Dat hij maar eens een keer naar een grote ronde piekt. Daar heeft hij volgens mij nog nooit wat laten zien.quote:
Moet ie ook wel een grote ronde rijden. Afgelopen 2 jaar reed hij helemaal geen grote ronde. Ja dan gaat het pieken ernaar ook wat lastig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat hij maar eens een keer naar een grote ronde piekt. Daar heeft hij volgens mij nog nooit wat laten zien.
Wel vreemd eigenlijk voor zo'n goede renner om ervoor te kiezen geen grote ronde te rijden. Maar misschien is het inderdaad wel iemand die een lange rittenkoers niet goed verteert. Volgens mij heb ik ook wel eens gehoord dat hij niet goed tegen warmte kan, dus dan wordt het al lastig om goed te presteren in de Tour en de Vuelta. Ben benieuwd wat hij dit jaar in de Tour kan, zal denk ik eerder een dag uitkiezen om voor de ritzege te gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moet ie ook wel een grote ronde rijden. Afgelopen 2 jaar reed hij helemaal geen grote ronde. Ja dan gaat het pieken ernaar ook wat lastig.
Nibali valt erg tegen dit seizoen ja. In zijn Giro-vorm van vorig jaar zou hij Froome zeker kunnen uitdagen in de Tour, maar als hij zo doorgaat als nu zeker niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:04 schreef Syntix het volgende:
Nibali valt wel wat tegen of niet? Ik dacht dat hij wel een goede kandidaat zou zijn als winnaar van de TdF dit jaar, maar laat het tot nu toe nog niet zien...
Waar kwam die Guardini ook nog helemaal vandaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:00 schreef Marcoss het volgende:
Viviani klopt Cavendish opnieuw in Turkije ondanks een zowat perfecte leadout
Heeft Rein nog bonusseconden gesprokkeld om over Yates te duikelen in het algemeen klassement?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:00 schreef Marcoss het volgende:
Viviani klopt Cavendish opnieuw in Turkije ondanks een zowat perfecte leadout
Nopequote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:27 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Heeft Rein nog bonusseconden gesprokkeld om over Yates te duikelen in het algemeen klassement?
LOL WTFquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:12 schreef FredWielergek het volgende:
te hebben. Ze moeten 1, 5 min wachten voordat ze verder mochten.
twitter:edekker1970 twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 14:07:52Break took the wrong way. Gained 2 minutes and did not do a very steep climb. Commissaries did not too much. #tourderomandie reageer retweet
we hebben het over romandiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Is toch al vaker fout gegaan in Turkije?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |