Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 21:33:33 #51
375570 crew  Cyan9
pi_139502979
Wat is Ilse toch een geniaal mens als ze begint te lachen. =p
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_139503029
Zijn er beelden van de persconferentie?
pi_139504416
Misschien niet goed te lezen maar geen zin om te editen :P Reacties van mensen op escnation:

The dutch rehearsal in high quality video... - Marios - 20:55:42
No shot of the road.. e.tv is a joke :p [R] - Jordy - 20:57:13
it's stunning and in a normal universe would win the whole thing by a million points' difference [R] - Maoz - 20:59:53
A big grower for me [R] - sotbit - 21:00:01
her live singing is more dynamic... i love it.. her "ooohs" are so beautiful [R] - Maoz - 21:00:51
Love it to pieces, but can someone please tell Waylon to get rid of that dumb hat! [R] - Ed C. - 21:01:06
I usually hate hats, but I think it works for this song. [R] - Shi - 21:02:30
No.... it's hot. He's hot. This totally works. [R] - YouSkinnyBitch - 21:05:19
yes... he could wear that hat to bed.. i won't complain. [R] - Maoz - 21:06:37
I thought you were busy with Fassbender? [R] - YouSkinnyBitch - 21:15:33
I'm a multi tasker [R] - Maoz - 21:25:05
Haha...:) [R] - YouSkinnyBitch - 21:40:08
seriously.. this could be a top 10 hit in the US imo... at least in the adult contemp charts [R] - Maoz - 21:02:22
This is quality. This *has* to make it to the final and do well in the end. [R] - Orestis [noteam] - 21:03:45
Yeah, I think the video and the act will be something else.... it will be stunning as Maoz said [R] - YouSkinnyBitch - 21:03:48
i'm so excited about NL in general.. coming back in a big way two years in a row :))) [R] - Maoz - 21:04:49
A fantastic entry, and my second favourite this year. The Netherlands deserve every point they'll get, and I hope it - Dunge - 21:04:59
100% qualifier for me now. They're pros and I bet it's gonna look fantastic on screen [R] - wahoowa - 21:05:32
I've heard they use some sort of filter which makes the screen look a bit 'old'ish? Can anyone elaborate? [R] - Jordy - 21:06:12
I think this will look (and sound) beautiful on screen. - Shi - 21:06:53
as there should be [R] - Maoz - 21:07:57
Yes, numerous close ups and very intimate - Ron - 21:10:12
This is sooo good! About time country got a competent torch bearer in ESC [R] - Jeremy - 21:07:24
And it's all Ilse, really. She's the star imo :) - Jordy - 21:12:18
Ooooo...like!! :-) [R] - Jeremy - 21:15:37
I can't see how that would bomb with the juries : it seems an authentic (and sincere) musical performance [R] - Ron - 21:08:05
I think it can do well with televoters too, a-la Hungary 2007. [R] - Shi - 21:11:37
Please, please, please ... just let quality win the day. This is absolutely magnificent. [R] - Whippet Man - 21:26:29
There's no question that this will qualify with ease. If it weren't prohibited here, this would be the moment I'd bet - jurgenmadrid - 21:30:00
Seems like it's the one shortening with the bookies as well... - CostasP_Cy - 21:41:24
gosh this is really fab .... its sounds very rich live [R] - karl-in-cork (on team conchita) - 21:53:17
~The present is all there is~
pi_139504462
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:35 schreef KoningPils het volgende:
Zijn er beelden van de persconferentie?
pi_139504605
Do you wear it when you go to Ahlberd Haaijn? :D

pi_139504774
Ligt het aan mij of is er ineens een positieve kentering merkbaar? Het lijkt wel of het nummer / de performance ineens flink opgepikt worden, goed teken. Persoonlijk begin ik er ook iets meer in te geloven
pi_139505465
Zo bij RTLLateNight Edsilia en Carlo B over het ESF. Carlo B doet net alsof hij dé songfestivalkenner is van NL :')
pi_139505566
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:30 schreef grazz het volgende:
Zo bij RTLLateNight Edsilia en Carlo B over het ESF. Carlo B doet net alsof hij dé songfestivalkenner is van NL :')
Ja dat is hij ook, want hij heeft een keer in de jury gezeten bij het nationaal songfestival.
  † In Memoriam † vrijdag 2 mei 2014 @ 22:39:41 #59
43556 miss_dynastie
pi_139505823
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:33 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ja dat is hij ook, want hij heeft een keer in de jury gezeten bij het nationaal songfestival.
En in de vakjury voor het ESF vorig jaar 8-)
pi_139506082
Waylon en Ilse aan de telefoon nu daar :Y.
Voelen ook een positieve sfeer daar.
dag
pi_139506202
Een beter filmpje van de persconferentie

pi_139506226
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef grazz het volgende:
Do you wear it when you go to Ahlberd Haaijn? :D

These are guilders cause the euro fucked us all.

^O^
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_139506332
Was deze al geplaatst?

quote:
The Dutch have excelled themselves in keeping things simple and free from complication this year. No frills (apart from on Ilse's dress) and no nonsense are the key words to their stage show. All of the elements have been kept from the first rehearsal; the opening of their three minutes with an aerial view of the stage showing the innovative moving road effect on the stage floor complemented effectively by the stark backdrop in black and white showing intertwined tree branches and what look like palm fronds. The moving road effect later transforms into a cracked imagine in black and white, rather like that of a desert floor.

The drummer and guitarist are dressed in black, so they almost blend into the background, leaving full focus on the pair performing the song. And what a pair they are! Waylon has kept his black cowboy hat with black jacket but Ilse has really been given a complete transformation in an ivory coloured dress that has intricate flower frillwork on it topped off by a rather regal looking necklace.

When the two perform, their voices blend together perfectly, they are so well suited and this results in some stunning harmonies. They have conviction and feeling when singing their melancholic and pensive entry. But it's not just their voices that are perfectly suited - there is a strong chemistry between the two on stage as they stand on either side of the road's dividing line singing to each other. The Common Linnets' second rehearsal was as close to perfect as you can get - nothing should be changed here, and if there's any justice, the Netherlands should easily make the final this year with this noble effort.
http://www.eurovisionary.(...)nds-second-rehearsal
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:57:01 #64
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_139506477
Prachtig♡ ik ben enthousiast!
The secret of getting ahead is getting started
pi_139507866
Ik heb al gezegd dat ik niet enthousiast over het nummer was (alhoewel het beter wordt als je het meer hoort) maar dat het afhing van de visuals... en VOOR HET EERST KLOPT HET GEWOON!!! Ik geloof mijn ogen niet! De visuals zijn gewoon geweldig! Ik ben ook enthousiast!! :D
pi_139508270
Wow.. ik zit hier op een verjaardag stiekem fok te checken. Wat een ongelofelijk postieve berichten!!!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:37:22 #67
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_139508311
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:11 schreef Pluto1975 het volgende:
Ligt het aan mij of is er ineens een positieve kentering merkbaar? Het lijkt wel of het nummer / de performance ineens flink opgepikt worden, goed teken. Persoonlijk begin ik er ook iets meer in te geloven
Volgens mij ook! Ben zelf ook positiever, maar dat is al jaren zo; hoe dichter bij de avond, hoe meer vertrouwen erin....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_139508583
Ik heb in de afgelopen 10 jaar nog niet zo'n positieve vibe meegemaakt... Zelfs Birds kreeg vorig jaar minder de handen op elkaar _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139508860
Ik denk dat we de finale sowieso bereiken. Wellicht dat we dit jaar niet winnen, hoewel we een enorme dark horse kunnen zijn als het plaatje van top tot teen klopt. Maar met deze deelname van Anouk en Ilse & Waylon zijn 3 grote leermomenten gegeven: 1) het liedje moet de ziel raken, 2) hou de act puur, 3) de voorbereiding moet tot in de puntjes geregeld zijn. Ik heb door Anouk en Ilse & Waylon grote hoop voor 2015. Nu duimen dat het in 2014 al raak is!
pi_139510391
Haha maar met Birds was er nog te weinig over de act nagedacht, hoe het in beeld moet worden gebracht. Dit met Waylon en ilse de Lange is gewoon al iets waar 'we' hier op Fok al jaaaaaaaaaaaaren over praten! Dat het niet gaat om een bombastische act, maar om hoe je op de juiste wijze iets in beeld brengt, een gevoel overbrengt op tv. En ze doen het gewoon! Ongelofelijk! ik sta versteld!! :D Ik vind het nummer nog wel steeds te weinig hebben, maar wie weet, met de juiste 'wind', komen we opeens heulllllll ver (of zeg ik dit nu elk jaar zo dicht van te voren _O- _O- _O- )
  zaterdag 3 mei 2014 @ 01:10:33 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_139511661
Ik vind het helaas nog steeds een beetje saai en middle of the road.
Snap echt niet waarom al die buitenlanders zo enthousiast zijn :{
(Heb vanavond alle songs gekeken met drie buitenlanders en het liedje kreeg alleen een paar punten van mij.)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 01:25:55 #72
163650 Greys
pi_139512074
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 01:10 schreef APK het volgende:
Ik vind het helaas nog steeds een beetje saai en middle of the road.
Snap echt niet waarom al die buitenlanders zo enthousiast zijn :{
(Heb vanavond alle songs gekeken met drie buitenlanders en het liedje kreeg alleen een paar punten van mij.)
Maar die hebben de stunning visuals niet gezien... :+
Dat die het liedje moeten máken is wel een tikkie zorgwekkend, maar het schijnt Het Verschil te maken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 mei 2014 @ 01:38:37 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_139512363
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 01:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar die hebben de stunning visuals niet gezien... :+
Dat die het liedje moeten máken is wel een tikkie zorgwekkend, maar het schijnt Het Verschil te maken!
Ik heb op een stuk of vijf links in dit topic geklikt op zoek naar stunning visuals, heb er de kracht niet meer voor :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_139512489
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 01:38 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb op een stuk of vijf links in dit topic geklikt op zoek naar stunning visuals, heb er de kracht niet meer voor :+
Sorry... het draaiorgel staat dit jaar nog gewoon in Volendam...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 mei 2014 @ 01:59:00 #75
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139512802
Ik denk dat we de finale halen, en dan ook gewoon winnen. Maar dit heb ik altijd al gezegd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')