Het was slechts een opmerking joh, doe rustigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En was al lid toen jij nog in de luiers lag. Misschien is die wat minder gaan posten Einstein.
Oh. Dan is het raar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was in 2013, dat hij 100.000 posts had.
Goeie. Die ga ik vaker gebruiken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het was slechts een opmerking joh, doe rustig
roidragequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het was slechts een opmerking joh, doe rustig
ik post overdag sowieso weinigquote:
Dus dan maar gewoon vrijlaten? Hoe kun je daar zo makkelijk over doen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoals Frank net ook al zei, is al vaker aangetoond dat strenger straffen niet per se voor minder criminaliteit zorgt.
Nou en.quote:
Mensen verdienen een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:40 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dus dan maar gewoon vrijlaten? Hoe kun je daar zo makkelijk over doen?
Je zou dan juist eerder zeggen: zorg dat iemand als Breivik dan maar nooit meer vrij komt. Weet je zeker dat er in elk geval een 1 crimineel minder rond loopt.
Je moeder ook.quote:
"Onderzoek heeft uitgewezen dat er bij lager straffen juist minder criminaliteit is."quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:40 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dus dan maar gewoon vrijlaten? Hoe kun je daar zo makkelijk over doen?
Je zou dan juist eerder zeggen: zorg dat iemand als Breivik dan maar nooit meer vrij komt. Weet je zeker dat er in elk geval een 1 crimineel minder rond loopt.
Ik snap wel wat hij bedoelt, maar zo werkt het gelukkig niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Onderzoek heeft uitgewezen dat er bij lager straffen juist minder criminaliteit is."
Jouw conclusie: "Hoger straffen is veiliger."
ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |