Waar werk jij dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Dan moet ik maar ergens in een hoekje doen alsof ik mee kan praten
Koukleum gespot.quote:
Normaal heb ik het bij ons op het werk echt super heetquote:
Nou, zoveel lopen er niet rond hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:38 schreef exelletor het volgende:
Zeker verlegen van alle hotties die er rondlopen?
Vandaag zeker ook weer 7-21?quote:
Koekoek.quote:
Poiesz? Nog nooit van gehoord. Woon je op Texel?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:35 schreef Tripledutch het volgende:
Ik werk nu bij Poiesz supermarkten, een winkel keten in het noorden van Nederland. En vanaf Juli werk ik bij Attent (onderdeel van Spar) op Texel
http://www.poiesz-supermarkten.nl/onze-winkels 65 winkels dacht ik zo..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Poiesz? Nog nooit van gehoord. Woon je op Texel?
Ze probeerde in ieder geval een goede indruk te maken op de deurkrukmonteur.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:38 schreef exelletor het volgende:
Zeker verlegen van alle hotties die er rondlopen?
Een van de drukste fietspaden van de stad tussen de losplaats en de winkel hebben zitten.quote:
Als alpha male doe jij dat toch zonder al teveel moeite?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een van de drukste fietspaden van de stad tussen de losplaats en de winkel hebben zitten.
Neequote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als alpha male doe jij dat toch zonder al teveel moeite?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef d4v1d het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heineken Sambashirt bij Albert Heijn
Wat is deze
Heineken heeft sws wel leuke reclames:quote:
Broodmes uit de kantine.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:51 schreef SLP_ het volgende:
Noo onze snijmachine is kapot gegaandat wordt vanavond en morgen geen brood meer snijden
Wel netjes elk sneetje even breedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop