Hoe was The LEGO® Movie?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, was niet vervelend om naar te kijken, maar ook een beetje 13 in een dozijn toch.
quote:
Nou, bedankt, dus nu zie ik er dom uitquote:
Ja ik dacht dat het wel even kon en was naar de supermarkt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar was je nou Liesje, we hadden je nodig... ik vond het best eng die spammerd!
Dat maakt het vast nog ergerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, stuur eerst maar eens wat picca's
Heb je geen fok telefoon of buzzer waarop we je kunnen bereiken in nood!?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het wel even kon en was naar de supermarkt.
Lol nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je geen fok telefoon of buzzer waarop we je kunnen bereiken in nood!?
Wat heb je allemaal voor lekkers in huis gehaald
quote:
Die vond ik persoonlijk vrij langdradig.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:42 schreef Jian het volgende:
Mmm, pak deze maar even mee, kijkt wel lekker weg denk ik, beter in elk geval dan Utopia
Ah shit, ik heb m net binnen ......quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die vond ik persoonlijk vrij langdradig.
Ja wie weet vind jij het wel wat. Ik ben ook vrij kieskeurig, dus kan ook aan mij liggen.quote:
Ik zet films of series wel eens op 1,5 keer snelheid, herkenbaar?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja wie weet vind jij het wel wat. Ik ben ook vrij kieskeurig, dus kan ook aan mij liggen.
Haha, nee dat doe ik niet. Ik ben meer van andere schermen open hebben, in de hoop dat de audio interessant genoeg is om er video bij te zetten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zet films of series wel eens op 1,5 keer snelheid, herkenbaar?
heb je 2 monitoren of een tv als 2e scherm?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, nee dat doe ik niet. Ik ben meer van andere schermen open hebben, in de hoop dat de audio interessant genoeg is om er video bij te zetten.
Alt+tab.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb je 2 monitoren of een tv als 2e scherm?
Ik neem weleens een film van tv op. Maar voor de rest werk ik met één scherm.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk je films wel op je tv dan? via ps ofzo?
Ik heb tv als 2e scherm, kan ik ook op gamen met xbox controllertquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik neem weleens een film van tv op. Maar voor de rest werk ik met één scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |