Jij wil mij dom houden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar geen nieuws meer lezen :p
"De groep" zoekt naar veilig inderdaad.. en opstandelingen worden bestredenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zie je nu ook gebeuren in utopia he...
Emil doet net zo hard meequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Laysa het volgende:
We kunnen wel concluderen dat Robin en niet Emil de nieuwe hakim is...zij kan stoken!
ik heb een favoriet gevondenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Laysa het volgende:
We kunnen wel concluderen dat Robin en niet Emil de nieuwe hakim is...zij kan stoken!
Nee, je beschermen voor de boze buitenwereldquote:
Is ook erg goed voor hun after-Utopia-leven. Ze zetten zichzelf zo te kakken...quote:
Hakim? Die zou hopen dat hij zo kon steuken als Robin..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Laysa het volgende:
Ah, lief!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, je beschermen voor de boze buitenwereld
Dennis is nogal direct in zijn uitspraken naar de anderen en zeker niet altijd positief. Nu hebben Robin,Lot en Bil het er over om hem te gaan pesten. Iets van "vuile hond"op zijn net gebouwde wc huisje spuiten zodat hij het over moet schiilderen en er konstant mee geconfronteerd wordt. Nog meer dingen. Zelf niet gehoord maar hier gelezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chanel, ik ben van plan om cossen door te lezen, maar kun je me mij uitleggen
van je kwaad maken over het gedrag naar Dennis.
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
De hele groep doet mee, maar zij is toch wel de top
Akkoord. ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ja, maar jij was 25 en dat jochie 12, kan je wel
er staat een filmpjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dennis is nogal direct in zijn uitspraken naar de anderen en zeker niet altijd positief. Nu hebben Robin,Lot en Bil het er over om hem te gaan pesten. Iets van "vuile hond"op zijn net gebouwde wc huisje spuiten zodat hij het over moet schiilderen en er konstant mee geconfronteerd wordt. Nog meer dingen. Zelf niet gehoord maar hier gelezen.
Gewoon puur, zielig, laag, gemeen, PESTEN.
Ik heb steeds minder met Dennis, maar ik ben het wel helemaal met je eens. Pesten doe je niet. Punt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij!
Ik ben gek op heftige discussies, maar dit walgelijke pestgedrag met een groep tegen 1 persoon is iets wat ik zeker niet wil zien.
Als ze niet willen luisterenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
5e klas lagere school...en dat "jochie" zat al op m'n nek vanaf de 3e....
Ze zijn zo blij met zichzelf, dat inwoners die later binnenkomen en alles via TV en streams gevolgd kunnen hebben, voor gek versleten worden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Is ook erg goed voor hun after-Utopia-leven. Ze zetten zichzelf zo te kakken...
Is geen ontkomen aan... dat mens is zo breed, daar sta je al snel achter verscholen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef PTLe het volgende:
Robin verschuilt zich achter Lot .......knap he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |