SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Jep, uiteraard originele geuren en ze zijn ook te tracen door de barcode aan de onderkant.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:19 schreef dutchman79 het volgende:
Misschien stomme vraag, maar zijn de geuren origineel ?
Heb je een aankoopbon of iets dergelijks ?
Zoja, interesse in de aangebroken fles.
Thx voor de kick!quote:Op zondag 4 mei 2014 09:54 schreef weigerambtenaar het volgende:
lekker geurtje is het. Ik heb het al aantal jaren in gebruik en nog steeds zeer tevreden. En nee, ik heb geen aandelen in Issey Miyaki.
Tevens gratis kick!
quote:
Het gaat hier inderdaad om de 125ml variant!quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:13 schreef IBMWV het volgende:
¤35,- incl. geboden voor de geopende variant. Even voor de zekerheid, het gaat hier ook om de 125ml toch?
De geopende versie is al verkocht aan dutchman79 helaas, de gesloten verpakking is wel nog te koop mocht je interesse hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:25 schreef IBMWV het volgende:
¤37,50 incl. en direct afhandelen? Mijn Raboreader ligt klaar
Prima hoor, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:36 schreef IBMWV het volgende:
Ah, helaas. Ga ik even over nadenken! Hou je topic wel in de gaten, wellicht morgen een bod. Thanks
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef dutchman79 het volgende:
Geur ontvangen, is zeker een blijvertje. Houtig en toch fris door de citrus accenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |