SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
5 mei Lot's feest
17-05 Worstelen met Emil
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Aike met tietenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Robin is heel gehaaid, die geeft de voorzet en laat anderen het afmaken.
En dat was?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was idd erg lang geleden.. ik had uiteindelijk maar één oplossing
Dat weet ik maar het effect van nu vind ik iets minder. Ze slaan allemaal door, hebben het over pestenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dan had je al zo vaak kunnen stoppen. Het is één groot toneelstuk.
Ik heb hier gewoon geen woorden voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef Mylene het volgende:
Nog even wat Lot voorstelde, vuile hond sprayen op de bouwkeet zodat Dennis het moet overschilderen zodat hij de boodschap goed begrijpt. Billy vond het ook een goed idee. Robin begon eigenlijk door te zeggen dat ze hem alleen nog maar moeten pesten.
maar robin vindt het prachtig allemaal, precies wat ze wilquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Nog even wat Lot voorstelde, vuile hond sprayen op de bouwkeet zodat Dennis het moet overschilderen zodat hij de boodschap goed begrijpt. Billy vond het ook een goed idee. Robin begon eigenlijk door te zeggen dat ze hem alleen nog maar moeten pesten.
Wat volwassenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Ik heb m'n laatste pester helemaal tolall-loss geslagen, met publiek erbij, nooit meer last gehad daanaquote:
Arie Boomsmaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kan Arie Boomsma niet even langskomen ? Heulemaal niet erg
Welnee want ze heeft haar geschreven dat ze toneel speelt met de mannen in Utopio, ofzow.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef danilel het volgende:
dit geklier is pas echt een goed voorbeeld voor haar dochter/zusje
ow ja, wat een middag was datquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef mazaru het volgende:
Dit doet me zo aan dit voorval denken.
[ afbeelding ]
Ik weet het, echt walchelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef Chanel5 het volgende:
Dat weet ik maar het effect van nu vind ik iets minder. Ze slaan allemaal door, hebben het over pesten
Mooie manier om mij van mijn paspoort af te helpen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb m'n laatste pester helemaal tolall-loss geslagen, met publiek erbij, nooit meer last gehad daana
Uhh watquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Welnee want ze heeft haar geschreven dat ze toneel speelt met de mannen in Utopio, ofzow.
Dat postte ik vanmiddag al. Ook dat Kees beter zou moeten weten hoe dit voelt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Gij wit er niks van!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
andere volgorde Vanas ! eerst de bloem en dan pas de melk !!
Heel goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb m'n laatste pester helemaal tolall-loss geslagen, met publiek erbij, nooit meer last gehad daana
Dat is de beste oplossingquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet te begrijpen, walgelijk!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat postte ik vanmiddag al. Ook dat Kees beter zou moeten weten hoe dit voelt.
Hij weet het als geen ander.
OH *MJAM* Team Vanasquote:
Walgelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil iedereen toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.![]()
Hij is er als de kippen bij om JDM te beschermen, maar dit gaat helemaal uit de klauwen lopen.
Kind kent moeder niet anders, één en al toneel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja echt hoor, Emil zei dat dat niet kon want dat kind is 9 en niet achterlijk.
Die heb ik dus net op tijd opgezegdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mooie manier om mij van mijn paspoort af te helpen.
Ga toch eens weg met die onzin zegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.![]()
Hij is er als de kippen bij om JDM te beschermen, maar dit gaat helemaal uit de klauwen lopen.
Schreef ze in een brief aan haar dochtertje. Emiel las het en vond het vreemd, ze is al 9 hoor zei hij.quote:
Ik was er wel dagen misselijk van.. ik had geen idee dat het kon, maar genoeg was genoeg op dat momentquote:
En dan krijgt Dennis straks zeker de schuld van de "vuile hond" tekst, omdat hij passief agressief was?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Laat passief maar weg hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En dan krijgt Dennis straks zeker de schuld van de "vuile hond" tekst, omdat hij passief agressief was?
Ik niet, jij wel?quote:
Hoe kom je erbij!quote:
alleen bij billyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij!
Ik ben gek op heftige discussies, maar dit walgelijke pestgedrag met een groep tegen 1 persoon is iets wat ik zeker niet wil zien.
Wat wil je dan? Nico's boekenclub?quote:
Kan me goed voorstellen dat je dat niet in je koude kleren gaat zitten. Zeker ook de realisatie waar je toe in staat bent. En waar een mens toe gedreven kan worden. Petje af dat je de grens stelde.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was er wel dagen misselijk van.. ik had geen idee dat het kon, maar genoeg was genoeg op dat moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |