3 tot 6 maanden? Voor gewoon een keertje neuken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:26 schreef SirHammerlock het volgende:
Seks op de 1e/2e date ... wat valt er dan nog te wensen over - wham bam thank you mam? Grote kans dat hij denkt dat je een slettebak bent die ze wel vaker spreidt voor jongens op de 1e/2e date. Verwacht geen diepe relatie oid ... je bent dan fuckbuddy materiaal.
Als hij je echt leuk vindt en jij hem ook, zou ik wachten; minimaal 3-6 maanden; als dan alles nog goed voelt ga je gang. Meteen ook een test om te zien waarom hij je echt leuk vindt. Als hij het 3-6 maanden niet kan houden was hij toch niet goed voor jou.
Slechte seks is na geld de grootste oorzaak van scheidingenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:40 schreef SirHammerlock het volgende:
[..]
Het elkaar niet kunnen vinden op seksueel gebied is een fabel dat mannen hebben geintroduceerd om vrouwen onzeker te laten voelen - als je van elkaar houdt dan zal seks echt de minste van je zorgen zijn - als je elkaar alleen maar neukt ter bevrediging van jezelf dan kan ik mij voorstellen dat je van jouw partner verwacht dat ze jou goed kan bevredigen.
Zie je het verschil?
coolquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als het een leuke meid is, maakt het niet uit of er meteen seks is, relatie zit er dan altijd in. Het is in mijn ogen geen bepalende factor. Beetje kortzichtig om zoiets daar bepalend voor te laten zijn.
3-6 maanden zou ik zelf al geen eens volhouden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:26 schreef SirHammerlock het volgende:
Seks op de 1e/2e date ... wat valt er dan nog te wensen over - wham bam thank you mam? Grote kans dat hij denkt dat je een slettebak bent die ze wel vaker spreidt voor jongens op de 1e/2e date. Verwacht geen diepe relatie oid ... je bent dan fuckbuddy materiaal.
Als hij je echt leuk vindt en jij hem ook, zou ik wachten; minimaal 3-6 maanden; als dan alles nog goed voelt ga je gang. Meteen ook een test om te zien waarom hij je echt leuk vindt. Als hij het 3-6 maanden niet kan houden was hij toch niet goed voor jou.
Klopt! Ik had met mijn vriend ook seks op de eerste date. :pquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, als jij als vrouw er geen problemen mee hebt, wil je toch ook je leven niet delen met iemand die zo bekrompen is?
Volledig eens met Wanderlust.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:36 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte zou ik dan nog wel kunnen begrijpen... Maar het tweede![]()
Prima wat iemand anders doet. Maar voor mij is dat echt te lang... Na 3 tot 6 maanden weet ik wel of iets serieus is of niet. Maar seks is toch ook heel belangrijk in een eventuele relatie? Stel je ligt elkaar helemaal niet op seksueel gebied... Ik zou ook echt niet 3-6 maanden kunnen wachten met seks...
Daar ben ik het mee eens. Belangrijkste is dat je beiden doet wat op dat moment goed voelt. Maar als ik iemand écht leuk vind, vind ik het zelf wel leuker om er nog eventjes mee te wachten, nog wat spanning over laten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als het een leuke meid is, maakt het niet uit of er meteen seks is, relatie zit er dan altijd in. Het is in mijn ogen geen bepalende factor. Beetje kortzichtig om zoiets daar bepalend voor te laten zijn.
Dit. Als het voor beiden goed voelt, lekker doen wat de natuur je ingeeft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:04 schreef _Meredith het volgende:
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt; en vanuit daar zie je vanzelf verder.
quote:
Wat een onzin. Seks op een eerste date hebben zegt natuurlijk niet per definitie iets over hoe serieus iemand is in zijn of haar langere termijn-bedoelingen. Er zijn ook gewoon mensen die er sneller tot overgaan omdat het nu eenmaal volwassenen zijn die dat fijn vinden en er ook van kunnen genieten. Dat wil niet per sé zeggen dat iets maar een beperkte houdbaarheidsdatum heeft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef BinaryFinary het volgende:
Ik vind het stijl hebben als een vrouw niet meteen sex wil op de eerste date...geeft wel aan dat ze 'n beetje serieus is. Maar mocht ze daar wel in mee gaan....ook geen probleem hoor.
En als je daar zelf niet geïnteresseerd in bent: dan sowieso the sooner the better natuurlijk
Dit inderdaad. Bekrompen gedoe.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:50 schreef MsMessy het volgende:
Mannen die vrouwen afdanken omdat ze neukt op een eerste date, zijn zelf nog niet aan een relatie toe.
Ze grijpen namelijk elke kans aan om iemand af te schrijven, ook al voldoet diegene verder aan alle eisen. Als alles goed voelt, dank je echt niet iemand af op 1 simpel dingetje. Dus mannen die dat wel doen, ga eerst maar eens je eigen angsten overwinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |