Tsja, welkom in de wereld. Ze bouwen toch de samenleving na. Zo gaat het in de samenleving.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij!
Ik ben gek op heftige discussies, maar dit walgelijke pestgedrag met een groep tegen 1 persoon is iets wat ik zeker niet wil zien.
Daar had je dus achteraf geen spijt vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was er wel dagen misselijk van.. ik had geen idee dat het kon, maar genoeg was genoeg op dat moment
Dus schuif je het maar op script en JdM. Wie is hier nou een beetje van het pad afquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij!
Ik ben gek op heftige discussies, maar dit walgelijke pestgedrag met een groep tegen 1 persoon is iets wat ik zeker niet wil zien.
Blijkbaar is dit normaal gedrag bij bepaalde mensen. Ik ben blij dat ik me daar mee kan associërenquote:
Het is geen onzin, muis. Je ziet het toch gebeuren?quote:
Chanel, ik ben van plan om cossen door te lezen, maar kun je me mij uitleggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit me nu erg kwaad te maken over het gedrag naar Dennis. Als dit echt zo is overweeg ik om te stoppen met kijken.
Voor mij voelde het bevrijdendquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was er wel dagen misselijk van.. ik had geen idee dat het kon, maar genoeg was genoeg op dat moment
Wie het ziet is van zijn padje afquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is geen onzin, muis. Je ziet het toch gebeuren?
Treurnis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Nog even wat Lot voorstelde, vuile hond sprayen op de bouwkeet zodat Dennis het moet overschilderen zodat hij de boodschap goed begrijpt. Billy vond het ook een goed idee. Robin begon eigenlijk door te zeggen dat ze hem alleen nog maar moeten pesten.
Gelukkig niet de samenleving die ik ken, ik kom uit een heel fijn milieu!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, welkom in de wereld. Ze bouwen toch de samenleving na. Zo gaat het in de samenleving.
Ik wil heel veel zeggen over X. Maar gister is het allemaal al gedaanquote:
Dat soort meisjes terroriseerden vroeger altijd het schoolplein...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Nog even wat Lot voorstelde, vuile hond sprayen op de bouwkeet zodat Dennis het moet overschilderen zodat hij de boodschap goed begrijpt. Billy vond het ook een goed idee. Robin begon eigenlijk door te zeggen dat ze hem alleen nog maar moeten pesten.
Dat zie je nu ook gebeuren in utopia he...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ik had geen last meer, en ineens een hoop vriendjes, dat vond ik nog het meest vreemde
Juist. Zat volwassen vrouwen die het schoolplein niet zijn ontgroeid.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat soort meisjes terroriseerden vroeger altijd het schoolplein...
Een aantal groeit op. Een aantal blijft er in hangen.
Ik had even een wat betere indruk van haar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef danilel het volgende:
[..]
maar robin vindt het prachtig allemaal, precies wat ze wil
Dan zou ik ook maar geen nieuws meer lezen :pquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gelukkig niet de samenleving die ik ken, ik kom uit een heel fijn milieu!
Ja ja, maar jij was 25 en dat jochie 12, kan je welquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb m'n laatste pester helemaal tolall-loss geslagen, met publiek erbij, nooit meer last gehad daana
Eens. Ik ben het vaak eens met je Dolcequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik had even een wat betere indruk van haar.
Maar ik vergiste me...
Was mijn eerste indruk toch goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |