelijk hetzelfde is?

Eindelijk lekkere koffie drinken thuis O+ O+
Volgens mij is het lood om oud ijzer. Alleen uiterlijk zitten er subtiele verschillen in. Als je het geduld kunt opbrengen loont het de moeite om nog even te wachten. Een aantal keer per jaar zijn er acties waarbij je flinke kortingen krijgt op de apparaten of leuk tegoed om cupjes te bestellen.

Heb je al een apparaat op het oog? Momenteel zijn er een aantal gunstig geprijsd bij de MediaMarkt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_143036075
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volgens mij is het lood om oud ijzer. Alleen uiterlijk zitten er subtiele verschillen in. Als je het geduld kunt opbrengen loont het de moeite om nog even te wachten. Een aantal keer per jaar zijn er acties waarbij je flinke kortingen krijgt op de apparaten of leuk tegoed om cupjes te bestellen.

Heb je al een apparaat op het oog? Momenteel zijn er een aantal gunstig geprijsd bij de MediaMarkt.
weet je uit ervaring welke periodes dit zijn in het jaar?
ben ook op zoek naar een nespresso apparaat
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_143036294
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:35 schreef sjeppert het volgende:

[..]

weet je uit ervaring welke periodes dit zijn in het jaar?
ben ook op zoek naar een nespresso apparaat
Vaak rond de kerstdagen en in de zomer. De vorige actie liep van 10 april tot 29 juni. Die daarvoor van 7 november tot 2 februari.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_143036346
Dank je...hmmz net gemist dus. Zo lang wil ik natuurlijk ook weer niet wachten
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_143055768
Zelfde hier. Zie inderdaad dat het bij de mediamarkt wel wat scheelt, dus ga hem daar maar halen
pi_143068305
In Duitsland kan je nu ook cupjes van Dallmayr kopen voor je Nespresso. Bij Amazon.de kan je 5 dozen voor een kleine 14 euro (spar-abo, na verzending met één klik direct op te zeggen) inclusief verzending halen naar Nederland. Iets minder dan 3 euro per 10 cups dus. Onder andere Ristretto en Barista.

Interessant detail: Nestlé (eigenaar Nespresso) heeft een belang van 25% in Dallmayr...

http://www.dallmayr.de/capsa
http://www.amazon.de/Dall(...)r=1-3&keywords=capsa
pi_143072085
Hm oké dit is nieuw voor mij...



Wel iets duurder dan gebruikelijk. Fortissio Lungo was ¤4,39 per etui.
pi_143072106
Niet Googlen welke Albert Heijn ik winkel plz.
pi_143072367
Tevens ''Alleen verkrijgbaar bij..'' :') Juist.
pi_143073047
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:36 schreef RacerDKB het volgende:
Hm oké dit is nieuw voor mij...

[ afbeelding ]

Wel iets duurder dan gebruikelijk. Fortissio Lungo was ¤4,39 per etui.
LOL! Iets zegt me dat Nespresso hier niet van op de hoogte is en absoluut niet blij :P
Tja, wel slim van de ondernemer en ook best raar dat niemand er eerder opgekomen is om dit zo met kleine winst te verkopen. Nespresso verliest er niks op, want de koffie is alleen bij hen te koop dus ze hebben al deze koffie sowieso al verkocht. Alleen de mensen die het dan in de AH kopen missen wel het 'club' marketingpraatje gevoel van de shop.

Lijkt me dat hij gewoon heel veel besteld heeft in de Webshop? (al doen de Nespresso dozen anders vermoeden..) Dan heeft hij dus heel makkelijk 50 cent per doosje verdient (afgezien van dat hij dan alles uiteindelijk wel moet zien te verkopen..)

Zelf zou ik het dan alsnog niet kopen bij de AH, maar gewoon bestellen bij de shop van Nespresso omdat het dan alsnog 'goedkoper' is en gewoon thuiskomt. Maar als je even snel een nieuwe smaak wilt proeven is het wel handig.

[ Bericht 8% gewijzigd door Deezertje op 05-08-2014 00:06:33 ]
pi_143079143
Dolce Gusto stuurt nu ook met DHL Parcel (selektvracht)! :(
Het is dat mijn trackingnummer niet werkte op de PostNL site, dus ik voer 'm voor de grap in bij DHL en: raak! Waar PostNL altijd tussen 12-14u komt, is DHL Parcel er tussen 14-18u. Daar heb ik dus zelf een hekel aan, want ik wil 's middags nog altijd wat doen en op de een of andere manier komt Selektvracht hier altijd pas rond 16u!

Erg vervelend dat in de verzendmail en op de site gewoon staat dat het met PostNL komt! :(
pi_143079160
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:36 schreef RacerDKB het volgende:
Hm oké dit is nieuw voor mij...

[ afbeelding ]

Wel iets duurder dan gebruikelijk. Fortissio Lungo was ¤4,39 per etui.
Eigen initiatief. Daar zijn ze niet uniek in. Zijn er nog een paar.
EN AH vos is haarlem. Maar dan heb je nog keuze uit 5

Zijlweg, Westergracht, bij de Pathe.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:49:31 #119
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_143080960
Ik bestel ze wel gewoon :) Nespresso wordt hier in DLD gelukkig gewoon door de post bezorgd ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_143117083
Plus Pietervreedeplein Tilburg heeft ook al maaanden Nespresso in de winkel liggen.
Incl folders en alles, dus Nespresso zal hier zelf voor gekozen hebben.
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_143118917
Jumbo heeft nu ook eigen merk cupjes. 2 euro per doosje. Lijkt ook de nieuwe standaardprijs te worden bij HEMA, Plus etc., dus ben benieuwd of de lidl ze gaat verlagen aangezien ze altijd goedkoper willen zijn ;)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:52:21 #122
62913 Blik
The one and Only!
pi_143120687
Heb toevallig die van de Lidl geproefd gisteren en vandaag, de blauwe Lungo. Gisteren vond ik het echt een slap bakkie, bijna Senseo. Vandaag vond ik hem best aardig en bijna gelijkwaardig aan kwaliteit van de blauwe Lungo van Nespresso.

Ben dus nog niet overtuigd van de constantheid in kwaliteit
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:30:05 #123
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143121766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:52 schreef Blik het volgende:
Heb toevallig die van de Lidl geproefd gisteren en vandaag, de blauwe Lungo. Gisteren vond ik het echt een slap bakkie, bijna Senseo. Vandaag vond ik hem best aardig en bijna gelijkwaardig aan kwaliteit van de blauwe Lungo van Nespresso.

Ben dus nog niet overtuigd van de constantheid in kwaliteit
Ik weet niet of het de constantheid is maar de eerste keer dat ik die blauw lungo dronk was ik er behoorlijk van onder de indruk :)

Nou drink ik meestal espresso dus dat schiet ook niet zo op.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 11 augustus 2014 @ 16:41:23 #124
432637 sanne13
Sinds kort creatief genie
pi_143306140
Hi mensen,

Misschien dat ik jullie een soort van onderbreek, maar ik heb een vraagje... Ik ben sinds kort ook fan van Nespresso, maar ik vond, als aankomend studente, het vervelend dat als je een nieuwe smaak wilt uitproberen, je gelijk een etui met 10 cups moet kopen. Als deze vervolgens dan toch te sterk zijn of op een andere manier tegenvallen, is dat toch een beetje duurkoop. Ik weet zelf ook geen andere mensen in mijn omgeving die Nespresso drinken, want tja, allemaal aankomend studenten he :P.

Nu had ik het idee opgevat om een soort proefverpakkingen te gaan maken, bijvoorbeeld een mooi doosje met 2 of 3 cupjes van alle smaakjes (momenteel zijn dat er 22) of natuurlijk de smaken zoals dat gewenst wordt, voor bijvoorbeeld fijnproevers die ook iets anders willen proberen dan wat zij normaal hebben, die niet een heel etui durven kopen mocht het toch tegenvallen na de koop.
Natuurlijk kun je proeven bij een van de weinige Nespresso winkels, maar de dame van de Nespresso vertelde mij dat je minstens 2 keer moet hebben geproefd voor je kunt oordelen en je kunt niet de hele winkel gaan leegdrinken :P.

Nu vraag ik mij af of jullie, als Nespresso-fans, dit idee leuk vinden en/of er zelf interesse in zouden hebben als dit gerealiseerd zou worden. Zowel positieve als negatieve feedback en redenen zijn heel erg welkom.

Alvast bedankt voor de moeite om dit hele verhaal te lezen!

[ Bericht 0% gewijzigd door sanne13 op 11-08-2014 16:46:42 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 augustus 2014 @ 17:43:57 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_143308105
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:41 schreef sanne13 het volgende:
Hi mensen,

Misschien dat ik jullie een soort van onderbreek, maar ik heb een vraagje... Ik ben sinds kort ook fan van Nespresso, maar ik vond, als aankomend studente, het vervelend dat als je een nieuwe smaak wilt uitproberen, je gelijk een etui met 10 cups moet kopen. Als deze vervolgens dan toch te sterk zijn of op een andere manier tegenvallen, is dat toch een beetje duurkoop. Ik weet zelf ook geen andere mensen in mijn omgeving die Nespresso drinken, want tja, allemaal aankomend studenten he :P.

Nu had ik het idee opgevat om een soort proefverpakkingen te gaan maken, bijvoorbeeld een mooi doosje met 2 of 3 cupjes van alle smaakjes (momenteel zijn dat er 22) of natuurlijk de smaken zoals dat gewenst wordt, voor bijvoorbeeld fijnproevers die ook iets anders willen proberen dan wat zij normaal hebben, die niet een heel etui durven kopen mocht het toch tegenvallen na de koop.
Natuurlijk kun je proeven bij een van de weinige Nespresso winkels, maar de dame van de Nespresso vertelde mij dat je minstens 2 keer moet hebben geproefd voor je kunt oordelen en je kunt niet de hele winkel gaan leegdrinken :P.

Nu vraag ik mij af of jullie, als Nespresso-fans, dit idee leuk vinden en/of er zelf interesse in zouden hebben als dit gerealiseerd zou worden. Zowel positieve als negatieve feedback en redenen zijn heel erg welkom.

Alvast bedankt voor de moeite om dit hele verhaal te lezen!
Is denk ik wel leuk voor "beginners" maar ik heb mijn vaste smaken (allemaal hoge sterkte) dus voor mij zijn verpakkingen met lage sterktes niet interessant.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')