SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2014 13:23:00 ]
Relatief veel.quote:
quote:
Zo oud ben ik nog niet, en ik ken er ook niet een van, dus valt mee hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Mooi moment om te beseffen dat ik oud ben, ken geen enkele naam
Iets voor Dimaquote:
is underground snapje, heeft niks met oud zijn te makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Mooi moment om te beseffen dat ik oud ben, ken geen enkele naam
Wat een hoer ben je ook. Je baard eraf voor werkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:33 schreef Drinky het volgende:
Lol, na 3 weken radiostilte alsnog aangenomen voor die baan.
Ben alleen wel verdrietig want mijn baard moet eraf, goodbye alpha image
True. Ik moet nog 40 dagen opmaken voor 't einde van het jaar. Ik heb liever de extra poen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]djeez
Niet uit kunnen laten betalen van vakantiedagen is wel zaad trouwens.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Goeie tetten dima'tje. Loop je weer gonewild af te struinen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bass music? Wat moet ik me daarbij voorstellen? 5 kerels met een contrabass?quote:
Heey Dima, doe eens nieuwe mascotte ipv deze fatso. Ik moet elke keer een beetje overgeven als ik de OP zie. Chick mag wel blijvenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik ben de beroerdste nietquote:
Das mij te zwartquote:
3 mm, net zoals de zijkanten van je opskeer. 1 lengte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
baardtrimmer tot 1mm voldoende? Of is tot 0,5mm net even beter?
Voor feestjes is het wel leuk, maar nu thuis-zittend luister ik dit:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet
[..]
Das mij te zwart
ik heb goede beard genetica vriend, binnen 4 weken heb ik weer een dikke baard. Daar waar de meeste mannen 2~3 maanden over doen groei ik in de helft van de tijd. Geld moet sowieso flowen, ben tan2 skeet de laatste tijdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een hoer ben je ook. Je baard eraf voor werk. Dat is fucking beta vriendje. Kun je beter met baard+dreads in een kraakband gaan zitten dan werken. Je hebt toch principes of niet.
[..]
True. Ik moet nog 40 dagen opmaken voor 't einde van het jaar. Ik heb liever de extra poen.
[..]
Goeie tetten dima'tje. Loop je weer gonewild af te struinen?
[..]
bass music? Wat moet ik me daarbij voorstellen? 5 kerels met een contrabass?
Heey Dima, doe eens nieuwe mascotte ipv deze fatso. Ik moet elke keer een beetje overgeven als ik de OP zie. Chick mag wel blijven
Ga je 4 weken niet werken en je baard laten staan dan? Das een beetje de essentie van werken. Regelmatig op komen dagen zodat je geld verdiend. Dus die baard groeien wordt lastig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb goede beard genetica vriend, binnen 4 weken heb ik weer een dikke baard. Daar waar de meeste mannen 2~3 maanden over doen groei ik in de helft van de tijd. Geld moet sowieso flowen, ben tan2 skeet de laatste tijd
Wat is een dikke baard?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb goede beard genetica vriend, binnen 4 weken heb ik weer een dikke baard. Daar waar de meeste mannen 2~3 maanden over doen groei ik in de helft van de tijd. Geld moet sowieso flowen, ben tan2 skeet de laatste tijd
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is een dikke baard?
Ik heb dat al 2 na weken.
is op basis van casting, dus niet voltijd. Je krijgt een bepaald evenement aangeboden en bepaalt of je gaat of niet, het bedrijf bepaalt of je dan ook daadwerkelijk mag blijven staan. Kan dus best een periode tussen zitten waar je niks doetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga je 4 weken niet werken en je baard laten staan dan? Das een beetje de essentie van werken. Regelmatig op komen dagen zodat je geld verdiend. Dus die baard groeien wordt lastig.
Pics van je baardquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
is op basis van casting, dus niet voltijd. Je krijgt een bepaald evenement aangeboden en bepaalt of je gaat of niet, het bedrijf bepaalt of je dan ook daadwerkelijk mag blijven staan. Kan dus best een periode tussen zitten waar je niks doet
jij hebt mij toch op FB? Die baard op mijn profielfoto is 3 weken ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is een dikke baard?
Ik heb dat al 2 na weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |