Het wisselt. Het punt is ook eeb beetje dat mijn vader colitus ulserosa heeft.. en bij hem begon het ook met de diagnose 'spastische darm'quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso verstandig. Heb je verder geen diarree enzo of ook?
Dan lijkt het mij idd ook verstandig om een verwijzing te vragen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:20 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Het wisselt. Het punt is ook eeb beetje dat mijn vader colitus ulserosa heeft.. en bij hem begon het ook met de diagnose 'spastische darm'
Oeh ja das ook geen lekkere voeding voor n al geprikkelde buik,.fijn dat je nu wel ff pijnvrij bent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:34 schreef Amnistia het volgende:
Nu heb ik al een dag geen pijn (na 7 dagen wel pijn gehad te hebben). Alleen na het eten van home made taco's met groente, is mijn buik weer opgezet en zit volgens mij vol gas
Nouja echt eens gewoon een maand lang iedere dag nemen en kijken wat het resultaat is. Snap dat je moet wennen om het iedere dag te nemen, maar voor mij was het echt een wondermiddel. Daarom ben ik nu ook erg verbaasd dat ik nu opeens paar keer weer zo'n last heb gehad. Heb nu laatste dagen ook echt zo'n kwakkelend gevoel. Ik voel me overdag doorgaans prima, maar deze week is het 's avonds echt zo'n gevoel van 'hmm... of ik krijg echt krampen, of ik beeld het me in'. Ben al koffie en alcohol aan het minderen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:53 schreef Amnistia het volgende:
Heb nog van die zakjes hier liggen. Van mijn vader gekregen omdat ik al vaker last had van verstopping, maar dan gebruik ik 1 keer zn zakje met vezels en dan vergeet ik het om vaker in te nemen.
Maar ik herken precies wat je zegt, een tijd geen last en dan opeens weer een aantal dagen achter elkaar.
Ik ga het toch eens proberen. Misschien werkt het net zo voor mij als voor jou!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:56 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nouja echt eens gewoon een maand lang iedere dag nemen en kijken wat het resultaat is. Snap dat je moet wennen om het iedere dag te nemen, maar voor mij was het echt een wondermiddel. Daarom ben ik nu ook erg verbaasd dat ik nu opeens paar keer weer zo'n last heb gehad. Heb nu laatste dagen ook echt zo'n kwakkelend gevoel. Ik voel me overdag doorgaans prima, maar deze week is het 's avonds echt zo'n gevoel van 'hmm... of ik krijg echt krampen, of ik beeld het me in'. Ben al koffie en alcohol aan het minderen...![]()
Tijd voor mij om ook weer eens een afspraak met de huisarts te maken.
Zoals ik zei in 2 posts geleden: 4-5 jaar ofzo. En gebruik nu rond de 2 jaar metamucil en geen last meer gehad.. tot nu :pquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:11 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik ga het toch eens proberen. Misschien werkt het net zo voor mij als voor jou!
Hoelang heb jij er al last van?
Weet je ook eens wat een homo voeltquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
MDL arts ben ik nog nooit geweest, ik probeer het altijd te ontlopen want ik wordt panisch bij t idee van een slang in mn kont...
Je bent vrouw... je hoeft geen homo te zijn om dat te ervaren hoor...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Weet je ook eens wat een homo voelt![]()
Ach onder narcose maakt het het mij niet uit, als het maar helpt en bijdraagt voor een eventuele diagnose.
Je krijgt gewoon een roesje hoor, daar weet je achteraf zo goed als niks meer van.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
MDL arts ben ik nog nooit geweest, ik probeer het altijd te ontlopen want ik wordt panisch bij t idee van een slang in mn kont...
Gelukkig is het ook nog echt niet nodig geweest, anders is t weinig zeuren en gaan wmb...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:16 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een roesje hoor, daar weet je achteraf zo goed als niks meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |