abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2014 @ 14:53:58 #151
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_139584354
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is wel duidelijk als je 6 maanden wil wachten, dan kan seks nooit heel hoog op je verlanglijstje staan.

Voor mij zou het een reden zijn geen relatie te willen met iemand, iemand die bewust zo lang wacht met seks zal naar alle waarschijnlijkheid niet zo'n hoog libido hebben.
Ik had al onderscheid gemaakt tussen berekenend afhouden of tijd nodig hebben om de een of andere reden :)
Voor mij geldt het tweede en met mijn libido is niks mis dankuwel :+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_139584513
Zes maanden is wel VEEL tijd... Ik zou dan toch ook gaan twijfelen of de ander MIJ wel aantrekkelijk vindt, lichamelijk. Kans is dan vrij aanwezig dat ik er na zes maanden zelf geen zin meer in heb.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:08:02 #153
37769 erodome
Zweefteef
pi_139584784
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ik had al onderscheid gemaakt tussen berekenend afhouden of tijd nodig hebben om de een of andere reden :)
Voor mij geldt het tweede en met mijn libido is niks mis dankuwel :+
Je houdt vast wel van eens per week na een jaartje relatie of niet soms ;)
Sorry, misschien ligt het aan mijn persoonlijke ervaring, maar die ervaring is dat mensen die zo lang willen wachten geen hoog libido hebben en vaak niet echt avontuurlijk in bed zijn. Of ze zijn nog erg jong en beginnen net op hun pad van seksualiteit.

Nu zou ik ook al moe worden van iemand die er maanden over doet om te weten of ze me leuk genoeg vinden om een relatie mee te beginnen, dus zelfs zonder het stukje seks zou ik dat niets vinden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:19:53 #154
247887 Takaiki
pi_139585161
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Je houdt vast wel van eens per week na een jaartje relatie of niet soms ;)
Sorry, misschien ligt het aan mijn persoonlijke ervaring, maar die ervaring is dat mensen die zo lang willen wachten geen hoog libido hebben en vaak niet echt avontuurlijk in bed zijn. Of ze zijn nog erg jong en beginnen net op hun pad van seksualiteit.

Nu zou ik ook al moe worden van iemand die er maanden over doet om te weten of ze me leuk genoeg vinden om een relatie mee te beginnen, dus zelfs zonder het stukje seks zou ik dat niets vinden.
Maar het gaat hier over wanneer voor de eerste keer seks, niet over een relatie hebben enzo.
En voor mij is dat sowieso niet op de eerste/tweede date, ik heb behoefte aan het opbouwen van een stuk vertrouwen en als anderen dat preuts vinden prima, maar dan ben ik dat liever dan mezelf voor de eerste de beste te grabbel te gooien en matras te spelen ;)
Sometimes you're the bug
  maandag 5 mei 2014 @ 15:21:40 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139585206
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:19 schreef Takaiki het volgende:
dan mezelf voor de eerste de beste te grabbel te gooien en matras te spelen ;)
Altijd mooi hoe op fok alles gelijk naar de extremen wordt getrokken O+
  maandag 5 mei 2014 @ 15:25:14 #156
247887 Takaiki
pi_139585286
quote:
7s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Altijd mooi hoe op fok alles gelijk naar de extremen wordt getrokken O+
Tja, lang wachten wordt als preuts en middeleeuws omschreven :P
Sometimes you're the bug
  maandag 5 mei 2014 @ 15:29:00 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_139585390
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:19 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Maar het gaat hier over wanneer voor de eerste keer seks, niet over een relatie hebben enzo.
En voor mij is dat sowieso niet op de eerste/tweede date, ik heb behoefte aan het opbouwen van een stuk vertrouwen en als anderen dat preuts vinden prima, maar dan ben ik dat liever dan mezelf voor de eerste de beste te grabbel te gooien en matras te spelen ;)
Zo lang wachten vind ik preuts ja, dat je even de kat uit de boom wil kijken niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:32:03 #158
247887 Takaiki
pi_139585463
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Zo lang wachten vind ik preuts ja, dat je even de kat uit de boom wil kijken niet.
Nou, dan ben ik niet preuts, want het zou voor mij afhangen hoe de klik is en dat kun je van tevoren ook niet zeggen :s)
Sometimes you're the bug
  maandag 5 mei 2014 @ 15:34:59 #159
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139585530
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:32 schreef Westerling het volgende:

[..]

Seks krijgen/hebben is een totaal andere kwestie voor mannen en vrouwen.
Tuurlijk joh
  maandag 5 mei 2014 @ 15:35:23 #160
37769 erodome
Zweefteef
pi_139585545
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:32 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Nou, dan ben ik niet preuts, want het zou voor mij afhangen hoe de klik is en dat kun je van tevoren ook niet zeggen :s)
Als dat gemiddeld 3 tot 6 maanden duurt ben je best preuts.

De vraag is, is dat ook erg? Als jij zo bent en daar gelukkig mee bent lijkt me dat prima.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:43:37 #161
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139585776
Als je elkaar leuk vindt en aantrekkelijk en er is een klik dan weet je dat toch vrij snel? En kun je toch ook al inschatten of er meer in zou zitten? Waarom dan zo lang wachten om het nog leuker te hebben samen?

Ik zou het maar niks vinden als een man maanden zou willen wachten met seks. Denk dat ik dan ook aan mezelf zou gaan twijfelen, of in ieder geval aan wat hij van mij vindt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 5 mei 2014 @ 15:47:43 #162
247887 Takaiki
pi_139585899
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Als dat gemiddeld 3 tot 6 maanden duurt ben je best preuts.

De vraag is, is dat ook erg? Als jij zo bent en daar gelukkig mee bent lijkt me dat prima.
Ik vind het echt een te zware benaming en wie zegt DAT ik zo lang wacht? Ik ga gewoon echt niet bij de eerste beste date het bed delen met iemand :{
Ik kan gewoon iemand die zo lang wacht niet preuts vinden, wel behoudend en deze persoon zal zijn of haar redenen wel hebben :)
Mocht ik zo iemand tegen komen heb ik er respect voor en ga niet meteen op de loop :)
Sometimes you're the bug
  maandag 5 mei 2014 @ 15:51:51 #163
37769 erodome
Zweefteef
pi_139586002
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ik vind het echt een te zware benaming en wie zegt DAT ik zo lang wacht? Ik ga gewoon echt niet bij de eerste beste date het bed delen met iemand :{
Ik kan gewoon iemand die zo lang wacht niet preuts vinden, wel behoudend en deze persoon zal zijn of haar redenen wel hebben :)
Mocht ik zo iemand tegen komen heb ik er respect voor en ga niet meteen op de loop :)
Mensen die wel eerder het bed met iemand induiken een matras noemen is gelukkig geen zware benaming ;)

Maar goed, wat ik zei ging over die maanden wachten, niet over niet op de eerste date gelijk seks hebben, dat laatste kan ik prima begrijpen. Ik kan alleen niet goed begrijpen dat iemand maanden nodig zou moeten hebben om te weten of je iemand leuk genoeg vind. En als iemand zo 3 tot 6 maanden kan wachten met seks heb ik er geen hoop op dat onze libido's overeen komen, of hoe we seks beleven overeen komt.

Grappig als het om tieners gaat die net beginnen op dat pad, maar voor volwassen mensen vind ik het een vreemde manier van doen. Dan heb ik liever dat iemand eerst wat meer aan zichzelf gaat werken en wat minder onzeker wordt, want zo'n lange testtijd is me echt teveel.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:07:56 #164
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139586415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:10 schreef Weissman het volgende:
De hypocrisie in deze topic _O-

Als je bij de tandarts komt zeg je toch ook niet ''deze heeft vandaag al 6 mensen gehad, ik zoek er 1 die werkloos is'' ?

Of dat je een bakker/restaurant beter vind omdat er nooit iemand iets koopt ?

Waarom zou je een vrouw er wel op afrekenen :')

En stel je hebt een vriendin gevonden die maagd is; waarom zou zij beter of waardiger zijn dan iemand die 5 vriendjes heeft gehad?

Dat is net zoiets als; je koopt een kantoorpand en laat het leegstaan, want ja als het niet benut word is het meer waard :')

Een maagd is een frozen asset met haar seksualiteit die zij niet gebruikt.
Deze reactie is geweldig. _O_
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:13:06 #165
247887 Takaiki
pi_139586546
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Mensen die wel eerder het bed met iemand induiken een matras noemen is gelukkig geen zware benaming ;)

Dat was om het zwart/wit denken hier te benadrukken: niet binnen zoveel dates/tijd seks hebben = preuts en dan haakt 90% al af
Kan ik net zo goed zeggen dat meteen seks hebben voor mij zou aanvoelen dat ik me laat gebruiken als matras :P
Mijn wereld is kleurrijk, niet zwart/wit ;)

quote:
Maar goed, wat ik zei ging over die maanden wachten, niet over niet op de eerste date gelijk seks hebben, dat laatste kan ik prima begrijpen. Ik kan alleen niet goed begrijpen dat iemand maanden nodig zou moeten hebben om te weten of je iemand leuk genoeg vind. En als iemand zo 3 tot 6 maanden kan wachten met seks heb ik er geen hoop op dat onze libido's overeen komen, of hoe we seks beleven overeen komt.

Grappig als het om tieners gaat die net beginnen op dat pad, maar voor volwassen mensen vind ik het een vreemde manier van doen. Dan heb ik liever dat iemand eerst wat meer aan zichzelf gaat werken en wat minder onzeker wordt, want zo'n lange testtijd is me echt teveel.
Gelukkig zijn we allemaal verschillend, maar waarom zou het vreemd zijn voor een volwassen persoon en waarom is deze persoon per se onzeker?
Het kan toch net als in mijn geval zijn dat er eerst een stuk vertrouwen opgebouwd moet worden voor een bepaald libido opgewekt wordt?
Ik sta echt niet meteen te soppen bij elke gast die me aanspreekt hoor :')
En ik ren er ook niet voor weg _O-
Sometimes you're the bug
  maandag 5 mei 2014 @ 16:15:04 #166
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139586601
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Dat was om het zwart/wit denken hier te benadrukken: niet binnen zoveel dates/tijd seks hebben = preuts en dan haakt 90% al af
Kan ik net zo goed zeggen dat meteen seks hebben voor mij zou aanvoelen dat ik me laat gebruiken als matras :P

[..]

Gelukkig zijn we allemaal verschillend, maar waarom zou het vreemd zijn voor een volwassen persoon en waarom is deze persoon per se onzeker?
Het kan toch net als in mijn geval zijn dat er eerst een stuk vertrouwen opgebouwd moet worden voor een bepaald libido opgewekt wordt?
Een libido dat maanden nodig heeft om opgewekt te worden?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:18:29 #167
247887 Takaiki
pi_139586680
quote:
15s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Een libido dat maanden nodig heeft om opgewekt te worden?
In mijn geval:nee :+
In andere gevallen: maakt me niet uit, respect ervoor _O_
Sometimes you're the bug
pi_139586771
quote:

[..]

[..]

Dan heb je toch per definitie een ander libido? Als een knappe vent/vrouw mij aanspreekt met een geweldige stem en zijn/haar hand op mijn heup legt, kan ik al om zijn. Eeuwig opwarmen en voorspel is ook niet echt voor mij weggelegd, dus wat dat betreft denk ik dan dat wij bijvoorbeeld niet zouden matchen in bed. :)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:21:40 #169
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139586787
6 maanden...waar laat ik mijn geilheid dan al die tijd? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:23:49 #170
108913 Godshand
guide4you
pi_139586857
quote:
9s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef SonicVolcano het volgende:
6 maanden...waar laat ik mijn geilheid dan al die tijd? :')
In je hand...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:25:25 #171
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139586901
quote:
10s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

In je hand...
Heel misschien mag het ook in haar hand? :@ Of gaat dat al te ver?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:26:28 #172
108913 Godshand
guide4you
pi_139586935
quote:
10s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Heel misschien mag het ook in haar hand? :@ Of gaat dat al te ver?
Goeie vraag...

Heeft Takaiki vast een antwoord op...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:28:51 #173
37769 erodome
Zweefteef
pi_139587004
quote:

[..]

Niemand heeft het over even wachten, het gaat de mensen die wat zeggen meer over 6 maanden wachten, wat gewoon bar lang is.
Dat mensen dan afhaken vind ik niet zo vreemd. Dan denk ik dat iemand me aan het lijntje houdt, geen gevoel heeft voor me of dat seks gewoon niet iets is dat belangrijk is voor dat persoon.

quote:
6 maanden ging het over, een half jaar!!!!! Als je er zo lang over doet om een klein beetje vertrouwen in iemand te krijgen en te weten of je die leuk genoeg vind om een relatie te beginnen dan spreekt dat naar mijn mening niet van zekerheid nee.

En opwerken naar een libido? Hoe lang houdt dat dan stand voordat iemand weer overgaat tot seks is niet zo belangrijk in mijn leven en eens per 2 weken is wel zat?
pi_139587109
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:04 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie, en dan vooral de mannen, hierover denken.
Als je met een meisje aan het daten bent en er is direct op de eerste of tweede date al seks geweest, is dit een afknapper voor jullie? Zien jullie het dan direct als ''gewooon'' een scharrel of is er nog kans op iets serieus?
Voor mij kan zeker serieus worden dan. Ik vind het dan ook ontzettend bekrompen en achterhaald dat dat pas zou mogen na een aantal dates.

Als je allebei volwassen bent, beiden een goed gevoel hebt bij elkaar en beiden zin hebt in seks is daar absoluut niks op tegen.

Maar ik begrijp dat je een jongen hebt ontmoet die je leuk vind, na de eerste date seks hebt gehad en nu ben je bang dat hij je een slet vindt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 5 mei 2014 @ 16:37:16 #175
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139587255
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef Takaiki het volgende:

[..]

In mijn geval:nee :+
In andere gevallen: maakt me niet uit, respect ervoor _O_
Ik snap niet zo goed wat dat met respect te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')