SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Sterkte met dat middenveldquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:54 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.easports.com/f(...)Id=dhgXVb2gnK627:ps3
klaar
Gustavo zou voor de balans wel beter zijn ja. Ik zou zelf voor Gundogan gaan. Mis je alsnog wat fysiek op je middenveld, maar verdedigend veel beter en aanvallend zeker net zo goed.quote:
andere middenveld is iniesta de bruyne en fellainiquote:
feli trapziequote:
Congratsquote:
Contracten zijn altijd op hun duurst tijdens de zomer in de laatste anderhalve maand van FUT ofzo, dus als je geduld hebt wel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zal dit ooit nog geld waard worden
staan nu ook nog wel goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Contracten zijn altijd op hun duurst tijdens de zomer in de laatste anderhalve maand van FUT ofzo, dus als je geduld hebt wel ja
dacht dat hij nog wel duurder wasquote:
Iets hiermee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:09 schreef Freire het volgende:
Iemand die nog een leuk team heeft voor ongeveer 100k?
Minimaal 1 5* skiller en geen spelers uit dit team aub:
[ afbeelding ]
Ik ook maar agh niet verkeerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
staan nu ook nog wel goedmaar weet niet of dat dit jaar ook zo zal zijn. zijn zoveel mensen met accounts vol, dat was voorgaande jaren natuurlijk niet zo.
[..]
dacht dat hij nog wel duurder was![]()
Filipequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ker-Diego-Costa.html
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:09 schreef Freire het volgende:
Iemand die nog een leuk team heeft voor ongeveer 100k?
Minimaal 1 5* skiller en geen spelers uit dit team aub:
[ afbeelding ]
Al die Belgen weg volgend jaar..dan is mijn laatste restje sympathie voor het Chelsea van Mou ook echt wegquote:
Courtois komt terug volgens dat bericht hequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die Belgen weg volgend jaar..dan is mijn laatste restje sympathie voor het Chelsea van Mou ook echt weg
Die bovenste is wel vetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste heb ik zelf.
quote:
Staat nog stof te happen tot ik TOTS Jackson hebquote:
Jackson ook maar gehaald, kon me niet inhoudenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat nog stof te happen tot ik TOTS Jackson heb
Mooi koppeltje met luie linkspoten in de spitsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
jammer van de LB maar het kon niet anders
Haha ja dat had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi koppeltje met luie linkspoten in de spits
Sorry, maar ik snap niet waarom iedereen Cerci in de spits zet. Dat lijkt me echt niet zijn sterkste positie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
jammer van de LB maar het kon niet anders
Geeft nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap niet waarom iedereen Cerci in de spits zet. Dat lijkt me echt niet zijn sterkste positie.
op CAM is hij beter, dat is wel zoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap niet waarom iedereen Cerci in de spits zet. Dat lijkt me echt niet zijn sterkste positie.
Straks loos je ze weer allemaal voor dik verlies omdat ze in TOTS zitten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:18 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh, zo kan hij ook,
oh shit toch niet
Jammer dat Chiellini en Benatia eigenlijk verkeerd om staanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer van de formatie, maar zou TOTS Cerci beter zijn dan TOTS Lallana
Neem El Sha dan in je 2e teamquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:24 schreef Maver24 het volgende:
ik denk trouwens wel dat ik de NIF versies ga halen van Chiellini en Benatia want die komen in de TOTS , Cuadrado ook wel maar ja ik moet de LM versie hebben
Ik wil ze pullen uit packs.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:27 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop wel dat volgende week Bundesliga TOTS komt, wil graag TOTS Reus en TOTS Mandzukic halen
Gaat een duur geintje worden ouwe reusquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:27 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop wel dat volgende week Bundesliga TOTS komt, wil graag TOTS Reus en TOTS Mandzukic halen
Anders mag je er van mij wel wat euro's in steken hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb als ik alles verkoop 2,2m coins, daar moet ik wel een TOTS Reus van kunnen halen
Een van de mooiste vrouwen ter wereld.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Voorproefje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#haalhemermaarvastuit
Ik had er nu steeds geen last van, maar in mijn laatste potje kwam weer die random lag opzetten. Echt zo vaag. Daarvoor totaal geen last van en aan mijn internet kan het gewoon niet liggen. Hoop maar dat dit dan aan mijn tegenstander lagquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:34 schreef Freire het volgende:
@ Tim
De connectie is nogsteeds kut, ook last van random disconnects
Heb je al een fapje gemacht?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die video al gezien want ik ben geabonneerd op SI.
Het is pas 37 minuten vandaag.quote:
Van Little Lord naar Little Gaylord jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:41 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Die Bran is wel echt een sukkeltje volgens mij
Meer dan al die eerder geposte predictions weten wij ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef Maver24 het volgende:
welke CB's komen in de bundesliga tots ? Boateng? Dante? Hummels ?
Stiekem hoop ik op Omer Toprak, heeft wel een redelijk seizoen gehad bij Leverkusen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef Maver24 het volgende:
welke CB's komen in de bundesliga tots ? Boateng? Dante? Hummels ?
Zat wel in een van die teams die ik heb gezien ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op Omer Toprak, heeft wel een redelijk seizoen gehad bij Leverkusen.
Zijn TOTS was wel nice vorig jaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat wel in een van die teams die ik heb gezien ja.
Daar hebben wij dus totaal geen verstand van he.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even vraagje over Carrière
Kan iemand mij hier helpen?
Ik heb een speler gekocht en hij heeft zijn contract aanbieding aanvaardt. maar die zit niet in het spelersselectie
Weet iemand hoe dat komt?
Opkankeren en uit me zakken blijvenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even vraagje over Carrière
Kan iemand mij hier helpen?
Ik heb een speler gekocht en hij heeft zijn contract aanbieding aanvaardt. maar die zit niet in het spelersselectie
Weet iemand hoe dat komt?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Opkankeren en uit me zakken blijven
Mascherano lijkt me verschrikkelijk..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mangala, als portugal dit dat.
kwam er dit weekend nou nog een 3e TOTS bij ?
Iemand als met macherano gespeeld dit jaar? beetje goed, ff tijdelijk totdat ramos weer wat gezakt is ?
nice, meteen ook 2quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Nah 575k heb ik dan toch wat in mijn pakje zitten... Zijn niet de meest waardevolle maar het begin is er.
[ afbeelding ]
jepquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zit TOTS Azpilicueta nog in packs dan? Of zit hij ook in het BPL TOTY?
wel opletten hèquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zit TOTS Azpilicueta nog in packs dan? Of zit hij ook in het BPL TOTY?
Azpilicueta lijkt me wel kut door die weak footquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Het lijkt me wel, ik haal hem net uit een pack...
Helaas heb ik daarna nog vier 25k packs gehaald en voor de rest was De Rossi de beste speler.
Maar mijn BPL team ziet er wel iets leuker uit nu.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |