SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 02-05-2014 08:57:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nieuwe patta's besteldDutchySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TOTS Cahill dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:24 schreef FCsuarez het volgende:
Thnx voor de CB's jongens,
heb zelf de 3 genoemde nu in Teams moet nog een 4e hebben.
chiellini is goed maar heb ik al gehad denk miss nog wat variatie.
Benatia kon ik echt helemaal niets mee. Denk dat het Luiz of Hummels gaat worden.
gaat om het plekje naast T.Silva (wat trouwens wel een vreselijke kut speler is om hybrids mee te maken)
hoopte eigenlijk namen tegen te komen die ik even vergeten was
Nog te duurquote:
IF Bonucci?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nog te duur![]()
en heb nog een aantal spelers die ik in de hybrid wil die niet zo goed matchen met cahill![]()
Piszczek, T.Silva. Balo, el Shaa.
Pepe is (veel) beter dan Ramos.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:01 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
beste 4 CB's uit het spel jongens?
Kompany
Ramos
T.Silva
Ja, want Hummels heeft een sterke link met Silvaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
Denk dat het toch gewoon Luiz of hummels gaat worden omdat ik nou eenmaal linkjes moet maken met T.Silva.
trouwens ook met TIF Caulker gespeeld, dat is ook een beest hoorzo makkelijk als die ballen weg kopt
nee maar wel met Piszczekquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want Hummels heeft een sterke link met Silva
Dit dacht ik ook alquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want Hummels heeft een sterke link met Silva
Ik denk dat ik het met Brazilianen zou oplossen. GK: Courtois LB: Marcelo RCM: Diego (Wolfsburg) RCB IF Miranda, CAM SIF Kaka, LCM Hernanes.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee maar wel met Piszczekga wel even Wefutten voor je
dit staat nog open![]()
[ afbeelding ]
kwam zelf hier op uitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met Brazilianen zou oplossen. GK: Courtois LB: Marcelo RCM: Diego (Wolfsburg) RCB IF Miranda, CAM SIF Kaka, LCM Hernanes.
Misschien is Ramires wel een betere optie ja. Als ik moet kiezen tussen Courtois en Cech, zou ik altijd Courtois nemenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kwam zelf hier op uit
[ afbeelding ]
marcelo haalt de chem niet bij jouanders was het een mooie oplossing
Kun je niet iets met TOTS Motta op de plek van Hernanes doen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kwam zelf hier op uit
[ afbeelding ]
marcelo haalt de chem niet bij jouanders was het een mooie oplossing
Cech - Luiz was echt een bedroevend slechte combinatie voor mijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien is Ramires wel een betere optie ja. Als ik moet kiezen tussen Courtois en Cech, zou ik altijd Courtois nemen
cech is een beest, dan zou het aan Luiz moeten liggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cech - Luiz was echt een bedroevend slechte combinatie voor mij
Of: Sirigu op doel, Chiellini/IF Bonucci CB en Marchisio als RCM.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
cech is een beest, dan zou het aan Luiz moeten liggen.
merk ook dat het wel af hangt welke andere CB er naast staat. als ik IF bonucci naast Caulker zet is het drama, naast chiellini of kompany geen probleem
chiellini marchisio staan al in een ander teamquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of: Sirigu op doel, Chiellini/IF Bonucci CB en Marchisio als RCM.
77 pace is niet traag. Of het snel genoeg is, dat is een ander verhaal. Ik gebruik Zabaleta (74 pace) in een team, bevalt prima.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
chiellini marchisio staan al in een ander team![]()
ga gewoon luiz en ramires de kans geven, tot ik me erger aan die trage maxwell dan ga ik switchen
Ik kon ze op de flessen die ik thuis had niet vinden. Boeit nu ook niet meer, ik heb nog 10 packs staan (maar mag er maar 5 openen).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:06 schreef DuTank het volgende:
Hebben wij in Nederland ook van die codes op de Coca Cola flessen voor die Panini shizzle?
Ik heb nog 16 packs maar daar heb ik niks aan als ik het bijna compleet heb. Wel kan ik vandaag nog 1 openen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kon ze op de flessen die ik thuis had niet vinden. Boeit nu ook niet meer, ik heb nog 10 packs staan (maar mag er maar 5 openen).
Hoe kom je dan aan die extra packs?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kon ze op de flessen die ik thuis had niet vinden. Boeit nu ook niet meer, ik heb nog 10 packs staan (maar mag er maar 5 openen).
Teams volmaken. Ik geloof dat ik nog zo'n 20 kaarten moet, verspreid of 7/8 teams. Ik heb dus al zo'n 25 teams vol, en voor ieder vol team krijg je ook weer een pack.quote:
The fuqquequote:
Ja daarom deed ik het ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
The fuqque
Gaat trouwens niet eens om de score die je behaalt. Gewoon spelen, en je gratis pack is binnen. Inpakken en wegwezen.
Het slaat ook nergens op dat ze per categorie maar hooguit 20 vragen hebben. Na 2 kwisjes weet je alle antwoorden, als je een beetje hebt opgelet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja daarom deed ik het ook. Maar toch, dit sloeg echt nergens op natuurlijk..
begon heel hard, maar met die klote teams is er weinig meer aanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Teams volmaken. Ik geloof dat ik nog zo'n 20 kaarten moet, verspreid of 7/8 teams. Ik heb dus al zo'n 25 teams vol, en voor ieder vol team krijg je ook weer een pack.
nu Hernanes nog. Dan heb je 3 van mijn 4 favo middenvelders van dit jaar in 1 teamquote:
...en hou je nog coins over ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nu Hernanes nog. Dan heb je 3 van mijn 4 favo middenvelders van dit jaar in 1 team
Ik denk dat Hazard een stuk beter is op die plek dan Silvaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:26 schreef KC.PSV het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn 89 Hazard om te ruilen voor tots Silva voor de LM. Wat denken jullie van zijn 2 weakfoot zal ik dat ook merken bij simpele passes?
Het jeukt aan mijn handen... Die symmetrie is bijna perfect gewoon...quote:
ziet er wel vet uitquote:
Speelt wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ziet er wel vet uittoch zou ik er zelf niet mee spelen denk ik.
al heb ik 352 nog niet echt goed geprobeerd dit jaar.
Ik heb me echt laten beïnvloeden door wat iedereen zei: 3atb is niks dit jaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ziet er wel vet uittoch zou ik er zelf niet mee spelen denk ik.
al heb ik 352 nog niet echt goed geprobeerd dit jaar.
Dit jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb me echt laten beïnvloeden door wat iedereen zei: 3atb is niks dit jaar.
Toen dacht ik: okee, dan doen we geen 3atb teams maken dit jaar.
denk idd niet dat je het met hazard en di maria moet proberen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit jaMaar met die LM en RM die eigenlijk backs zijn, kan het best goed gaan denk ik.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk idd niet dat je het met hazard en di maria moet proberen.
Ik had hier gisteren echt een hele discussie over met een vriend. Ik zei dat Juve met een verkapt 532 speelt, waarbij Asamoah en Lichtsteiner eigenlijk verdedigers zijn. De discussie ging vooral over wat voor speler Asamoah nou eigenlijk is. Ik dacht eerst een LB, maar hij is toch wel gewoon een LM, maar dan verdedigend ingesteld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit jaMaar met die LM en RM die eigenlijk backs zijn, kan het best goed gaan denk ik.
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had hier gisteren echt een hele discussie over met een vriend. Ik zei dat Juve met een verkapt 532 speelt, waarbij Asamoah en Lichtsteiner eigenlijk verdedigers zijn. De discussie ging vooral over wat voor speler Asamoah nou eigenlijk is. Ik dacht eerst een LB, maar hij is toch wel gewoon een LM, maar dan verdedigend ingesteld.
Hij was het er niet helemaal mee eens en zei dat 352 heel anders is dan 532, omdat je andere taken/opdrachten mee krijgt. Dat zal allemaal wel, maar een LB/RB in een 4atb (of zelfs 5atb) formatie die valt ook net zo veel aan als dat hij verdedigt. Dus of je nou een 352 speelt met die twee pipo's, dat vind ik hetzelfde als 532 spelen.
Als je nou Robben en Hazard op de flank zou zetten, dan is het namelijk weer totaal anders.
Die Belgen hebben een veel betere humorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:37 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.tubeplus.me/pl(...)/episode_1/Pilot/%22
Impractical jokers eerste aflevering. Tot nu toe is het wel oke maar niet zo geniaal als 'foute vrienden'.
Foute vrienden hebben de ideeën idd letterlijk daar van. Zelfs de petities zijn exact hetzelfde..![]()
Mooi.quote:
Asamoah is van origine een box-to-box centrale middenvelder en gewoon een uitstekende complete LM, geen verkapte LB (Lichtsteiner wel op rechts) al zou hij er vast ook wel kunnen spelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had hier gisteren echt een hele discussie over met een vriend. Ik zei dat Juve met een verkapt 532 speelt, waarbij Asamoah en Lichtsteiner eigenlijk verdedigers zijn. De discussie ging vooral over wat voor speler Asamoah nou eigenlijk is. Ik dacht eerst een LB, maar hij is toch wel gewoon een LM, maar dan verdedigend ingesteld.
Hij was het er niet helemaal mee eens en zei dat 352 heel anders is dan 532, omdat je andere taken/opdrachten mee krijgt. Dat zal allemaal wel, maar een LB/RB in een 4atb (of zelfs 5atb) formatie die valt ook net zo veel aan als dat hij verdedigt. Dus of je nou een 352 speelt met die twee pipo's, dat vind ik hetzelfde als 532 spelen.
Als je nou Robben en Hazard op de flank zou zetten, dan is het namelijk weer totaal anders.
Hoezoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Asamoah is van origine een box-to-box centrale middenvelder en gewoon een uitstekende complete LM, geen verkapte LB (Lichtsteiner wel op rechts) al zou hij er vast ook wel kunnen spelen.
Andere Italiaanse clubs die het Juventus systeem imiteren spelen met nog veel verdedigendere flanken.
Of Feyenoord de laatste weken
.
Agh beter dat dan een dicht dakquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ze nu voorronde Champions League gaan spelen, en een bepaalde club met een begroting die bijna 2 keer zo hoog is niet?
IF benz is ziek duur evengoed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.easports.com/f(...)Id=jMyNuHFFnK6XQ:ps3
Overigens volgende week (ofzo) weer met:
- IF Filipe Luis
- SIF Juanfran
- IF Miranda
- IF/TOTS Modric
- IF Benzema
quote:
Het dak zou alleen maar gaan sluiten bij concerten volgens mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
Heb je dan van die schaduwstrepen op het veld als het dak open is door die constructie?dat zou echt zo klote zijn dan anders
Nope nog niet...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:46 schreef Revontulet het volgende:
Is de financiering al rond dan? Anders heb je niets aan die plannen.
IF Benz is afgelopen weken gedaald van 290 naar 240. Ik verwacht hem wel in TOTS, maar die versie is waarschijnlijk te duur. Gevolg is wel dat zijn IF (hopelijk) nog iets verder daalt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF benz is ziek duur evengoed.
het ooit met hem gespeeld maar kan me niet voorstellen dat ik er meer dan 200K voor neergeteld heb.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ze nu voorronde Champions League gaan spelen, en een bepaalde club met een begroting die bijna 2 keer zo hoog is niet?
ja wacht ook nog even met dat soort aankopen, zit nu te wachten tot IF hart nog net even iets verder naar beneden duikeltquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Benz is afgelopen weken gedaald van 290 naar 240. Ik verwacht hem wel in TOTS, maar die versie is waarschijnlijk te duur. Gevolg is wel dat zijn IF (hopelijk) nog iets verder daalt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pelle zou toch niet veel onder doen voor Crouch
R.v.Wquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook, geen bundesliga. BPL laat ik ook grotendeels voor wat het is denk ik; BBVA en Serie A moeten het worden. Ik had alleen IF Handanovic kort na dat TOTW moeten kopen, want die is nu veel duurderquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja wacht ook nog even met dat soort aankopen, zit nu te wachten tot IF hart nog net even iets verder naar beneden duikeltvolgende week wss bundesliga, rustig weekje heb ik niets van nodig
wanneer zat die er in dan week voor TOTS ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook, geen bundesliga. BPL laat ik ook grotendeels voor wat het is denk ik; BBVA en Serie A moeten het worden. Ik had alleen IF Handanovic kort na dat TOTW moeten kopen, want die is nu veel duurder
Ik denk toch echt dat Pelle er niet aan te pas zou komen tegen Vidic en Terry.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wanneer zat die er in dan week voor TOTS ?
Ja maar daar speel je niet de hele tijd tegenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat Pelle er niet aan te pas zou komen tegen Vidic en Terry.
nee idd kompany en skrtel stoppen m ook onder de zoden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar daar speel je niet de hele tijd tegen
Klopt. De week daarop tref je Mertesacker, Coloccini, Kaboul of Bassong. Maar inderdaad, hij maakt een kans tegen Vlaar of Heitingaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar daar speel je niet de hele tijd tegen
Anders Per wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee idd kompany en skrtel stoppen m ook onder de zoden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. De week daarop tref je Mertesacker, Coloccini, Kaboul of Bassong. Maar inderdaad, hij maakt een kans tegen Vlaar of Heitinga
Op Per na is dat toch ook niks bijzonders. Ik zie Pelle er wel 15 in schieten in de BPLquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. De week daarop tref je Mertesacker, Coloccini, Kaboul of Bassong. Maar inderdaad, hij maakt een kans tegen Vlaar of Heitinga
Vlaar vergelijken met Heitingaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
koppers dus waarom zou hij niet in Engeland meekunnen? (in de Championship)
Niets bijzonders? Laten we het er in ieder geval op houden dat het van een ander kaliber is dan Kees Luijckx, Sander Duits, Kees Kwakman en Joost Broerse.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op Per na is dat toch ook niks bijzonders. Ik zie Pelle er wel 15 in schieten in de BPL
Natuurlijk maar we moeten niet doen of Bassong, Kaboul en Colo wereldtop isquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niets bijzonders? Laten we het er in ieder geval op houden dat het van een ander kaliber is dan Kees Luijckx, Sander Duits, Kees Kwakman en Joost Broerse.
Ze op een min of meer gelijkwaardig niveau plaatsen is niet hetzelfde als ze met elkaar vergelijkenquote:
denken dat pelle boven middelmaat uitstijgtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk maar we moeten niet doen of Bassong, Kaboul en Colo wereldtop is
Dat zijn ze niet nee. Des te erger is het dat Pelle het waarschijnlijk aflegt tegen hen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk maar we moeten niet doen of Bassong, Kaboul en Colo wereldtop is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geen pokerstars?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:08 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb nog geld op Paypal. Heeft iemand interesse om coins te verkopen via Paypal?
Ja, daar zat ik ook fout met Asamoah een LB noemen, maar hij claimde dat Asamoah een aanvallende middenvelder was. Maar die jongen heeft 0 aanvallende skills naar mijn mening. Niet zoals Robben, Hazard, etc dat hebben. Een Alaba speelt ook op LB, maar die zou je ook een box-to-box LM kunnen noemenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Asamoah is van origine een box-to-box centrale middenvelder en gewoon een uitstekende complete LM, geen verkapte LB (Lichtsteiner wel op rechts) al zou hij er vast ook wel kunnen spelen.
Andere Italiaanse clubs die het Juventus systeem imiteren spelen met nog veel verdedigendere flanken.
Of Feyenoord de laatste weken
.
Asamoah is inderdaad niet van dat kaliber, maar hij is toch best een aardige dribbelaar?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook fout met Asamoah een LB noemen, maar hij claimde dat Asamoah een aanvallende middenvelder was. Maar die jongen heeft 0 aanvallende skills naar mijn mening. Niet zoals Robben, Hazard, etc dat hebben. Een Alaba speelt ook op LB, maar die zou je ook een box-to-box LM kunnen noemen
Die had laatst nog een briljante dribbel in de 16 meter van de tegenstander in de EL was dat geloof ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Asamoah is inderdaad niet van dat kaliber, maar hij is toch best een aardige dribbelaar?
Waarom begin jij niet zon twitch account?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:21 schreef Maver24 het volgende:
Nederlanse twitch stream
nl.twitch.tv/Fifalosophy
ik ben het niet hoor. Wel aardig wat viewers
Het is gewoon een beperkte voetballer. De enige met creativiteit bij Juve is Pirlo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Asamoah is inderdaad niet van dat kaliber, maar hij is toch best een aardige dribbelaar?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is gewoon een beperkte voetballer. De enige met creativiteit bij Juve is Pirlo.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is gewoon een beperkte voetballer. De enige met creativiteit bij Juve is Pirlo.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een domme opmerkingen van DuTank. Die jongen weet gewoon niet beter.
De streamers zelf zijn ook gewoon een stel baby's.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een domme opmerkingen van mensen in die stream.
Te duur.quote:
Nee!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nu Hernanes nog. Dan heb je 3 van mijn 4 favo middenvelders van dit jaar in 1 team
Hij heeft een heerlijke traptechniek voor de FKs, corners en longshots.quote:
Ik heb even gekeken en ik hield het 3 minuten vol.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
De streamers zelf zijn ook gewoon een stel baby's.
Jij kijkt liever een goede natuurfilm?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en ik hield het 3 minuten vol.
Het is dat ik even zit te eten, maar anders had ik het ook al lang afgezet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en ik hield het 3 minuten vol.
Liever niet want dat duurt vaak ook te lang.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kijkt liever een goede natuurfilm?
Ik zet mijn natuurfilms vaak na 4/5 minuten wel af hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Liever niet want dat duurt vaak ook te lang.
Hahah, neemt alleen niet opquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:47 schreef DuTank het volgende:
Hij belt nu zijn vriendin op. Dat kan nog wel grappig worden.
Nice.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:39 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die gast van de stream en zijn vriendin. Wat een draak zeg
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:47 schreef DuTank het volgende:
Hij belt nu zijn vriendin op. Dat kan nog wel grappig worden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahah, neemt alleen niet opdas nou jammer
Ik bespeur enige verveling.quote:
voor als je echt niet meer weet wat met je leven te doen.quote:
quote:
Nu ben ik klaar met eten en heb ik het ook gelijk afgezetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is dat ik even zit te eten, maar anders had ik het ook al lang afgezet.
gut gut het is wat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Nu ben ik klaar met eten en heb ik het ook gelijk afgezet
Ook moest ik een internationale student iets proberen uit te leggen. Het was best een hele opgave, want het is eigenlijk een heel erg methodologisch basis principe..En ook nog eens essentieel om alle theorieën en dergelijke te snappen. Voor de geïnteresseerde: moderatie.
WTF...dat is 100k meer dan op PS3quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat de goede kant opDit is 1 die ik nog in mijn TP had, die andere heb ik nog in mijn club.
NEEEEEEquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef Roypsv het volgende:
IEMAND DIE COINS VERKOOOPT OP PS3/4 EN PAYPAL ACCEPTEERD?
ACCEPTEERTquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef Roypsv het volgende:
IEMAND DIE COINS VERKOOOPT OP PS3/4 EN PAYPAL ACCEPTEERD?
Dit zijn te veel moeilijke woorden voor mij in 1 post. Helemaal goed dat je dit afgelopen zaterdag niet tiktequote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Nu ben ik klaar met eten en heb ik het ook gelijk afgezet
Ook moest ik een internationale student iets proberen uit te leggen. Het was best een hele opgave, want het is eigenlijk een heel erg methodologisch basis principe..En ook nog eens essentieel om alle theorieën en dergelijke te snappen. Voor de geïnteresseerde: moderatie.
Sorry, ik zat in de academische vibe. Ik zal weer normaal Nederlands praten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn te veel moeilijke woorden voor mij in 1 post. Helemaal goed dat je dit afgelopen zaterdag niet tikte
briltje af, beugeltje uit. ff down to earth weer hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sorry, ik zat in de academische vibe. Ik zal weer normaal Nederlands praten.
*brilletjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
briltje af, beugeltje uit. ff down to earth weer hoor.
je weet tohc, snapback op trainingbrokko aan chillins tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
briltje af, beugeltje uit. ff down to earth weer hoor.
Ronduit kutquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:21 schreef technicalx het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie mijn team?
Welke autobuyer heb jij?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:21 schreef technicalx het volgende:
[ afbeelding ]
Nieteens TOTS Hazard en TOTS Sterling op LM en RMquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:21 schreef technicalx het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik zat ook al te kijken. Allemaal dure spelers en dan twee van die wankers op de flankquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nieteens TOTS Hazard en TOTS Sterling op LM en RM
En een dorpsidioot als coachquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken. Allemaal dure spelers en dan twee van die wankers op de flank
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:21 schreef technicalx het volgende:
[ afbeelding ]
Willianquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:21 schreef technicalx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij mag ook jouw geheime liefde worden hoor
Maver ze team? Bewustje?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah...ik had het over al die blauwe kaartjes, en legends.
Zelfs Maver ze team is minder duur, ondanks het kapitaal dat hij in dit spel heeft gestoken.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Perez heb ik standaard in me team staan want ik had em uit een packHij is erg goed op CDM en CM maar niet als CAM gebruiken
Pas ik me een keer aan aan hem, is het weer niet goedquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pas ik me een keer aan aan hem, is ik het weer niet goed
nu nog mooier?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah...ik had het over al die blauwe kaartjes, en legends.
Zelfs Maver ze team is minder duur, ondanks het kapitaal dat hij in dit spel heeft gestoken.
Nog even geen bier voor nu. Post niet gecontroleerd omdat ik driftig naar een toepasselijke quote van Maver op zoek was gegaanquote:
Kluivert speelt kut.quote:
Dat heb je snel gedaanquote:
:$quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan
Vertel me je geheim
Hey bijdehandje, je kan hier een beetje de jofele knul uit komen hangen met je protserige teampje, maar vertel eerst maar eens hoe je daar aan komt.quote:
Net alsof jij Kluivert kan betalenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kluivert speelt kut.
Maar dat heb ik met alle spitsen die High/Low hebben. Weah nog nooit mee gespeeld.
Netjes. Voor deze foutloze post krijg je een sticker:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog even geen bier voor nu. Post niet gecontroleerd omdat ik driftig naar een toepasselijke quote van Maver op zoek was gegaan
er zijn tegenwoordig ook nog mensen die werkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey bijdehandje, je kan hier een beetje de jofele knul uit komen hangen met je protserige teampje, maar vertel eerst maar eens hoe je daar aan komt.
- Autobuyer?
- Zakgeld van je paps?
- Klasgenootjes op het schoolplein onder bedreiging gedwongen hun coins af te geven?
- Fietsen gejat en doorverkocht?
Jij werkt en koopt daarvan dat team?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:37 schreef technicalx het volgende:
[..]
er zijn tegenwoordig ook nog mensen die werken
Ik ben nog steeds naarstig op zoek naar het antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:37 schreef technicalx het volgende:
[..]
er zijn tegenwoordig ook nog mensen die werken
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof jij Kluivert kan betalen![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij werkt en koopt daarvan dat team?
Ja dat mag, wat heb je ervoor betaald?quote:
Kopenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds naarstig op zoek naar het antwoord op mijn vraag
Tuurlijk. Kleine indicatie van de totale uitgaven? En: FIFA-points of coins ingekocht?quote:
Dat is je goed recht. De één koopt bier, de ander coke, pillen of huurt een vrouw voor een uur.quote:
150 euro, en toen kreeg ik Pele in een pakketjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat mag, wat heb je ervoor betaald?
Net alsof jij weet hoeveel coins ik heb...?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof jij Kluivert kan betalen![]()
![]()
![]()
![]()
Daar geloof ik nou helemaal geen fuck van, mag ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:40 schreef technicalx het volgende:
[..]
150 euro, en toen kreeg ik Pele in een pakketje
Holy shit, dat is nog een goede investering ook geweest danquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:40 schreef technicalx het volgende:
[..]
Nice.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:40 schreef technicalx het volgende:
[..]
en toen kreeg ik Pele in een pakketje
Geen verstand van de verhoudingen op de Xbox, maar Pele staat gelijk aan de waarde van al deze kaarten? Heb je toevallig je reactie gefilmd toen je Pele kreeg?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:40 schreef technicalx het volgende:
[..]
Iemand kan er niet tegen dat iemand meer geluk heeft dan hijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou helemaal geen fuck van, mag ik?
Waarom heb ik je dan nog nooit een team zien posten met dure spelers?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Net alsof jij weet hoeveel coins ik heb...?
Epic dezequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pele gaat altijd voor 15 miljoen volgens mijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen verstand van de verhoudingen op de Xbox, maar Pele staat gelijk aan de waarde van al deze kaarten? Heb je toevallig je reactie gefilmd toen je Pele kreeg?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Speel je op Xbox? Ik wil wel een potje tegen dat teamquote:
Want dure spelers is per definitie fijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb ik je dan nog nooit een team zien posten met dure spelers?
quote:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik vind het gewoon frapant dat je altijd goedkope teams post en nu ineens Kluivert hebt gehadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Want dure spelers is per definitie fijn.
Kluivert is nog niet eens 1 miljoen....
Dat zou wel moeten maar de vraag is of het Xbox one of 360 is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je op Xbox? Ik wil wel een potje tegen dat team
Wat zeg je dan wel, je moet dure teams posten wanneer je veel coins hebt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik vind het gewoon frapant dat je altijd goedkope teams post en nu ineens Kluivert hebt gehadMaar hou jezelf maar voor de gek en ga vlaai eten.
Dat was ook eigenlijk wat ik bedoelde, meeste mensen betitelen xbox als de 360 en de One als de Onequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten maar de vraag is of het Xbox one of 360 is.
Ik heb allebei dus kan allebeiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten maar de vraag is of het Xbox one of 360 is.
Ik zeg dat je liegt stuk vlaaiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat zeg je dan wel, je moet dure teams posten wanneer je veel coins hebt?
Aha.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg dat je liegt stukvlaaiMaar ga vooral verder met jezelf voor de gek houden
Dat was de insteekquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Geniaal, komt er uit het niets een nieuw gezicht die iedereen gelijk helemaal gek krijgt
Ik heb hier ook alleen maar goedkope teams gepost en opeens had ik Zlatan. Ik had gewoon goedkope teams om daar verder geen coins aan te verspillen, zodat ik alles kon gebruik om te traden. Uiteindelijk had ik meer dan 3 miljoen. Toen kocht ik onder andere Zlatan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik vind het gewoon frapant dat je altijd goedkope teams post en nu ineens Kluivert hebt gehadMaar hou jezelf maar voor de gek en ga vlaai eten.
Als dit een troll blijkt te zijn, is het zo mogelijk nog veel briljanterquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Geniaal, komt er uit het niets een nieuw gezicht die iedereen gelijk helemaal gek krijgt
gebruik zelf gewoon joh... ik zou zeggen dat ze minder opleveren dan 4 rare gold contractenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor hoeveel verkopen die 99 contracten eigenlijk? Heb er nog 4
Heb er nog genoegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
gebruik zelf gewoon joh... ik zou zeggen dat ze minder opleveren dan 4 rare gold contracten
Klopt maar jou hebben we vaker gehoord over sparen voor Zlaten etc. Hij komt ineens uit het niets met Kluivert.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb hier ook alleen maar goedkope teams gepost en opeens had ik Zlatan. Ik had gewoon goedkope teams om daar verder geen coins aan te verspillen, zodat ik alles kon gebruik om te traden. Uiteindelijk had ik meer dan 3 miljoen. Toen kocht ik onder andere Zlatan.
Tegen jou nooit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Traantjes drogen.
Je kunt ook gewoon een keer aardig doen.
Zlatan is duurder dan Kluivert.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar jou hebben we vaker gehoord over sparen voor Zlaten etc. Hij komt ineens uit het niets met Kluivert.
Volgens mij is dat niet waar hij het over heeftquote:
Grandesco heb ik eerder over Kluivert gehoord en volgens mij heeft hij dat team meerdere keren gepost zelfs. Ik geloof de nieuwkomer alleen niet met zijn Pele uit een packquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar jou hebben we vaker gehoord over sparen voor Zlaten etc. Hij komt ineens uit het niets met Kluivert.
Nog nooit een Pele op ebay gezien?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Grandesco heb ik eerder over Kluivert gehoord en volgens mij heeft hij dat team meerdere keren gepost zelfs. Ik geloof de nieuwkomer alleen niet met zijn Pele uit een pack.
Dat zou namelijk FUT-wereldnieuws worden als iemand een Pele uit een pack haalt.
Gullit is volgens mij wel een baasje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij heeft inderdaad geen Pele maar Gullit is al duur genoeg.
Laat hem lekker.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Grandesco heb ik eerder over Kluivert gehoord en volgens mij heeft hij dat team meerdere keren gepost zelfs. Ik geloof de nieuwkomer alleen niet met zijn Pele uit een pack.
Dat zou namelijk FUT-wereldnieuws worden als iemand een Pele uit een pack haalt.
DIE BANKquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Confetti post hier alleen als hij aandacht kan krijgen
Vlaaiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Laat hem lekker.
Ik hoef me hier aan niemand de verantwoorden en zeker niet aan iemand die alleen maar traantjes kan laten omdat ik uit Limburg kom. Hij draait wel bij.
Met die post zat hij overigens ook flink misquote:
*protserigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
Grandesco in discussie met Litmanenmooier ga je het niet krijgen
![]()
stelletje azijnzeikers![]()
en jij potserig nieuw mannetje. lelijk team voor zoveel munten.
TT dat zijn toch niet zo heel veel contracten
Vind ik welquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Hoezo lelijk team? Wat moet je anders voor moois maken met 15 miljoen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Dat team heeft ie ook al verwijderd want die link kan ik niet meer openen in mijn geschiedenisquote:
Ik krijg teveel messages ....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben serieus benieuwd wat de reacties van tegenstanders zijn, als je met zo'n team speelt![]()
Was verkeerde link, was nog zonder TOTY Neuerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat team heeft ie ook al verwijderd want die link kan ik niet meer openen in mijn geschiedenis
De meeste mensen die ik met Legends tegen kom zijn echt kut slechtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben serieus benieuwd wat de reacties van tegenstanders zijn, als je met zo'n team speelt![]()
Ik volg op YouTube Nepenthez onder andere (niemand weet waarom nog eigenlijkquote:
jij bent echt de laatste die hierover iets mag zeggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pele zit echt wel in packs hoor, al meerdere keren wat over gezien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik volg op YouTube Nepenthez onder andere (niemand weet waarom nog eigenlijk), die gast heeft ooit een video over Pele gemaakt en dat er nog geen 1 Pele tot op dat moment op de markt was en dat EA er maar een paar op de markt had gepleurd (ik geloof in rond TOTY volgens mij). Als er een legit Pele uit een pack zou komen, dan weet hij het. Want dan zou de hele community het weten. Je gaat mij niet vertellen dat toevallig jij die ene bent die een Pele uit een pack heeft gekregen, daar geen foto's van heeft gemaakt en het op het internet hebt gedeeld?
Maar goed, het zal wel de Pele van Feyenoord geweest zijn.
Hoezo zou ik het op internet zetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik volg op YouTube Nepenthez onder andere (niemand weet waarom nog eigenlijk), die gast heeft ooit een video over Pele gemaakt en dat er nog geen 1 Pele tot op dat moment op de markt was en dat EA er maar een paar op de markt had gepleurd (ik geloof in rond TOTY volgens mij). Als er een legit Pele uit een pack zou komen, dan weet hij het. Want dan zou de hele community het weten. Je gaat mij niet vertellen dat toevallig jij die ene bent die een Pele uit een pack heeft gekregen, daar geen foto's van heeft gemaakt en het op het internet hebt gedeeld?
Daarom moet je ook met legends spelen als je goed bent. Want dan denkt de tegenstander: "Kut, een legend. Maar hij zal wel slecht zijn, want iedereen met legends is slecht" En dan blijk je goed te zijn. Heb je ze mooi beet, hehehequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef Grandesco het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik met Legends tegen kom zijn echt kut slecht
Dit is dus de contra-contra-psychologie van Confetti?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom moet je ook met legends spelen als je goed bent. Want dan denkt de tegenstander: "Kut, een legend. Maar hij zal wel slecht zijn, want iedereen met legends is slecht" En dan blijk je goed te zijn. Heb je ze mooi beet, hehehe
Ik had gelezen dat Pele alleen door EA werd uitgegeven aan bepaalde mensen en niet in packs zit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pele zit echt wel in packs hoor, al meerdere keren wat over gezien.
Ik las vorige week ergens dat de aarde volgende week vergaat. Echt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat Pele alleen door EA werd uitgegeven aan bepaalde mensen en niet in packs zit.
Oh jee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik las vorige week ergens dat de aarde volgende week vergaat. Echt.
Precies, ik volg ook menig youtuber zoals Neppo en Itani en Airjapes en nog vele andere en die weten precies hoe en wat over Pelequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met een persoonlijke kwinkslag toegevoegd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is dus de contra-contra-psychologie van Confetti?
Dat was zo ja, maar na het gezeik van de community is er wat aan gedaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat Pele alleen door EA werd uitgegeven aan bepaalde mensen en niet in packs zit.
FYP... ik ben nog met 28 dingen bezig hier hoorquote:
Jij kan het weten, toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Pele zal misschien wel in packs zitten maar de loterij winnen is een hogere kans dan pele pullen.
Dit jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij kan het weten, toch?
Een ander het licht in de ogen niet gunnen![]()
Faalhazen hier![]()
HUUUUUU!!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Maver net zoveel staatsloten als fut packs had geopend, had ie op zeker de jackpot gewonnen
Hahaha. Als ik zoveel staatsloten had gekocht dan was ik al rijk geweest en hoefde ik de jackpot niet te winnenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Maver net zoveel staatsloten als fut packs had geopend, had ie op zeker de jackpot gewonnen
Litmanen hoef je niet gek te krijgen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Zo is dat, het zal iemand eens meezittenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij kan het weten, toch?
Faalhazen hier![]()
De enige Pele's die ik heb gezien, waren opeens op de markt toen een aantal YouTubers erover hadden geklaagd dat er nog steeds geen Pele op de markt gesignaleerd was (en dat was maanden na de release van de legends).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pele zit echt wel in packs hoor, al meerdere keren wat over gezien.
Je zet het nu toch ook op internet dat je hem pullde? Zonder enig bewijs zelfsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef technicalx het volgende:
[..]
Hoezo zou ik het op internet zetten.
het is maar een spel
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij kan het weten, toch?
Faalhazen hier![]()
Heeft niks met een ander iets gunnen te maken (ik open zelf bijvoorbeeld nooit packs, dus ik kan niet eens jaloers op hem zijn ofzo). Maar er zijn veel meer andere redenen denkbaar dat hij zo'n team heeft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit ja
De kans is overigens wel heel klein, er zijn er tussen de 3 en 10 ooit in packs geweest
Maar als hij het zegt, wie zijn wij omdat niet te geloven. Hoe komt ie anders aan zo'n team, mag toch hopen dat ie die niet helemaal van echt geld heeft gekocht
Dan kan je net zo goed kappen met packs te kopenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahaha. Als ik zoveel staatsloten had gekocht dan was ik al rijk geweest en hoefde ik de jackpot niet te winnen
Dan geloof je het toch nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
De enige Pele's die ik heb gezien, waren opeens op de markt toen een aantal YouTubers erover hadden geklaagd dat er nog steeds geen Pele op de markt gesignaleerd was (en dat was maanden na de release van de legends).
[..]
Je zet het nu toch ook op internet dat je hem pullde? Zonder enig bewijs zelfs
Dat kaartje kost meer dan 1000 euro, dus ga nou niet heel laconiek vertellen dat het maar een spelletje is, want als je met een spelletje als FIFA 1000 euro kan verdienen en je doet er zo over, dan ben je echt niet goed bij je paasei.
[..]
[..]
Heeft niks met een ander iets gunnen te maken (ik open zelf bijvoorbeeld nooit packs, dus ik kan niet eens jaloers op hem zijn ofzo). Maar er zijn veel meer andere redenen denkbaar dat hij zo'n team heeft.
Ik had 3.2 miljoen, zonder ook maar echt intensief getrade te hebben. Maar als verklaring: "ik had een kaart van meer dan 1000 euro waarde in een pack, maar heb er geen foto van gemaakt, want het is maar een spelletje" komt er bij mij niet in
Tsja, het zou kunnen dat hij er niet eerlijk over is geweest. Best mogelijk dat hij er een op ebay heeft gekocht. Maar dan is dat vooral zijn eigen probleem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
De enige Pele's die ik heb gezien, waren opeens op de markt toen een aantal YouTubers erover hadden geklaagd dat er nog steeds geen Pele op de markt gesignaleerd was (en dat was maanden na de release van de legends).
[..]
Je zet het nu toch ook op internet dat je hem pullde? Zonder enig bewijs zelfs
Dat kaartje kost meer dan 1000 euro, dus ga nou niet heel laconiek vertellen dat het maar een spelletje is, want als je met een spelletje als FIFA 1000 euro kan verdienen en je doet er zo over, dan ben je echt niet goed bij je paasei.
[..]
[..]
Heeft niks met een ander iets gunnen te maken (ik open zelf bijvoorbeeld nooit packs, dus ik kan niet eens jaloers op hem zijn ofzo). Maar er zijn veel meer andere redenen denkbaar dat hij zo'n team heeft.
Ik had 3.2 miljoen, zonder ook maar echt intensief getrade te hebben. Maar als verklaring: "ik had een kaart van meer dan 1000 euro waarde in een pack, maar heb er geen foto van gemaakt, want het is maar een spelletje" komt er bij mij niet in
Ik vind het het meest ongeloofwaardige verhaal wat ik hier voorbij heb zien komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tsja, het zou kunnen dat hij er niet eerlijk over is geweest. Best mogelijk dat hij er een op ebay heeft gekocht. Maar dan is dat vooral zijn eigen probleem.
En voorlopig zie ik geen reden om hem niet te geloven (ook al is zijn verhaal niet alledaags)...in tegenstelling tot sommige verhalen van anderen hier trouwens![]()
Hij heeft niet het dikste bazen team, maar wel het duurste wat ik hier voorbij heb zien komen. Hoe hij aan die coins komt maakt me verder niet heel veel uit. Maar Pele in een pack geloof ik gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch niet
Hij heeft het dikste bazen team wat ik hier gezien heb
wat geloof je niet dat ik t met Chantal janssen doe, maar er niets over op internet zet want ja het is maar een spelletje...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tsja, het zou kunnen dat hij er niet eerlijk over is geweest. Best mogelijk dat hij er een op ebay heeft gekocht. Maar dan is dat vooral zijn eigen probleem.
En voorlopig zie ik geen reden om hem niet te geloven (ook al is zijn verhaal niet alledaags)...in tegenstelling tot sommige verhalen van anderen hier trouwens![]()
wat een baas hequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:18 schreef rolls-reus het volgende:
Genoeg manieren om aan coins te komen hoor, oom zonder te traden of packluck (zie dre die accounts aanmaakte voor 30k per account)
Dit. Zelf een beetje schimmig doen over hoeveel geld je erin stopt, 2 halve TOTS-teams en evenzoveel IF's pullen en doen alsof dat allemaal vanzelfsprekend is, en vervolgens een ander voor leugenaar uitmakenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar Mavertje, aangezien je hem niet gelooft he, wil ik nu weleens weten hoe jij aan je spelertjes komt? Hoeveel euris heb jij al in Fut 14 gestoken?
Direct de hele zwik overzetten naar je andere accountquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou maar op een van je trade accounts in zo'n untradeable pack een leipe legend gekregen hebben
account op ebay ;pquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou maar op een van je trade accounts in zo'n untradeable pack een leipe legend gekregen hebben
had ik dat account maar gehackt dan i.p.v. die schamele 15Kquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
oh ja dat valt wel mee, 600 maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat ik totaal aan fifa dit jaar op de 600 euro zit ofzo verdeeld over al die maanden. Vind dat nog wel meevallen
Behalve bij Pele denk ik nog niet echt dat dat heel goed verkoopt. Aan waarde heb je namelijk nul. Alleen Pele zou nog een of andere youtuber willen gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat ik totaal aan fifa dit jaar op de 600 euro zit ofzo verdeeld over al die maanden. Vind dat nog wel meevallen
[..]
Had je toch niet kunnen overzettenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had ik dat account maar gehackt dan i.p.v. die schamele 15K
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |