SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Maringo op 02-05-2014 11:11:45 ]
nee dank jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zodat we je van glitters kunnen voorzien.
dat was LR zijn taak toch alquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zodat we je van glitters kunnen voorzien.
mwa, als er een aantal komen die je wel aardig vind, negeer je de rest gewoonquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Met zo veel vage mensen op FOK!, ik denk niet dat ik me op een meet op m'n gemak kan voelen.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Met zo veel vage mensen op FOK!, ik denk niet dat ik me op een meet op m'n gemak kan voelen.
Protip: drogeer jezelf goed en je merkt er geen donder vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dus jij komt ook naar de meet, gedrogeerd?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Protip: drogeer jezelf goed en je merkt er geen donder van
neequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus jij komt ook naar de meet, gedrogeerd?
jij gaat tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
De vage mensen van fok komen juist vaak niet naar een meet
Neemt er wel iemand een bbq mee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij word het een karige bbq als niemand vlees mee neemt
Die was wel epic jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat was (bijna) 2 jaar terug bij mono
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |