Als het een leuke meid is, maakt het niet uit of er meteen seks is, relatie zit er dan altijd in. Het is in mijn ogen geen bepalende factor. Beetje kortzichtig om zoiets daar bepalend voor te laten zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:04 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie, en dan vooral de mannen, hierover denken.
Als je met een meisje aan het daten bent en er is direct op de eerste of tweede date al seks geweest, is dit een afknapper voor jullie? Zien jullie het dan direct als ''gewooon'' een scharrel of is er nog kans op iets serieus?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:26 schreef SirHammerlock het volgende:
Seks op de 1e/2e date ... wat valt er dan nog te wensen over - wham bam thank you mam? Grote kans dat hij denkt dat je een slettebak bent die ze wel vaker spreidt voor jongens op de 1e/2e date. Verwacht geen diepe relatie oid ... je bent dan fuckbuddy materiaal.
Als hij je echt leuk vindt en jij hem ook, zou ik wachten; minimaal 3-6 maanden; als dan alles nog goed voelt ga je gang. Meteen ook een test om te zien waarom hij je echt leuk vindt. Als hij het 3-6 maanden niet kan houden was hij toch niet goed voor jou.
Nee, dan zou ze wachten tot na het huwelijk.quote:
Het eerste gedeelte zou ik dan nog wel kunnen begrijpen... Maar het tweedequote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:26 schreef SirHammerlock het volgende:
Seks op de 1e/2e date ... wat valt er dan nog te wensen over - wham bam thank you mam? Grote kans dat hij denkt dat je een slettebak bent die ze wel vaker spreidt voor jongens op de 1e/2e date. Verwacht geen diepe relatie oid ... je bent dan fuckbuddy materiaal.
Als hij je echt leuk vindt en jij hem ook, zou ik wachten; minimaal 3-6 maanden; als dan alles nog goed voelt ga je gang. Meteen ook een test om te zien waarom hij je echt leuk vindt. Als hij het 3-6 maanden niet kan houden was hij toch niet goed voor jou.
Het elkaar niet kunnen vinden op seksueel gebied is een fabel dat mannen hebben geintroduceerd om vrouwen onzeker te laten voelen - als je van elkaar houdt dan zal seks echt de minste van je zorgen zijn - als je elkaar alleen maar neukt ter bevrediging van jezelf dan kan ik mij voorstellen dat je van jouw partner verwacht dat ze jou goed kan bevredigen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:36 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte zou ik dan nog wel kunnen begrijpen... Maar het tweede![]()
Prima wat iemand anders doet. Maar voor mij is dat echt te lang... Na 3 tot 6 maanden weet ik wel of iets serieus is of niet. Maar seks is toch ook heel belangrijk in een eventuele relatie? Stel je ligt elkaar helemaal niet op seksueel gebied... Ik zou ook echt niet 3-6 maanden kunnen wachten met seks...
Dit inderdaad, als ik me écht aangetrokken voel tot een meisje, kan ik ook wachten. Maar expres geen seks hebben om te kijken of een jongen je leuk vind is gewoon sneuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:43 schreef Fok-it het volgende:
Het moet opzich kunnen maar denk dat mannen sneller geneigd zijn te denken dat het dan een losse scharrel wordt en geen serieuze relatie.
Als ik een serieuze relatie zou willen hoef ik echt geen seks op de eerste date.
Ken er ook genoeg die dat niet deden.. dus het kan ook prima nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:52 schreef ludicrous_monk het volgende:
Ik ken mensen die al tientallen jaren gelukkig getrouwd zijn en seks hadden op de avond van hun kennismaking. Dus het kan prima
Iets met een theekan en een koffiekanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken er ook genoeg die dat niet deden.. dus het kan ook prima niet
Vergis je niet in hoezeer vrouwen wordt aangeleerd om te wachten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit inderdaad, als ik me écht aangetrokken voel tot een meisje, kan ik ook wachten. Maar expres geen seks hebben om te kijken of een jongen je leuk vind is gewoon sneuAls het goed voelt, gewoon doen
En alle bevestigende reacties daarop. Dan denk je de volgende keer wel 2 keer na voor je op een eerste date met iemand het bed in duikt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef Dside het volgende:
[..]
Ok, dus seks na 1 of 2 dates, vind je geen probleem, maar nu wel klagen dat hij hoogst waarschijnlijk alleen opzoek is naar een booty call.
Deze logica en dan de schuld bij die gast neerleggen.
Ach, als jij als vrouw er geen problemen mee hebt, wil je toch ook je leven niet delen met iemand die zo bekrompen is?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:14 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Vergis je niet in hoezeer vrouwen wordt aangeleerd om te wachten.
Zie bijvoorbeeld uit een ander topic:
[..]
En alle bevestigende reacties daarop. Dan denk je de volgende keer wel 2 keer na voor je op een eerste date met iemand het bed in duikt.
Ik vind het trouwens onzin hoor, maar zolang er significante groepen mannen zijn die een vrouw niet als relatiemateriaal kunnen beschouwen als ze na 1-2 dates seks willen, is het logisch dat er vrouwen zijn die wachten. Actie = reactie.
hmppff ik weet niet, na mijn scheiding heb ik een tijd gedate tot ik turbo tegenkwamquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:43 schreef Fok-it het volgende:
Het moet opzich kunnen maar denk dat mannen sneller geneigd zijn te denken dat het dan een losse scharrel wordt en geen serieuze relatie.
Als ik een serieuze relatie zou willen hoef ik echt geen seks op de eerste date.
Boem. Waarheid.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:50 schreef MsMessy het volgende:
Mannen die vrouwen afdanken omdat ze neukt op een eerste date, zijn zelf nog niet aan een relatie toe.
Ze grijpen namelijk elke kans aan om iemand af te schrijven, ook al voldoet diegene verder aan alle eisen. Als alles goed voelt, dank je echt niet iemand af op 1 simpel dingetje. Dus mannen die dat wel doen, ga eerst maar eens je eigen angsten overwinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |