Waarom zou je geen moeite meer willen doen als je seks hebt gehad? Ik had seks op de eerdte date en doe nog elke dag moeite voor mn vriendin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Het punt is dat in veel gevallen de emotionele verbondenheid die nodig is voor een relatie nog niet gerijpt is bij de eerste date. Als je dan al meteen seks hebt dan willen beide partners geen moeite meer voor elkaar doen. Ja dan valt een eventuele relatie al als los zand uit elkaar eer deze begonnen is.
In mijn ervaring is een klik tijdens de dates zeker geen garantie voor een klik in bed. Het kan wel maar zeker niet altijd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Chemistry is in de date al duidelijk hoor..
Ok, dat het in bed precies klikt hoeft niet. Misschien wil ze ruige SM seks, tsja. Maar het enthousiasme zegt in ieder geval genoeg..
Die logica volg ik ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je geen moeite meer willen doen als je seks hebt gehad? Ik had seks op de eerdte date en doe nog elke dag moeite voor mn vriendin.
Precies. Praten en neuken zijn 2 heel verschillende takken van sport.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:58 schreef habitue het volgende:
[..]
In mijn ervaring is een klik tijdens de dates zeker geen garantie voor een klik in bed. Het kan wel maar zeker niet altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |