SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Sterkte met dat middenveldquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:54 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.easports.com/f(...)Id=dhgXVb2gnK627:ps3
klaar
Gustavo zou voor de balans wel beter zijn ja. Ik zou zelf voor Gundogan gaan. Mis je alsnog wat fysiek op je middenveld, maar verdedigend veel beter en aanvallend zeker net zo goed.quote:
andere middenveld is iniesta de bruyne en fellainiquote:
feli trapziequote:
Congratsquote:
Contracten zijn altijd op hun duurst tijdens de zomer in de laatste anderhalve maand van FUT ofzo, dus als je geduld hebt wel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zal dit ooit nog geld waard worden
staan nu ook nog wel goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Contracten zijn altijd op hun duurst tijdens de zomer in de laatste anderhalve maand van FUT ofzo, dus als je geduld hebt wel ja
dacht dat hij nog wel duurder wasquote:
Iets hiermee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:09 schreef Freire het volgende:
Iemand die nog een leuk team heeft voor ongeveer 100k?
Minimaal 1 5* skiller en geen spelers uit dit team aub:
[ afbeelding ]
Ik ook maar agh niet verkeerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
staan nu ook nog wel goedmaar weet niet of dat dit jaar ook zo zal zijn. zijn zoveel mensen met accounts vol, dat was voorgaande jaren natuurlijk niet zo.
[..]
dacht dat hij nog wel duurder was![]()
Filipequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ker-Diego-Costa.html
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:09 schreef Freire het volgende:
Iemand die nog een leuk team heeft voor ongeveer 100k?
Minimaal 1 5* skiller en geen spelers uit dit team aub:
[ afbeelding ]
Al die Belgen weg volgend jaar..dan is mijn laatste restje sympathie voor het Chelsea van Mou ook echt wegquote:
Courtois komt terug volgens dat bericht hequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die Belgen weg volgend jaar..dan is mijn laatste restje sympathie voor het Chelsea van Mou ook echt weg
Die bovenste is wel vetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste heb ik zelf.
quote:
Staat nog stof te happen tot ik TOTS Jackson hebquote:
Jackson ook maar gehaald, kon me niet inhoudenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat nog stof te happen tot ik TOTS Jackson heb
Mooi koppeltje met luie linkspoten in de spitsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
jammer van de LB maar het kon niet anders
Haha ja dat had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi koppeltje met luie linkspoten in de spits
Sorry, maar ik snap niet waarom iedereen Cerci in de spits zet. Dat lijkt me echt niet zijn sterkste positie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
jammer van de LB maar het kon niet anders
Geeft nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap niet waarom iedereen Cerci in de spits zet. Dat lijkt me echt niet zijn sterkste positie.
op CAM is hij beter, dat is wel zoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap niet waarom iedereen Cerci in de spits zet. Dat lijkt me echt niet zijn sterkste positie.
Straks loos je ze weer allemaal voor dik verlies omdat ze in TOTS zitten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:18 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh, zo kan hij ook,
oh shit toch niet
Jammer dat Chiellini en Benatia eigenlijk verkeerd om staanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer van de formatie, maar zou TOTS Cerci beter zijn dan TOTS Lallana
Neem El Sha dan in je 2e teamquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:24 schreef Maver24 het volgende:
ik denk trouwens wel dat ik de NIF versies ga halen van Chiellini en Benatia want die komen in de TOTS , Cuadrado ook wel maar ja ik moet de LM versie hebben
Ik wil ze pullen uit packs.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:27 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop wel dat volgende week Bundesliga TOTS komt, wil graag TOTS Reus en TOTS Mandzukic halen
Gaat een duur geintje worden ouwe reusquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:27 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop wel dat volgende week Bundesliga TOTS komt, wil graag TOTS Reus en TOTS Mandzukic halen
Anders mag je er van mij wel wat euro's in steken hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb als ik alles verkoop 2,2m coins, daar moet ik wel een TOTS Reus van kunnen halen
Een van de mooiste vrouwen ter wereld.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Voorproefje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#haalhemermaarvastuit
Ik had er nu steeds geen last van, maar in mijn laatste potje kwam weer die random lag opzetten. Echt zo vaag. Daarvoor totaal geen last van en aan mijn internet kan het gewoon niet liggen. Hoop maar dat dit dan aan mijn tegenstander lagquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:34 schreef Freire het volgende:
@ Tim
De connectie is nogsteeds kut, ook last van random disconnects
Heb je al een fapje gemacht?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die video al gezien want ik ben geabonneerd op SI.
Het is pas 37 minuten vandaag.quote:
Van Little Lord naar Little Gaylord jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:41 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Die Bran is wel echt een sukkeltje volgens mij
Meer dan al die eerder geposte predictions weten wij ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef Maver24 het volgende:
welke CB's komen in de bundesliga tots ? Boateng? Dante? Hummels ?
Stiekem hoop ik op Omer Toprak, heeft wel een redelijk seizoen gehad bij Leverkusen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef Maver24 het volgende:
welke CB's komen in de bundesliga tots ? Boateng? Dante? Hummels ?
Zat wel in een van die teams die ik heb gezien ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op Omer Toprak, heeft wel een redelijk seizoen gehad bij Leverkusen.
Zijn TOTS was wel nice vorig jaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat wel in een van die teams die ik heb gezien ja.
Daar hebben wij dus totaal geen verstand van he.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even vraagje over Carrière
Kan iemand mij hier helpen?
Ik heb een speler gekocht en hij heeft zijn contract aanbieding aanvaardt. maar die zit niet in het spelersselectie
Weet iemand hoe dat komt?
Opkankeren en uit me zakken blijvenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even vraagje over Carrière
Kan iemand mij hier helpen?
Ik heb een speler gekocht en hij heeft zijn contract aanbieding aanvaardt. maar die zit niet in het spelersselectie
Weet iemand hoe dat komt?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Opkankeren en uit me zakken blijven
Mascherano lijkt me verschrikkelijk..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mangala, als portugal dit dat.
kwam er dit weekend nou nog een 3e TOTS bij ?
Iemand als met macherano gespeeld dit jaar? beetje goed, ff tijdelijk totdat ramos weer wat gezakt is ?
nice, meteen ook 2quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Nah 575k heb ik dan toch wat in mijn pakje zitten... Zijn niet de meest waardevolle maar het begin is er.
[ afbeelding ]
jepquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zit TOTS Azpilicueta nog in packs dan? Of zit hij ook in het BPL TOTY?
wel opletten hèquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zit TOTS Azpilicueta nog in packs dan? Of zit hij ook in het BPL TOTY?
Azpilicueta lijkt me wel kut door die weak footquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Het lijkt me wel, ik haal hem net uit een pack...
Helaas heb ik daarna nog vier 25k packs gehaald en voor de rest was De Rossi de beste speler.
Maar mijn BPL team ziet er wel iets leuker uit nu.
[ afbeelding ]
Heb helemaal nog niet naar zijn stats gekeken. Heb volgens mij ook al een maand geen FUT meer gespeeld.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Azpilicueta lijkt me wel kut door die weak foot
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ga mijn Neuer vervangen voor TOTS Cechquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:24 schreef Tim86 het volgende:
TOTS Cech is gewpon echt nog veel beter dan de NIF...niet normaal die reddingen
Iedereen kent Toefjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raar, diegene die mij noemt ken ik helemaal niet.
Ik ben af en toe wel rebels de laatste tijd hoor. Post ik af en toe gewoon in een heel ander gedeelte van Fok!quote:
Ik mag toch hopen vissen, anders blijft er weinig keuze overquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat vrouwen erger zullen vinden: Vissen of Fifa
Vraag maar aan dionquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dol op vissen. Op een gemiddelde dag zie ik best veel vrouwen vissen naar complimentjes.... ba-dum-tissshhhhquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kun je als single de hobby hebben: romantische avontuurtjes. Dat is eigenaardig.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
Wat de fuck is een romantisch avontuurtje dan, volgens mij doelt ie gewoon op een vluggertje in een openbare ruimte.
Uiteraard de solo variant van een vluggertje in de openbare ruimtequote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kun je als single de hobby hebben: romantische avontuurtjes. Dat is eigenaardig.
Nee maar zijn vriendin vond FIFA maar kut..en nu post hij nooit meerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hij is toch niet in de steek gelaten ofzo?
Oh, gelukkig maar. Op zich plausibel. Ik denk dat maar weinig (toekomstig) partners van posters hier alle grappen en grollen kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee maar zijn vriendin vond FIFA maar kut..en nu post hij nooit meer
Ze hoeft toch niet mee te lezenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Op zich plausibel. Ik denk dat maar weinig (toekomstig) partners van posters hier alle grappen en grollen kunnen waarderen.
je kunt toch FIFAen als ze er niet isquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Op zich plausibel. Ik denk dat maar weinig (toekomstig) partners van posters hier alle grappen en grollen kunnen waarderen.
maar als ze er niet is...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kunt toch FIFAen als ze er niet is
miss is dat wel het brein achter de paint collectiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:47 schreef Tim86 het volgende:
Als mevrouw Trapz hier toch eens mee zou lezen
ja dan ?quote:
Mee eens. Liever niet zelfs.quote:
Ik doe zelden in een relatie Fifa waar een partner bij is. Wil dat die kant van mij niet gezien wordtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kunt toch FIFAen als ze er niet is
ik kan gewoon fifaen als mijn vriendin zit te studeren hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mee eens. Liever niet zelfs.
[..]
Ik doe zelden in een relatie Fifa waar een partner bij is. Wil dat die kant van mij niet gezien wordt
dan weet een man pas wat hij mistquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
miss is dat wel het brein achter de paint collectie
[..]
ja dan ?
Hier staat nu een afkorting van de link, maar op twitter zie je gewoon een weebly linktwitter:EA5PORTSF1FA_ twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 12:56:59@Luca_Tobi To claim 2 free 25k packs, log in to the FUT web app here to claim your packs - http://t.co/Vs5ax5P52P reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha... Zouden mensen hier echt intrappen?Hier staat nu een afkorting van de link, maar op twitter zie je gewoon een weebly linktwitter:EA5PORTSF1FA_ twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 12:56:59@Luca_Tobi To claim 2 free 25k packs, log in to the FUT web app here to claim your packs - http://t.co/Vs5ax5P52P reageer retweet
![]()
twitter:EA5PORTSF1FA_ twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 22:39:29To win 1.4 mill coins, bid on Bender Club name OriginalDanHD, Highest bid wins the coins & their coins back good luck http://t.co/9nBVnDmMWp reageer retweet
Ik denk dat mensen hier wel in kunnen trappen eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha... Zouden mensen hier echt intrappen?Hier staat nu een afkorting van de link, maar op twitter zie je gewoon een weebly linktwitter:EA5PORTSF1FA_ twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 12:56:59@Luca_Tobi To claim 2 free 25k packs, log in to the FUT web app here to claim your packs - http://t.co/Vs5ax5P52P reageer retweet
![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:04 schreef Revontulet het volgende:
Ik ben altijd aan het kankeren tijdens FIFA,krijg ik weer op m'n donder van m'n vriendin
Wat zegt ze dan? Kankel bal?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ik zit altijd flink te schelden maar vaak scheld ze dan gewoon mee, helaas wel met een sarcastische toontje. Dit komt mijn spel zelden ten goede...
Geen enkele keeper is goed. Behalve TOTS Cech zag ik, in een filmpje van wroetoshawquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Ikeme gekocht voor 55k en ik zie hem nu op open bid voor meer weggaan.. toch ga ik hem even uitproberen en als hij niet bevalt verkoop ik hem met winst.
Ik ga TOTS Cech ook maar aanschaffen dan, zit nog met 15 TOTS Perez die ik kwijt moet. De grafiek vertelt in elk geval dat ik sowieso nog even moet wachten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen enkele keeper is goed. Behalve TOTS Cech zag ik, in een filmpje van wroetoshaw
Welke wil je hebben danquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:28 schreef Rijst het volgende:
Ik hoop volgende week dat Serie A aan de beurt isHeb Eto'o en Bentikey al verkocht. Nu heb ik 400k over voor een spitsenduo
8ste pack niks? Volgens mij ben je opgelicht !!1!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:50 schreef nickhguitar het volgende:
Pack opening:
1ste pack: Ter Stegen, de Sanctis
2de pack: Elia
3de pack: Pandev, Pique (+gold pack)
4de pack: Abate, Bonuci (+ gold pack)
5de pack: Paulinho, Demichelis
6de pack: Landreau, Cole (Ashley), Muriel, Vargas
7de pack: Matuidi
8ste pack: niks
9de pack: Raul Albiol, Carlos Eduardo
Wat moet ik daar nou in godsnaam van makenHad al Agger, Marcelo (van real), Lennon, Rossi (spits) en Lampard in m'n team. Suggesties?
Jeetje een leeg packquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:50 schreef nickhguitar het volgende:
Pack opening:
1ste pack: Ter Stegen, de Sanctis
2de pack: Elia
3de pack: Pandev, Pique (+gold pack)
4de pack: Abate, Bonuci (+ gold pack)
5de pack: Paulinho, Demichelis
6de pack: Landreau, Cole (Ashley), Muriel, Vargas
7de pack: Matuidi
8ste pack: niks
9de pack: Raul Albiol, Carlos Eduardo
Wat moet ik daar nou in godsnaam van makenHad al Agger, Marcelo (van real), Lennon, Rossi (spits) en Lampard in m'n team. Suggesties?
Een pack waar geen kaarten inzitten. Dan ben je goed genaaid. Hufters in Canadaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
8ste pack niks? Volgens mij ben je opgelicht !!1!!!
hahaha je bent gewoon slecht!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:41 schreef Reemi het volgende:
Was te verwachten dit. TOTS Jackson is kutter dan de NIFNog geen kopduel gewonnen en wordt kinderlijk eenvoudig van de bal gezet.
Je moet hem na de aftrap wel even de tijd geven om naar voren te rennen he Reemi. Hij is tenslotte niet zo snel als Patoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:41 schreef Reemi het volgende:
Was te verwachten dit. TOTS Jackson is kutter dan de NIFNog geen kopduel gewonnen en wordt kinderlijk eenvoudig van de bal gezet.
Daar gebruik ik Ibarbo al voor manquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet hem na de aftrap wel even de tijd geven om naar voren te rennen he Reemi. Hij is tenslotte niet zo snel als Pato
excuus om dat drama nederland straks niet te hoeven kijken ook nog gezochtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Siem de Jong mist het WK...
Had ik maar een goed excuus om het WK te missen...
Het zou leuk zijn als we de groepsfase door komen maar ik reken er niet op. Er is een kans dat we 2e worden in de poule en dan moeten we tegen Brazilië, de wereldkampioen van 2014.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
excuus om dat drama nederland straks niet te hoeven kijken ook nog gezocht
misschien ga ik wel gewoon uit eten
Voor de gein anders ook de Rossi erbij doen?quote:
Borja naar rcm en vidal ccm ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voor de gein anders ook de Rossi erbij doen?
Zou een optie zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Borja naar rcm en vidal ccm ofzodan zou ik wel 433(3) spelen
vidal is daar echt geweldig
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zou een optie zijn inderdaad.
[ afbeelding ]
Deze ziet er ook geil uit.
wel een bazenserie. en een super lekker wijf erinquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Agents of SHIELD is ook supertof geworden. Dat kijkt niemand hier volgens mij
Haha, ging uitstekend. Leuk meisje en een goede klik mee. Gaat wel wat worden zegt mijn gevoel.quote:
Helemaal top. Leuk voor je! Geniet van het gevoelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Haha, ging uitstekend. Leuk meisje en een goede klik mee. Gaat wel wat worden zegt mijn gevoel.![]()
We waren ook nog even gezellig een kroegje ingegaan hier in Groningen na het eten.
hoorde er alleen maar tegenvallende dingen over tijd terugquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Staat op de lijst, maar ben nu met Breaking Bad bezig (zit nu begin seizoen 3..).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Avengers serie? Tekenfilm?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoorde er alleen maar tegenvallende dingen over tijd terugNu ben ik wel meer bij met de avengers serie enzo, zou 'm dus eigenlijk wel moeten gaan volgen
De SHIELD van Nick Fury?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
nee beetje random woordkeuze. thor/captain america/avengers/iron man films gezien enzoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Staat op de lijst, maar ben nu met Breaking Bad bezig (zit nu begin seizoen 3..).
Is de From Dusk Till Dawn serie nog het kijken waard?
[..]
Avengers serie? Tekenfilm?
Geniale seriequote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Staat op de lijst, maar ben nu met Breaking Bad bezig (zit nu begin seizoen 3..).
[..]
De eerste aflevering vond ik niet te hachelenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Heb je de film niet gezien?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb je de film niet gezien?
A Texas Ranger is in hot pursuit of the infamous Gecko brothers.
Zeg dat maar in Hamburgquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
En dan ook nog is een goal in een nietszeggende wedstrijd
Ik moet zeggen, ik heb livescore even geopend, en daar de tussenstanden gekeken. Ik deel jouw mening dat hij 2 goals heeft gemaakt.quote:
Daar maken ze altijd mooie samenvattingen vanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de Championship was er ook een mooie ontknoping onderin.
Dat zullen ze vanavond wel weer laten zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar maken ze altijd mooie samenvattingen van
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoorde er alleen maar tegenvallende dingen over tijd terugNu ben ik wel meer bij met de avengers serie enzo, zou 'm dus eigenlijk wel moeten gaan volgen
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
quote:
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. heet het officieel. Josh Whedon zit erachter (Buffy serie, Avenger film etc). Agent Coulson heeft de hoofdrol, die was in de meeste films al te zien. Aan het begin is het een vrij standaard serie en is het niet echt goed, maar daarna knalt het niveau echt omhoog en gaan ze het plot ook samen laten lopen met dat van films als Thor 2 en nu Captain America 2. Nu is het echt een van de leukste serieus die ik volg geworden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
De eerste aflevering vond ik niet te hachelen
quote:
Oh dus ik moet die films dan ook nog gaan kijiken? Laat dan helemaal maar zitten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. heet het officieel. Josh Whedon zit erachter (Buffy serie, Avenger film etc). Agent Coulson heeft de hoofdrol, die was in de meeste films al te zien. Aan het begin is het een vrij standaard serie en is het niet echt goed, maar daarna knalt het niveau echt omhoog en gaan ze het plot ook samen laten lopen met dat van films als Thor 2 en nu Captain America 2. Nu is het echt een van de leukste serieus die ik volg geworden.
From Dusk Till Dawn is ook tof. Gewoon het verhaal van de film, maar dan met heel veel dingen eromheen lijkt het te zijn. Tempo niet heel hoog, maar toch wel tof. Loop daar wel een handjevol eps achter.
Niks mis met die filmsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh dus ik moet die films dan ook nog gaan kijiken? Laat dan helemaal maar zitten.
Bij Cap 2 is het ook wel irritant..die heb ik nog niet gezien. Je kan de serie prima zonder de film kijken, maar dan spoiler je wel een deel van de film volgens mij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, heb er gewoon de tijd niet voor momenteel
Nee hoor, geen vragen. Je hebt de goede lijn van de afgelopen jaren doorgezet. Ik denk wel dat ik namens een groot gedeelte van het FUT-forum spreek, als ik zeg dat je dit jaar weer een mooie prestatie hebt neergezet. Waarvoor hulde!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Speel nu met deze teams, gaat echt nergens over hoe goed ze zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TOTS Cech is zoals eerder gepost echt geniaal tot nu toe. Amper tegengoals en echt al zieke reddingen. Maakt ook meer indruk dan Van der Sar. Die laatste is ook erg goed, maar komt erg traag van zijn lijn af. Daar staat wel tegenover dat hij iedere corner gewoon simpel opvangt..ziet er echt geniaal uit. Waar iedere andere keeper moet stompen plukt hij ze zo uit de lucht.
Hazard is echt een eindbaas. Zijn andere versies waren ook erg goed al, maar deze lijkt echt nog veel beter op zijn benen staan en is amper van de bal te krijgen. Balance en betere strength maken dan wel echt een verschil. Of het ligt aan mijn architect chemstyle
Shaw vond ik in het begin wel oke, maar niet opvallend. Inmiddels toch wel erg tevreden over hem. Hij is behoorlijk lang en sterk voor een back en dat icm zijn snelheid maakt hem echt goed. Tot nu toe vallen zijn sliding tackles ook echt op, terwijl die stat juist niet is geupgrade
Kompany is echt een beest. Verliest amper duels, is snel en sterk en heeft ook nog een erg goede pass. Eindbaas.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
22 spelersquote:
Twee keer de helft, weet ik het.quote:
Waarom geen Robben ipv Narsingh?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Speel nu met deze teams, gaat echt nergens over hoe goed ze zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TOTS Cech is zoals eerder gepost echt geniaal tot nu toe. Amper tegengoals en echt al zieke reddingen. Maakt ook meer indruk dan Van der Sar. Die laatste is ook erg goed, maar komt erg traag van zijn lijn af. Daar staat wel tegenover dat hij iedere corner gewoon simpel opvangt..ziet er echt geniaal uit. Waar iedere andere keeper moet stompen plukt hij ze zo uit de lucht.
Hazard is echt een eindbaas. Zijn andere versies waren ook erg goed al, maar deze lijkt echt nog veel beter op zijn benen staan en is amper van de bal te krijgen. Balance en betere strength maken dan wel echt een verschil. Of het ligt aan mijn architect chemstyle
Shaw vond ik in het begin wel oke, maar niet opvallend. Inmiddels toch wel erg tevreden over hem. Hij is behoorlijk lang en sterk voor een back en dat icm zijn snelheid maakt hem echt goed. Tot nu toe vallen zijn sliding tackles ook echt op, terwijl die stat juist niet is geupgrade
Kompany is echt een beest. Verliest amper duels, is snel en sterk en heeft ook nog een erg goede pass. Eindbaas.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Ik kan niet omgaan met 2* weak foot..en al helemaal niet bij een linkspoot.quote:
quote:
quote:
Goed bezig, die Tim. Ik geef inderdaad hierbij een sticker.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Gezien je de vragen ook zo voorbeeldig beantwoord hebt, verdien je wel een sticker van meester Toefjes.
Ben benieuwd naar al die post WK transfers
Zeker voor 200 euro worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
Toch ben ik wel nieuwsgierig hoe duur het bij elkaar was ;P
Bovenste schat ik in op 2.7 miljoen, de onderste op 1.9 miljoen. Ik zet mn geld dus op 4.6 miljoen coins. Als je, pak m beet, 600 euro er tegenaan gooit, kun je iets veel mooiers maken nog dan dit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
Toch ben ik wel nieuwsgierig hoe duur het bij elkaar was ;P
600 euro..dat bedrag klinkt bekendquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bovenste schat ik in op 2.7 miljoen, de onderste op 1.9 miljoen. Ik zet mn geld dus op 4.6 miljoen coins. Als je, pak m beet, 600 euro er tegenaan gooit, kun je iets veel mooiers maken nog dan dit.
Die vlieger gaat voor mij niet op met mijn favoriete 3 clubs: AZ, Sparta en Excelsiorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
600 euro..dat bedrag klinkt bekend
Ik vind het ook wel echt leuk om met spelers te spelen die ik IRL tof vind/vond. Ik heb liever dit dan een compleet blauw 41212 BPL team ofzo
Die zit op de bankquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Blind centraal?Dat wordt nog leuk in de lucht tegen Higdon.
Je kunt best veel geld verdienen met een salon overwinning. Als het een laffe 1-0 wordt...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Hopelijk harkt Locadia vandaag zijn IF eens binnen. Maar het zal wel een #salonoverwinning worden
Helaas nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jimenez had 2 dagen geleden een hattrick.
[..]
Kan je al inzetten op een eigen goal van v/d Hoorn?
Die laatste bet heeft wel erg slechte odds daar. Veel bookmakers hebben 4.5+. Dat is wel een leuke bet imoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt best veel geld verdienen met een salon overwinning. Als het een laffe 1-0 wordt...
Under 1.5 @ 7.50
Correct score 1-0@ 9.50
Handicap 0-1 , uitslag draw @ 3.10
Bij die laatste kun je ook nog een salon 2-1 hebben.
Ja, ik heb alleen unibet opengeklikt. Vast heel veel bookies die al die weddenschappen elders ook voor betere quoteringen aanbieden. Ik ga het zelf niet spelen trouwens, ik heb altijd pech met die dingen. Zet ik er op in, gebeurt het niet. Zet ik er niet op in, dan gebeurt het wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die laatste bet heeft wel erg slechte odds daar. Veel bookmakers hebben 4.5+. Dat is wel een leuke bet imo
Zet wat geld op AZ geen kampioen dan komend seizoenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen unibet opengeklikt. Vast heel veel bookies die al die weddenschappen elders ook voor betere quoteringen aanbieden. Ik ga het zelf niet spelen trouwens, ik heb altijd pech met die dingen. Zet ik er op in, gebeurt het niet. Zet ik er niet op in, dan gebeurt het wel.
Zo had ik met de kampioenswedstrijd van AZ toen tegen Vitesse geld op Vitesse gezet, als een soort reisverzekering, had toen een hotelletje in Alkmaar geboekt. Vitesse won, en een dag later alsnog kampioenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet wat geld op AZ geen kampioen dan komend seizoen
Ik ken het. Maar na verloop van tijd zijn die rewards toch wel weer aanlokkelijk. En dan probeer ik het weer, en dan meestal binnen 10 potjes roep ik weer dat ik het nooit meer ga spelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:17 schreef DuTank het volgende:
Wat een grafzooi is dat divisies. 80e keer, maar nu raakt ik het nooit meer aan. Alleen nog cups. Daar mag ik wel gewoon winnen van EA.
Wat is je record?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb dat gelukkig wel goed volgehouden..na die eerste periode seasons ben ik gestopt bij promotie en heb ik dat deel van het spel nooit meer aangeraakt
Goed voor mijn humeur, goed voor mijn record. Prima zo
Dat soort acties heb ik doorgaans het patent opquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
O kut is het voetbal vandaagdacht morgen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Degraderen in de Arena gun je niemand. Behalve Ajax dan.
Ik heb dit dus ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar na verloop van tijd zijn die rewards toch wel weer aanlokkelijk. En dan probeer ik het weer, en dan meestal binnen 10 potjes roep ik weer dat ik het nooit meer ga spelen.
Utrechtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:25 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk teampje voor berbaas
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
Naismith
Game over. Kan ik hem afzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |