ZEKER WETEN !!!!!!!!!!!
Kan daardoor mn maatje 32 broek weer aan ipv 34
quote:Zei ik dat het 'vanzelf' ging? Zwemmen gaat ook niet vanzelf hoor zo van dat ik 'wel blijft drijven'. Maar zelf bij de sport waarbij men 'alle spieren gebruikt' worden nog hele gewone spieren in de benen overgeslagen!
Op woensdag 16 oktober 2002 14:41 schreef poep het volgende:
volgende dag bijna niet kunt lopen van de spierpijn!
Een paard loopt niet vanzelf met een ruiter op zijn rug!!
Wie is Famke Jansen? Een Jamesbondmeisje, een soapster, een ruiter zoals Ankie van Grunsven of een kamerlid van Groen Links... We zitten hier met zn allen te raden. Mn vriend laat een vrouw zien die mannen tussen haar benen dood kan knijpen: bedoel je die? Ik gok dat het een ruiter is.
74.4 ![]()
*trots is*
Da's dus 3.4 kg minder dan vorige week maandag!
Allemaal succes komende week!
en E.T: ik had je gemaild, ik wil ook graag op de maillijst, alleen nog niets gehoord... ![]()
[edit: 77.8-74.4 is niet 2.4 kg!]
quote:Klopt
Op woensdag 16 oktober 2002 20:06 schreef Nyame het volgende:
Ik kom net terug van de sportschool, uurtje BodyPump gedaan en meteen maar even gewogen:74.4
*trots is*
Da's dus 3.4 kg minder dan vorige week maandag!
Allemaal succes komende week!
en E.T: ik had je gemaild, ik wil ook graag op de maillijst, alleen nog niets gehoord...[edit: 77.8-74.4 is niet 2.4 kg!]
Maar nu ga ik bankhangen.. ik ben gesloopt. ![]()
Dus dat wordt morgen
quote:Perfect, bedankt!
Op woensdag 16 oktober 2002 20:10 schreef E.T. het volgende:[..]
Klopt
![]()
Ik zou 't in m'n post van vorige week bijzetten..
vanaf deze week kom je er ook op![]()
Maar nu ga ik bankhangen.. ik ben gesloopt.
Dus dat wordt morgen
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 19:07 schreef Lurky het volgende:[..]
Wie is Famke Jansen? Een Jamesbondmeisje, een soapster, een ruiter zoals Ankie van Grunsven of een kamerlid van Groen Links... We zitten hier met zn allen te raden. Mn vriend laat een vrouw zien die mannen tussen haar benen dood kan knijpen: bedoel je die? Ik gok dat het een ruiter is.
* Jojogirl zou vanavond softballtraining hebben, maar die ging niet door omdat het veld veel te nat was. Balen want ik was vandaag al niet gaan fitnessen omdat ik toch al zou gaan softballen. ![]()
Morgen dus maar fitnessen.
Die weegschaal heb ik nog altijd niet gevonden, dan maar een andere keer wegen.
Ik voel me wel lekker, zit verder wel goed in mijn vel, maar zie helaas mijn buikje nog niet kleiner worden. Mijn kont wel
![]()
Verder eet ik nog steeds lekker gezond, doe vooral ook vaker groente (lees: uien) door het eten, en soms champignons en eet ook vaak los een komkommertje als ik trek heb. Dus niet meer snoepjes en koekjes. Het is niet echt lijnen, ik weet het, maar toch voelt het wel goed.
Ik heb net 2 uurtjes doorgebracht in het fitnesscentrum (niet 2 uur intensief hoor!) en nu ik thuis ben heb ik zo een ontzettende trek, in ALLES!
Wat kan je dan het beste gaan eten?
quote:je vriend heeft gelijk!!
Op woensdag 16 oktober 2002 19:07 schreef Lurky het volgende:[..]
Zei ik dat het 'vanzelf' ging? Zwemmen gaat ook niet vanzelf hoor zo van dat ik 'wel blijft drijven'. Maar zelf bij de sport waarbij men 'alle spieren gebruikt' worden nog hele gewone spieren in de benen overgeslagen!
vanavond word ik weer gewogen en gemeten!!! ben benieuwd!
quote:Iets eiwitvols. Ik drink altijd een bekertje melk binnen een half na een training. Voel me gelijk vol en energie wordt langzaam weer opgeladen.
Op donderdag 17 oktober 2002 16:34 schreef Qarinx het volgende:
Wat doen jullie tegen die onweerstaanbare honger na het sporten?Ik heb net 2 uurtjes doorgebracht in het fitnesscentrum (niet 2 uur intensief hoor!) en nu ik thuis ben heb ik zo een ontzettende trek, in ALLES!
Wat kan je dan het beste gaan eten?
PS. GEEN energiedranken drinken. AA, Extran of zo. Heb je net zoveel moeite gedaan om 250 calorien te verbranden, drink je in een slok 300 terug... Je lichaam wilt bouwstoffen, eiwitten dus. Neem dus een bekertje magere melk. Slechts 70 calorien of zo. (of doe net als ik, neem een bekertje vivit met fruitsmaak. Net zo mager als magere melk, maar lekkerder
)
Ik heb namelijk gemerkt, dat mijn buikomtrek evenredig is aan mijn gewicht. Voor elk kilo 1 cm. En elk kilo dat ik afval of aankom is ook 1cm eraf of eraan.
Is dat algemeen zo of ben ik een speciaal geval?
Ik heb namelijk gemerkt, dat mijn buikomtrek evenredig is aan mijn gewicht. Voor elk kilo 1 cm. En elk kilo dat ik afval of aankom is ook 1cm eraf of eraan.
Is dat algemeen zo of ben ik een speciaal geval?
==================================================
ik doe aan bodysolution en word elke 4 weken gemeten en gewogen ik zal wel ff de resultaten van vorige week en 3 maanden geleden hier neer zetten.
24 juli ben ik voor het eerst gemeten en gewogen dit zijn de resultaten:
gewicht: 104 kg - bovenwijdte: 107 cm
taille: 95.5 cm - heupen: 129 cm
liezen: 133 cm - rechter been: 82 cm
linker been: 80 cm
10 oktober weer gemeten en gewogen einde bodysolution programma
gewicht: 100.4 kg - bovenwijdte: 104 cm
taille: 88 cm - heupen: 119 cm
liezen: 122 cm - rechter been: 76 cm
linker been: 74.5 cm
(ik ben nu weer met een nieuw bs programma begonnen dus ga het nog 3 maanden doen)
Spijkerbroeken in mijn maat zijn er dus niet, normale kleding is ook niet echt ruim voorradig. Zit je de hele tijd bij de C&A als je nog iets anders wil dragen dan slobberspul. ![]()
Een van mijn doelen is dus dat ik weer gewoon kleding kan kopen die ik leuk vind en niet alleen omdat het past.
Deze dagen gaat het trouwens moeilijk, ik maak er op het moment een zootje van voor mijn gevoel. Heb weliswaar elke dag wel gezwommen, maar met tegenzin en gisteravond heb ik om 11 uur vier boterhammer met beleg gegeten die ik eigenlijk helemaal niet meer nodig had.
Een home-trainer is misschien toch wel een goed idee voor wat extra beweging (op een psychologisch makkelijke manier). Heeft iemand een tip voor een goed model dat niet te extreem duur is? Oh ja, ik weet niet of ik de enige ben die het probleem heeft, maar door lang op een zadel te zitten klemt mijn bloedsomloop af, iemand die dat ook had maar er een oplossing voor heeft gevonden?
HiZ is in een negatieve bui vandaag
quote:hmm... en gewicht 113. M'n theorie klopt dus toch niet. Naja. het geld voor mij, dus wel zo handig... weet ik wat voor maten ik nodig heb voor welk gewicht
Op donderdag 17 oktober 2002 19:59 schreef HiZ het volgende:
Zucht, 129 cm gemeten op de hoogte van mijn navel![]()
quote:I know what you mean... Gaan die jeans nou echt niet verder dan 38" zal je haast denken.....
Spijkerbroeken in mijn maat zijn er dus niet, normale kleding is ook niet echt ruim voorradig.
quote:Wehkamp en neckerman zijn ook een uitkomst trouwens. Je betaald wel heel veel... voor marktspul eigenlijk.... (maar op de markt vind je niet zulke maten)
Zit je de hele tijd bij de C&A als je nog iets anders wil dragen dan slobberspul.
quote:Vandaag heb ik na een week weer geschransd. En het maakt me vandaag niks uit.
Een van mijn doelen is dus dat ik weer gewoon kleding kan kopen die ik leuk vind en niet alleen omdat het past.Deze dagen gaat het trouwens moeilijk, ik maak er op het moment een zootje van voor mijn gevoel. Heb weliswaar elke dag wel gezwommen, maar met tegenzin en gisteravond heb ik om 11 uur vier boterhammer met beleg gegeten die ik eigenlijk helemaal niet meer nodig had.
quote:Ik ben eindelijk gewend om elke ochtend even 100x op de stepper te huppelen, 40 crunches en 15 pushups te doen. Zijn samen welgeteld misschien maar 5 minuten werk, maar op jaarbasis scheelt wel veel. Smiddags en savonds echte werk.
Een home-trainer is misschien toch wel een goed idee voor wat extra beweging (op een psychologisch makkelijke manier).
Ik had/heb ook hele mooie apparaten thuis zitten, maar als je niet gemotiveerd bent, is het weghalen van een handdoek van de bank al teveel moeite.
Mijn training is dus.
di,do,za= bovenlichaamtraining. Gewichten, etc.
ma,wo,do= onderlichaam. Uurtje Intervalfietsen (3 minuten rust, 30 seconden uiterste sprint) en dan onderlichaamtraining met squats, lunges, etc + buiktraining.
Zondag= rustdag= huis opruimen.
Elke dag=
even wat klusjes doen. Stofzuigen, afwassen, ramen zemen, autowassen, fiets schoonmaken etc.
+ sochtends bij wakker worden, hiervoor gesproken ochtendgymnastiek.
+ snachts voor het slapen, 40 crunches+15 pushups.
Als ik m'n doel bereikt heb, zal ik waarschijnlijk maar 1-2 keer per week trainen boven+lichaamtraining combineren, want dan begint m'n afstuderen als het goed is. Maar ochten en avondgymnastiek hoop ik te behouden.
quote:Heel veel mensen hebben daar last van denk ik. Ik had weken nodig om de zadel van m'n ATB goed te verstellen.
Heeft iemand een tip voor een goed model dat niet te extreem duur is? Oh ja, ik weet niet of ik de enige ben die het probleem heeft, maar door lang op een zadel te zitten klemt mijn bloedsomloop af, iemand die dat ook had maar er een oplossing voor heeft gevonden?
Als je kan, moet je als je begint je zadelpunt naar beneden laten richten. En dan langzaam horizontaler plaatsen. Maar het moet nooit naar boven wijzen.
Als het niet kan. moet je maar afwisselen. 5 minuten zittend, 1 minuut staand, etc. Wordt je nog sterker van ook nog.
PS. baal... ben nog bezig avondeten aan het verteren. en kan nog niet trainen. even kwartiertje wachten
[Dit bericht is gewijzigd door athlonkmf op 17-10-2002 20:46]
Na het weekend begin ik weer. Had het gewoon even nodig. Zolang er niet teveel bijkomt, of liever gewoon niets!
quote:Volgens mij ben je niet de enige die er zo over denkt. In eerdere topics bleef het op de active topicslijst, nu wordt er per dag 1 of 2 keer gepost.
Op donderdag 17 oktober 2002 23:05 schreef Kleintje het volgende:
Mensen, ik heb er deze week nog geen flikker aan gedaan.
Waarom niet?
Gaat gewoon niet.
Eventjes op.
Dus ik heb een rustweek genomen.
Ik let wel op wat ik eet, fiets naar mijn werk, neem daar de trap. Af en toe iets lekkers maar zorg wel dat ik eerst overvol zit met gewoon eten.Na het weekend begin ik weer. Had het gewoon even nodig. Zolang er niet teveel bijkomt, of liever gewoon niets!
quote:Mijn ervaring is dat draf ongeveer dezelfde inspanning kost als joggen. Stap en galop zijn een stuk ontspannener rijden.
Op woensdag 16 oktober 2002 14:41 schreef poep het volgende:[..]
Ga eens paardrijden! je moest eens weten hoeveel je je benen daarbij gebruikt!! ik voel me soms bijna Famke Jansen!!
Als jij voor het eerst een uur paardrijd, weet ik bijna zeker dat je de volgende dag bijna niet kunt lopen van de spierpijn!
Een paard loopt niet vanzelf met een ruiter op zijn rug!!
quote:Het ligt er natuurlijk aan wat je zoal uitspookt in stap en galop. Lekker rondjes lopen achter een ander paard aan is lekker rustig, maar flink veel verschillene dingen doen waarbij je steeds je benen moet gebruiken is wel een hele goede work-out voor je benen.
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:54 schreef HiZ het volgende:
Mijn ervaring is dat draf ongeveer dezelfde inspanning kost als joggen. Stap en galop zijn een stuk ontspannener rijden.
Wat betreft die negatieve bui: kop op HiZ! Na een slechte dag komt vanzelf weer een betere. En die vier boterhammen waren vast een stuk gezonder dan een zak chips
quote:heb ook al een mindere week
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:03 schreef athlonkmf het volgende:[..]
Volgens mij ben je niet de enige die er zo over denkt. In eerdere topics bleef het op de active topicslijst, nu wordt er per dag 1 of 2 keer gepost.
maar toch maar gaan zwemmen zo...misschien zie ik het vanmiddag weer wat minder somber in....
quote:* Jojogirl heeft best een redelijke week.
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:03 schreef athlonkmf het volgende:[..]
Volgens mij ben je niet de enige die er zo over denkt. In eerdere topics bleef het op de active topicslijst, nu wordt er per dag 1 of 2 keer gepost.
Wel iets teveel gesnoept, maar ook wel aardig fysiek werk gedaan 2 dagen lang. Weinig gesport wegens tijdgebrek en daar gaat dit weekend helaas ook weinig van komen. Zit dit weekend nl. bij m'n ouders en ben benieuwd of m'n moeder me nog steeds vol probeert te stoppen met lekkere dingetjes nu ze weet dat ik aan het lijnen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |