Maar het wordt op Ruud afgeschoven. hij heeft er niks mee te maken gehadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het ding kostte 300 euro. Dennis en Ron werden echter ter verantwoording geroepen over "een doos schroeven "" en dat er geen geld voor zou zijn
Wat lullig.quote:
Eens !!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Ach, ze heeft een kindje die ook dit ook meemaakt. Gelukkig, is het masseren met half ontblootte tieten geen probleem voor je kindje
Bil even losgeweekt van de familie Zwaan en nu bij haar slettengroepjequote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:20 schreef Kijkertje het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij mij als vrouw
Tenenkrommend om te zien hoe erg dat daar heerstquote:
Ik vind het wel mooie timing, het is nou niet dat Ruud en Billy altijd zo ontzettend rekening houden met gasten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:20 schreef Urb het volgende:
Wat lullen ze over Dennis's timing? Alsof ze het geslikt hadden op een ander moment.
Tsja dat is toch echt haar eigen keuze geweest. Ik vind het verder wel meevallen dat hoeren en snoeren van haar. Maar dat haar kind misschien ongewenste dingen zien kun je nooit voorkomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:18 schreef lorrie03 het volgende:
oh laura gaat toch weer verder knallen.... ze gaan hem er straks op aan spreken.... robin is fucking link.... het raakt haar omdat haar kind ook kijkt
Te koud (begreep ik)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:21 schreef Punkman het volgende:
Hebben ze die glijbaan vandaag eigenlijk wel gebruikt ?
Zie nu dat ie plat ligt.
Of is hij al stuk ?
Psies.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie timing, het is nou niet dat Ruud en Billy altijd zo ontzettend rekening houden met gasten.
Ik vind het zwaar overdreven om te zeggen dat ze aan het hoeren en sloeren is. Ze flirt veel met Gio, maar er is niets ernstigs gebeurd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:19 schreef Raven2000 het volgende:
Robin maakt zich nu druk dat haar kind dit heeft gehoord, voor het gemak vergeet ze maar ff wat dat kind van haar moeder ziet. hoeren en sloeren Dennis heeft gelijk
Branden zal hij...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:21 schreef Urb het volgende:
Waar haalt Dennis het lef vandaan roepen de heksen.
nee, niet gebruikt vandaagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:21 schreef Punkman het volgende:
Hebben ze die glijbaan vandaag eigenlijk wel gebruikt ?
Zie nu dat ie plat ligt.
Of is hij al stuk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop