http://www.nutri-facts.com/calcalc.asp
Let op, je moet je gewicht in pounds invoeren
quote:Op 2 oktober verstuurd: Anna Ruig dat is. Nu even opnieuw gedaan, wederom naar het emailadres uit je profiel. Alvast bedankt weer. Afvallen is op alle fronten van doorzetten he
Op zaterdag 19 oktober 2002 10:22 schreef E.T. het volgende:[..]
Ik heb mijn mailboxje nog even doorgekeken.. maar ik kan niets van jou vinden.
* Lurky is trouwens net weer uit zwembad. Of haar badpak is uitgelubberd rond de heupen of ze heeft inmiddels gewoon recht op een maatje kleiner zwempak!
volgende week maar weer.
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 13:46 schreef athlonkmf het volgende:
Kennen jullie deze al?http://www.nutri-facts.com/calcalc.asp
====================================================en deze zag ik gister op de tv reclame www.becel.nl is net zo iets als overgewicht.nl
quote:Ow dat soort vragen heb ik ook wel eens gehad.. 'hoe ver kunt u onderwater zwemmen meneer?' (ja ik ben een meneer voor hun
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:23 schreef Lurky het volgende:
Dat dacht ik eerst ook Vork maar dat valt heel erg mee: het is weer eens wat anders. Ik geniet van ventjes die tijdens het springen nog een paar spastische bewegingen met hun benen in de lucht maken. Kleine meisjes die vreeselijk met drijfmiddelen aan het miepen zijn of een dikkerdje dat alleen maar nepzwemmend zich voortbeweegt over de touwen en dan roept al 3 baantjes te hebben 'gezwommen'. Vandaag waren er waren een paar jochies die vroegen "mevrouw kunt u onder water kijken of we de bodem aan kunnen raken?" Zo was ik met mijn zwembril ineens de scheidsrechter. Langzamerhand leer ik alle facetten van het zwembad kennen: het rheumazwemmen, dameszwemmen, banen zwemmen, vrij zwemmen, familiezwemmen heb ik al gehad. Ik moet nog even heel snel voor ik mn buikje kwijt ben deelnemen aan het zwemmen voor as moeders. Maar daarna komt de dag dat ik savonds in het weekeinde mij tracht onopvallend in het discozwemmen te begeven. Wat mij opvalt is dat er geen twee zwemkeren het zelfde zijn. Zodra de 'excitement-factor' er af gaat ben ik nl bang dat ik afhaak... Mijn 25 baanjes zijn nl nog al saai en dan is het wel leuk als er ook nog iets visueels of sociaals te beleven is.
Maargoed, het is niet slecht voor de conditie om daar ook eens op te oefenen. Ik probeer mezelf ook kwa tijd wel te verbeteren... af en toe eens hard zwemmen (wel nog in school of vlinderslag helaas, omdat ik anders helemaal verzuip).. zo zie je ook gelijk een stuk verbetering en dat houdt het weer motiverend.
Goed, als al het speelgoed uit het water is gevist, dan kan ik volgende week weer normaal m'n baantjes trekken.
Even wat tips voor zwaar lichamelijk werk in het retourencentrum (naast de FOM). Ik weet niet welke klusjes jij steeds mag doen op het werk, maar ik heb wel een paar tips. Stel dat het erg druk is op Emballage, vraag eens of je bier rolcontainers mag opgooien. Ook flink gaan klooien bij karton wil ook nog wel eens zwaar zijn (op de oude manier de balen de wagen inrijden of flink met die kleine baaltjes (die geperstte met een touwtje erom) gaan tillen en op balen op rollies leggen). Ook flink gaan stapelen met die rollies is erg zwaar werk. (wil nogwel eens niet goed uitgezocht zijn).
Heel jammer voor je dat dat niet meer gaat was een van mijn lievelingsklusjes : Met 2 man 3 opgooibanen volhouden (kratten op pallets) met heel veel bier ertussen. Zwaar werk, maar je werd er wel sterk van.
quote:Ik sta eigenlijk bij de FOM als ik op het perron sta ingedeeld en als ze me op sorteren zetten loop ik de hele dag rond op het perron. Ik heb zo'n schuiffunctie, ik moet altijd iets anders doen dan er op de planning staat. Bij de FOM ben ik meestal aan het invoeren, hoewel ik laatst bijna de hele dag heb staan overtrekken. Op het perron loop ik vrijwel altijd.. dus lichaamsbewiging genoeg.
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:02 schreef mvt het volgende:
Ik lees dit topic al een tijdje en ik bedacht me wat voor Vork.Even wat tips voor zwaar lichamelijk werk in het retourencentrum (naast de FOM). Ik weet niet welke klusjes jij steeds mag doen op het werk, maar ik heb wel een paar tips. Stel dat het erg druk is op Emballage, vraag eens of je bier rolcontainers mag opgooien. Ook flink gaan klooien bij karton wil ook nog wel eens zwaar zijn (op de oude manier de balen de wagen inrijden of flink met die kleine baaltjes (die geperstte met een touwtje erom) gaan tillen en op balen op rollies leggen). Ook flink gaan stapelen met die rollies is erg zwaar werk. (wil nogwel eens niet goed uitgezocht zijn).
quote:Hopelijk pas je er snel niet meer in
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:23 schreef Lurky het volgende:
Yeahhhhh!!!!!
Ik heb een nieuw badpak!!!!!!!
uit de uitverkoop:
van Mariėlle Bolier
(omdat je weer een kleiner maatje moet hebben)
[Dit bericht is gewijzigd door athlonkmf op 19-10-2002 21:54]
nee niet gezien
Mijn chocladezucht van afgelopen nacht is opgelost hoor! Het is weer de tijd van de maand dus het was gewoon sterker als ik! Ben wel blij dat ik het ergens op af kan schuiven eigenlijk
quote:Als je iets wilt eten moet je het vooral doen, maar hou het wel leuk he!
Op zaterdag 19 oktober 2002 21:56 schreef athlonkmf het volgende:
Net koreaans gegeten met een paar vrienden. Op zich redelijk gezond. Beetje grillen. Maar op een of ander manier kreeg ik zo'n leeg gevoel dat ik iets MOET eten nu....
quote:Heb ik ook gedaan. Beetje vol nu, maar maak niks uit. Vanochtend toch al een buffer gemaakt door sport en laag-calorie-eten (in afwachting op avondeten). (volgens pocketdiettracker had ik nog een buffer van 2000 calorieren om vandaag toch 280 gram af te vallen. Waarschijnlijk ben ik daar flink overheen gegaan nu. Maar dan had ik nog steeds een buffer van wel 1500 calorieen om niet aan te komen.
Op zaterdag 19 oktober 2002 22:12 schreef Nyame het volgende:[..]
Als je iets wilt eten moet je het vooral doen, maar hou het wel leuk he!
maareh, even wat anders.
Hoe zat het nou met het plannen van een meeting? Wie wil dit op zich nemen? en wie hebben er intresse en wat precies zouden jullie willen doen?
Ik begin meer en meer te voelen voor een dagje eurodisney ofzo, maar ja, ik begin ook meer en meer te hopen dat ik ooit de benen van Tina Turner krijg dus ik zwijg maar even op dat gebied.
Ik heb horen waaien strand, beautydagje, en lekker light eten (Vork, als je er ook zin in hebt kunnen we de uitdaging tot een vegetarisch diner voor iedereen maken wel aangaan?!) en nog meer maar deze zijn me wel erg bijgebleven.
Gaan we e.e.a. doorzetten? -het lijkt me leuk iedereen te zien nu hij/zij nog niet zo heel lang bezig is, en dan over een hele poos weer een meeting als we allemaal een beetje bij ons doel in de buurt zitten, of als het juist allemaal niet gelukt is. Een soort voor- en afterparty dus ofzo.
Roept u maar! (en het liefst allemaal tegelijk natuurlijk)
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 23:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
dieten is voor watjes. je moet gewoon zo weinig mogelijk eten.
quote:
[sub]Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing. [/ sub]
Daarna nog naar de Bios geweest king size popcorn plus 3 longneks verslonden
![]()
ehh niet gesport ![]()
Arme weegschaal ![]()
Ik probeer het deze week wat rustiger aan te doen
waar slaat dit op??? ![]()
wij zijn bewust bezig met goed en gezond etn,en wij willen niet meer met al dat overtollige vet zeulen,wij kunnen tenminste trots zijn op ons zelf.
[Dit bericht is gewijzigd door korona op 20-10-2002 16:23]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |