abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139483403
Ik ben benieuwd hoe jullie, en dan vooral de mannen, hierover denken.
Als je met een meisje aan het daten bent en er is direct op de eerste of tweede date al seks geweest, is dit een afknapper voor jullie? Zien jullie het dan direct als ''gewooon'' een scharrel of is er nog kans op iets serieus?
pi_139483467
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:04 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie, en dan vooral de mannen, hierover denken.
Als je met een meisje aan het daten bent en er is direct op de eerste of tweede date al seks geweest, is dit een afknapper voor jullie? Zien jullie het dan direct als ''gewooon'' een scharrel of is er nog kans op iets serieus?
Als het een leuke meid is, maakt het niet uit of er meteen seks is, relatie zit er dan altijd in. Het is in mijn ogen geen bepalende factor. Beetje kortzichtig om zoiets daar bepalend voor te laten zijn.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_139483791
Het is absoluut geen afknapper. Dat wil alleen niet zeggen dat er ook daadwerkelijk gevoel bij zit.
En doorgaans zijn gevoelens en seks aardig te onderscheiden.
Als je op de eerste date seks hebt en ook merkt dat er nog gevoelens zijn dan is het alleen maar een pluspunt. Gevoelens + enorme aantrekkingskracht.

Om het maar even samen te vatten: Liefde en seks zijn niet onlosmakelijk met elkaar verbonden. Imo.
pi_139483963
Seks op de 1e/2e date ... wat valt er dan nog te wensen over - wham bam thank you mam? Grote kans dat hij denkt dat je een slettebak bent die ze wel vaker spreidt voor jongens op de 1e/2e date. Verwacht geen diepe relatie oid ... je bent dan fuckbuddy materiaal.

Als hij je echt leuk vindt en jij hem ook, zou ik wachten; minimaal 3-6 maanden; als dan alles nog goed voelt ga je gang. Meteen ook een test om te zien waarom hij je echt leuk vindt. Als hij het 3-6 maanden niet kan houden was hij toch niet goed voor jou.
pi_139484003
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:26 schreef SirHammerlock het volgende:
Seks op de 1e/2e date ... wat valt er dan nog te wensen over - wham bam thank you mam? Grote kans dat hij denkt dat je een slettebak bent die ze wel vaker spreidt voor jongens op de 1e/2e date. Verwacht geen diepe relatie oid ... je bent dan fuckbuddy materiaal.

Als hij je echt leuk vindt en jij hem ook, zou ik wachten; minimaal 3-6 maanden; als dan alles nog goed voelt ga je gang. Meteen ook een test om te zien waarom hij je echt leuk vindt. Als hij het 3-6 maanden niet kan houden was hij toch niet goed voor jou.
:') wat is dit, 1829?
pi_139484039
Easy come, easy go.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:31:12 #7
244933 trovey
Nachtoele
pi_139484081
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:') wat is dit, 1829?
Nee, dan zou ze wachten tot na het huwelijk. ;) Niets mis mee met wat te wachten hoor, ik zou ook niet zomaar met iemand het bed delen na 1 of 2 dates. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139484240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:26 schreef SirHammerlock het volgende:

Het eerste gedeelte zou ik dan nog wel kunnen begrijpen... Maar het tweede :')
Prima wat iemand anders doet. Maar voor mij is dat echt te lang... Na 3 tot 6 maanden weet ik wel of iets serieus is of niet. Maar seks is toch ook heel belangrijk in een eventuele relatie? Stel je ligt elkaar helemaal niet op seksueel gebied... Ik zou ook echt niet 3-6 maanden kunnen wachten met seks...
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:37:21 #9
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_139484254
Als je het laat afhangen of je een relatie met iemand begint, aan het feit op welke date je voor het eerst seks met elkaar hebt gehad, is dat wel dieptriest. Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt en met wie het voor jou goed voelt. En als dat op een eerste of tweede date is, prima toch.
Seks en intimiteit in een relatie vind ik ook erg belangrijk, maar gelukkig spelen bij een heleboel andere mensen toch ook nog wel andere zaken mee :) .
pi_139484319
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:36 schreef wanderlusttrip het volgende:

[..]

Het eerste gedeelte zou ik dan nog wel kunnen begrijpen... Maar het tweede :')
Prima wat iemand anders doet. Maar voor mij is dat echt te lang... Na 3 tot 6 maanden weet ik wel of iets serieus is of niet. Maar seks is toch ook heel belangrijk in een eventuele relatie? Stel je ligt elkaar helemaal niet op seksueel gebied... Ik zou ook echt niet 3-6 maanden kunnen wachten met seks...
Het elkaar niet kunnen vinden op seksueel gebied is een fabel dat mannen hebben geintroduceerd om vrouwen onzeker te laten voelen - als je van elkaar houdt dan zal seks echt de minste van je zorgen zijn - als je elkaar alleen maar neukt ter bevrediging van jezelf dan kan ik mij voorstellen dat je van jouw partner verwacht dat ze jou goed kan bevredigen.

Zie je het verschil?
pi_139484386
Ik heb nog nooit over dat soort zaken nagedacht, en mij er nog nooit druk om gemaakt. Zouden meer mensen moeten doen. als jij op de eerste date wilt neuken en hij zou daarom denken dat je een slet bent, dan houdt hij er vast meer prehistorische normen en waarden op na. Moet je niet willen.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:43:17 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_139484391
Het moet opzich kunnen maar denk dat mannen sneller geneigd zijn te denken dat het dan een losse scharrel wordt en geen serieuze relatie.
Als ik een serieuze relatie zou willen hoef ik echt geen seks op de eerste date.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_139484422
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:43 schreef Fok-it het volgende:
Het moet opzich kunnen maar denk dat mannen sneller geneigd zijn te denken dat het dan een losse scharrel wordt en geen serieuze relatie.
Als ik een serieuze relatie zou willen hoef ik echt geen seks op de eerste date.
Dit inderdaad, als ik me écht aangetrokken voel tot een meisje, kan ik ook wachten. Maar expres geen seks hebben om te kijken of een jongen je leuk vind is gewoon sneu :') Als het goed voelt, gewoon doen
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:52:04 #14
191823 ludicrous_monk
Met de grappige habijt
pi_139484625
Ik ken mensen die al tientallen jaren gelukkig getrouwd zijn en seks hadden op de avond van hun kennismaking. Dus het kan prima :)
"The only real valuable thing is intuition. The intellect has little to do on the road to discovery."
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:52:48 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139484638
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:52 schreef ludicrous_monk het volgende:
Ik ken mensen die al tientallen jaren gelukkig getrouwd zijn en seks hadden op de avond van hun kennismaking. Dus het kan prima :)
Ken er ook genoeg die dat niet deden.. dus het kan ook prima niet :)

:')
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:54:22 #16
191823 ludicrous_monk
Met de grappige habijt
pi_139484690
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ken er ook genoeg die dat niet deden.. dus het kan ook prima niet :)

:')
Iets met een theekan en een koffiekan :P
"The only real valuable thing is intuition. The intellect has little to do on the road to discovery."
pi_139484981
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt; en vanuit daar zie je vanzelf verder.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:14:22 #18
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_139485301
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:44 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dit inderdaad, als ik me écht aangetrokken voel tot een meisje, kan ik ook wachten. Maar expres geen seks hebben om te kijken of een jongen je leuk vind is gewoon sneu :') Als het goed voelt, gewoon doen
Vergis je niet in hoezeer vrouwen wordt aangeleerd om te wachten.

Zie bijvoorbeeld uit een ander topic:
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef Dside het volgende:

[..]

Ok, dus seks na 1 of 2 dates, vind je geen probleem, maar nu wel klagen dat hij hoogst waarschijnlijk alleen opzoek is naar een booty call.

Deze logica en dan de schuld bij die gast neerleggen.
En alle bevestigende reacties daarop. Dan denk je de volgende keer wel 2 keer na voor je op een eerste date met iemand het bed in duikt.

Ik vind het trouwens onzin hoor, maar zolang er significante groepen mannen zijn die een vrouw niet als relatiemateriaal kunnen beschouwen als ze na 1-2 dates seks willen, is het logisch dat er vrouwen zijn die wachten. Actie = reactie.
...as always
pi_139485337
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:14 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Vergis je niet in hoezeer vrouwen wordt aangeleerd om te wachten.

Zie bijvoorbeeld uit een ander topic:

[..]

En alle bevestigende reacties daarop. Dan denk je de volgende keer wel 2 keer na voor je op een eerste date met iemand het bed in duikt.

Ik vind het trouwens onzin hoor, maar zolang er significante groepen mannen zijn die een vrouw niet als relatiemateriaal kunnen beschouwen als ze na 1-2 dates seks willen, is het logisch dat er vrouwen zijn die wachten. Actie = reactie.
Ach, als jij als vrouw er geen problemen mee hebt, wil je toch ook je leven niet delen met iemand die zo bekrompen is?
pi_139485448
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:43 schreef Fok-it het volgende:
hmppff ik weet niet, na mijn scheiding heb ik een tijd gedate tot ik turbo tegenkwam *; maar daarvoor heb ik juist heel veel moeite gehad met dates die na drie keer nog geen aanstalten tot sex maakten. Wat, ben ik niet aantrekkelijk genoeg? Ik zou sex op een eerste date juist een mooie afsluiter en een begin van iets moois vinden.

Maar ik ben raar.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:37:21 #21
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_139486044
maakt niks uit, als je iemand echt leuk vind. als je alleen maar date om te neuken, tja... dus als je als vrouw wilt weten of hij serieus is, gelijk met hem naar bed gaan. verliest ie interesse, dan was ie niet serieus.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:50:57 #22
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_139486470
Mannen die vrouwen afdanken omdat ze neukt op een eerste date, zijn zelf nog niet aan een relatie toe.

Ze grijpen namelijk elke kans aan om iemand af te schrijven, ook al voldoet diegene verder aan alle eisen. Als alles goed voelt, dank je echt niet iemand af op 1 simpel dingetje. Dus mannen die dat wel doen, ga eerst maar eens je eigen angsten overwinnen.
pi_139486801
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:50 schreef MsMessy het volgende:
Mannen die vrouwen afdanken omdat ze neukt op een eerste date, zijn zelf nog niet aan een relatie toe.

Ze grijpen namelijk elke kans aan om iemand af te schrijven, ook al voldoet diegene verder aan alle eisen. Als alles goed voelt, dank je echt niet iemand af op 1 simpel dingetje. Dus mannen die dat wel doen, ga eerst maar eens je eigen angsten overwinnen.
Boem. Waarheid.
pi_139487180
Het zou me een rotzorg wezen, maar ik weet ook dat er mensen zijn die daar heel anders over denken. Het lijkt me dus vooral een kwestie van afwegen hoe het type waar je op valt er over zou denken. Of misschien ook wel gewoon hoe je er zelf over denkt.
pi_139487840
Ik denk dat bij seks op de eerste of tweede date, het meer gaat voelen als seksmaatje en niet meer dan dat.
Mijn vriendin en ik hebben 5 dates gehad voordat het een relatie werd en ook toen pas seks gehad. Naar mijn mening ook de juiste manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')