Nog steeds onvoldoende dus? Of werkt dat anders op het hbo?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het Nederlandse onderwijs is inderdaad bizar slecht. Laatst ook een docent bij ons op school die seks had met een studente. Is bekend gemaakt > docent ontslagen > al zijn toetsen werden opnieuw nagekeken door andere docent.
Laat ik nou net een 1 hebben gekregen van hemwordt het dus opnieuw nagekeken en wordt er een 5,7 ingevoerd met PRECIES hetzelfde verslag.
Was een verdomd groot stuk over beleidscommunicatie.
Nog steeds slecht, wel voldoende.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nog steeds onvoldoende dus? Of werkt dat anders op het hbo?
Van alles waar veiligheid bij gebaat is. Zeer brede opleiding. Denk aan brandweer tot aan het NCTV. Defensie, gemeentes, waterbeheer etc.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met betrekking tot? Op landsniveau? In gevangenissen? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen
En geen vrijheid. Dag en nacht tussen dezelfde muren. Een beetje het leven van een FOK!ker, maar dan verplicht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat die gasten allemaal doen. Ze hebben woonkamers, een dagprogramma, xbox, sport, arbeidm koken, bidden, lezen etc. na 18:00 ergens gaan de deuren op slot voor de nacht.
Dat laatste heeft geen donder met het onderwijssysteem uit te staan maar goed, dat soort taferelen herken ik wel ja. Net als deadlines op het hbo, nog minder waard dan het Molotov-Ribbentroppact.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het Nederlandse onderwijs is inderdaad bizar slecht. Laatst ook een docent bij ons op school die seks had met een studente. Is bekend gemaakt > docent ontslagen > al zijn toetsen werden opnieuw nagekeken door andere docent.
Laat ik nou net een 1 hebben gekregen van hemwordt het dus opnieuw nagekeken en wordt er een 5,7 ingevoerd met PRECIES hetzelfde verslag.
Was een verdomd groot stuk over beleidscommunicatie.
Watquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nog steeds onvoldoende dus? Of werkt dat anders op het hbo?
rot nou eens opquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
Stop maar met baggeren. Ik heb een TR ingediend dus hier zal zo wel een slotje op komen.
Ja en terecht. Stelletje mongolen zijn het.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
En geen vrijheid. Dag en nacht tussen dezelfde muren. Een beetje het leven van een FOK!ker, maar dan verplicht.
Deadlines zijn fictief inderdaad. De meeste.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat laatste heeft geen donder met het onderwijssysteem uit te staan maar goed, dat soort taferelen herken ik wel ja. Net als deadlines op het hbo, nog minder waard dan het Molotov-Ribbentroppact.
Er is een verschil tussen iets rationeel gezien rechtvaardig vinden, en het aan kunnen zienquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja en terecht. Stelletje mongolen zijn het.
En dat vind ik dus zo vervelend, dat mensen met die mentaliteit van jou straks wel "macht" hebben over die gedetineerden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja en terecht. Stelletje mongolen zijn het.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat vind ik dus zo vervelend, dat mensen met die mentaliteit van jou straks wel "macht" hebben over die gedetineerden.
Er wordt niemand mishandeld hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets rationeel gezien rechtvaardig vinden, en het aan kunnen zien
bedoeltquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er wordt niemand mishandeld hoorMaar ik snap wat je bedoeld. Ik heb echter nog geen seconde medelijden gehad met de boefjes. Ze zien er ook niet heel zielig uit.
Oh ja, wordt afgerond natuurlijk.quote:
En dan vinden die cipiers en andere dictators in het klein het raar dat ze bedreigingen naar hun kop krijgen geslingerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat vind ik dus zo vervelend, dat mensen met die mentaliteit van jou straks wel "macht" hebben over die gedetineerden.
Je denkt dat de mods hier niets van weten, JanCees?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
Stop maar met baggeren. Ik heb een TR ingediend dus hier zal zo wel een slotje op komen.
Je bekijkt ze vol continu als onmenselijk, misschien moet je daar eens van af stappen om enige verbintenis met ze te voelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er wordt niemand mishandeld hoorMaar ik snap wat je bedoeld. Ik heb echter nog geen seconde medelijden gehad met de boefjes. Ze zien er ook niet heel zielig uit.
Leuk dat je het voor me invult en mijn zienswijze bepaald.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bekijkt ze vol continu als onmenselijk, misschien moet je daar eens van af stappen om enige verbintenis met ze te voelen.
Nou ja, whatever. Het is wel matig in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee klapkut, alles boven de 5.5 is voldoende.
Wordt dus afgerond.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee klapkut, alles boven de 5.5 is voldoende.
Van een 1 naar een 5,7 is gewoon magischquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, whatever. Het is wel matig in ieder geval.
Het eerste deel van je opmerking toont dat je best in extremen denkt. Ik vind dat het grote deel van gedetineerden het verdient in gevangenschap te leven, maar toch zou ik dat niet elke dag aan kunnen zien. Gewoon empathie die ik niet kan uitschakelen. Betekent verder niet dat ze heel zielig zijn, of dat ik ze liever vrijgelaten zie worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo uit je je wel doorlopend anders.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leuk dat je het voor me invult en mijn zienswijze bepaald.
Zo kom je wel over. Zeker als ik al je posts van vandaag over Volkert lees.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leuk dat je het voor me invult en mijn zienswijze bepaald.
Hier gaat het ook niet omquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Die mensen zitten daar meer dan terecht. Meningen kunnen en mogen hier over verschillen.
Zoals ik al zei kijk ik dat niet, maar ik ging een tijd terug heel veel om met mensen die in de jeugdgevangenis gezeten hebben. Dat is wellicht anders, volgens hen erger, dan een normale gevangenis, maar het is niet alsof ik geen idee heb waar ik over praat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien omdat ik 4 dagen in de week met die mensen 'leef' en jullie bij Buch in de bajes alles moeten zien. Eigenlijk hebben jullie geen idee hoe het echt gaat.
Ik heb sterk het idee als ik je posts zo lees, dat je niet in staat bent om achter dat 'boefje' te kijken. Misschien is dat wel noodzakelijk in jouw vakgebied hoor, dat weet ik niet, maar ik zou zo niet willen zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien omdat ik 4 dagen in de week met die mensen 'leef' en jullie bij Buch in de bajes alles moeten zien. Eigenlijk hebben jullie geen idee hoe het echt gaat.
Ja daar heb je veel vaker incidenten door talloze zaken. Alpha man willen zijn, puberteit, racisme etc. Bij volwassenen is dat minder.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kijk ik dat niet, maar ik ging een tijd terug heel veel om met mensen die in de jeugdgevangenis gezeten hebben. Dat is wellicht anders, volgens hen erger, dan een normale gevangenis, maar het is niet alsof ik geen idee heb waar ik over praat.
nadruk ligt bij rechten, dus wat filosofie betreft hou ik me met name bezig met ethiek, rechtsfilosofie en politieke filosofie (geen metafysica of epistemologie oid)quote:
Sterker nog, bij volwassene is puberteit volledig verdwenen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daar heb je veel vaker incidenten door talloze zaken. Alpha man willen zijn, puberteit, racisme etc. Bij volwassenen is dat minder.
Kom een keer een dag meelopenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee als ik je posts zo lees, dat je niet in staat bent om achter dat 'boefje' te kijken. Misschien is dat wel noodzakelijk in jouw vakgebied hoor, dat weet ik niet, maar ik zou zo niet willen zijn.
Die mannen nemen een loopje met je als je ze in je gevoelens laat kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee als ik je posts zo lees, dat je niet in staat bent om achter dat 'boefje' te kijken. Misschien is dat wel noodzakelijk in jouw vakgebied hoor, dat weet ik niet, maar ik zou zo niet willen zijn.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sterker nog, bij volwassene is puberteit volledig verdwenen.
Ik wil me nog eens verdiepen in filosofie, weet er eigenlijk niks van. Enkel antroposofie heb ik wel eens wat over gelezen, vond het erg interessant.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nadruk ligt bij rechten, dus wat filosofie betreft hou ik me met name bezig met ethiek, rechtsfilosofie en politieke filosofie (geen metafysica of epistemologie oid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |