Ja ik weet et ook niquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:24 schreef GhpH het volgende:
Ik ben een culinaire ramp maar dat krijg zelfs Ik niet voor elkaar. Dude...
Heb liever karatequote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Altijd een blik Kungfu in huis halen.
[ afbeelding ]
zelf toen ik vreselijk honger had, kon ik dit niet weg krijgenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
De dramp in de OP is groter.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zelf toen ik vreselijk honger had, kon ik dit niet weg krijgen
geflikkertquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:48 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij heeft TS de gebruiksaanwijzing niet gelezen en de popcorn niet in de papieren verpakking laten zitten maar op een bord geflikkert.
Daar lijkt het verdacht veel op jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:48 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij heeft TS de gebruiksaanwijzing niet gelezen en de popcorn niet in de papieren verpakking laten zitten maar op een bord geflikkert.
Kan dat in de magnetron? Met je bezopen kop gaan koken is niet echt handig.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zelf toen ik vreselijk honger had, kon ik dit niet weg krijgen
dan beter deze: [ afbeelding ] zijn er in verschillende varianten (ook nasi) en is goed te nassen(hoewel deze en de carbonara wel het lekkerst zijn)
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
ja, dat wilde ik ook net zeggen!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:41 schreef WJMW het volgende:
Je moet die wel in de zak laten zitten in de magnetron he!
Die bami vind ik nog net wat lekkerder, jammer dat veel supermarkten het niet meer hebbenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
ja halve liter water er bij. En 10 minuten er inquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:08 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Kan dat in de magnetron? Met je bezopen kop gaan koken is niet echt handig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |