SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 02-05-2014 08:57:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nieuwe patta's besteldDutchySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TOTS Cahill dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:24 schreef FCsuarez het volgende:
Thnx voor de CB's jongens,
heb zelf de 3 genoemde nu in Teams moet nog een 4e hebben.
chiellini is goed maar heb ik al gehad denk miss nog wat variatie.
Benatia kon ik echt helemaal niets mee. Denk dat het Luiz of Hummels gaat worden.
gaat om het plekje naast T.Silva (wat trouwens wel een vreselijke kut speler is om hybrids mee te maken)
hoopte eigenlijk namen tegen te komen die ik even vergeten was
Nog te duurquote:
IF Bonucci?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nog te duur![]()
en heb nog een aantal spelers die ik in de hybrid wil die niet zo goed matchen met cahill![]()
Piszczek, T.Silva. Balo, el Shaa.
Pepe is (veel) beter dan Ramos.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:01 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
beste 4 CB's uit het spel jongens?
Kompany
Ramos
T.Silva
Ja, want Hummels heeft een sterke link met Silvaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
Denk dat het toch gewoon Luiz of hummels gaat worden omdat ik nou eenmaal linkjes moet maken met T.Silva.
trouwens ook met TIF Caulker gespeeld, dat is ook een beest hoorzo makkelijk als die ballen weg kopt
nee maar wel met Piszczekquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want Hummels heeft een sterke link met Silva
Dit dacht ik ook alquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want Hummels heeft een sterke link met Silva
Ik denk dat ik het met Brazilianen zou oplossen. GK: Courtois LB: Marcelo RCM: Diego (Wolfsburg) RCB IF Miranda, CAM SIF Kaka, LCM Hernanes.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee maar wel met Piszczekga wel even Wefutten voor je
dit staat nog open![]()
[ afbeelding ]
kwam zelf hier op uitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met Brazilianen zou oplossen. GK: Courtois LB: Marcelo RCM: Diego (Wolfsburg) RCB IF Miranda, CAM SIF Kaka, LCM Hernanes.
Misschien is Ramires wel een betere optie ja. Als ik moet kiezen tussen Courtois en Cech, zou ik altijd Courtois nemenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kwam zelf hier op uit
[ afbeelding ]
marcelo haalt de chem niet bij jouanders was het een mooie oplossing
Kun je niet iets met TOTS Motta op de plek van Hernanes doen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kwam zelf hier op uit
[ afbeelding ]
marcelo haalt de chem niet bij jouanders was het een mooie oplossing
Cech - Luiz was echt een bedroevend slechte combinatie voor mijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien is Ramires wel een betere optie ja. Als ik moet kiezen tussen Courtois en Cech, zou ik altijd Courtois nemen
cech is een beest, dan zou het aan Luiz moeten liggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cech - Luiz was echt een bedroevend slechte combinatie voor mij
Of: Sirigu op doel, Chiellini/IF Bonucci CB en Marchisio als RCM.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
cech is een beest, dan zou het aan Luiz moeten liggen.
merk ook dat het wel af hangt welke andere CB er naast staat. als ik IF bonucci naast Caulker zet is het drama, naast chiellini of kompany geen probleem
chiellini marchisio staan al in een ander teamquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of: Sirigu op doel, Chiellini/IF Bonucci CB en Marchisio als RCM.
77 pace is niet traag. Of het snel genoeg is, dat is een ander verhaal. Ik gebruik Zabaleta (74 pace) in een team, bevalt prima.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
chiellini marchisio staan al in een ander team![]()
ga gewoon luiz en ramires de kans geven, tot ik me erger aan die trage maxwell dan ga ik switchen
Ik kon ze op de flessen die ik thuis had niet vinden. Boeit nu ook niet meer, ik heb nog 10 packs staan (maar mag er maar 5 openen).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:06 schreef DuTank het volgende:
Hebben wij in Nederland ook van die codes op de Coca Cola flessen voor die Panini shizzle?
Ik heb nog 16 packs maar daar heb ik niks aan als ik het bijna compleet heb. Wel kan ik vandaag nog 1 openen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kon ze op de flessen die ik thuis had niet vinden. Boeit nu ook niet meer, ik heb nog 10 packs staan (maar mag er maar 5 openen).
Hoe kom je dan aan die extra packs?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kon ze op de flessen die ik thuis had niet vinden. Boeit nu ook niet meer, ik heb nog 10 packs staan (maar mag er maar 5 openen).
Teams volmaken. Ik geloof dat ik nog zo'n 20 kaarten moet, verspreid of 7/8 teams. Ik heb dus al zo'n 25 teams vol, en voor ieder vol team krijg je ook weer een pack.quote:
The fuqquequote:
Ja daarom deed ik het ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
The fuqque
Gaat trouwens niet eens om de score die je behaalt. Gewoon spelen, en je gratis pack is binnen. Inpakken en wegwezen.
Het slaat ook nergens op dat ze per categorie maar hooguit 20 vragen hebben. Na 2 kwisjes weet je alle antwoorden, als je een beetje hebt opgelet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja daarom deed ik het ook. Maar toch, dit sloeg echt nergens op natuurlijk..
begon heel hard, maar met die klote teams is er weinig meer aanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Teams volmaken. Ik geloof dat ik nog zo'n 20 kaarten moet, verspreid of 7/8 teams. Ik heb dus al zo'n 25 teams vol, en voor ieder vol team krijg je ook weer een pack.
nu Hernanes nog. Dan heb je 3 van mijn 4 favo middenvelders van dit jaar in 1 teamquote:
...en hou je nog coins over ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nu Hernanes nog. Dan heb je 3 van mijn 4 favo middenvelders van dit jaar in 1 team
Ik denk dat Hazard een stuk beter is op die plek dan Silvaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:26 schreef KC.PSV het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn 89 Hazard om te ruilen voor tots Silva voor de LM. Wat denken jullie van zijn 2 weakfoot zal ik dat ook merken bij simpele passes?
Het jeukt aan mijn handen... Die symmetrie is bijna perfect gewoon...quote:
ziet er wel vet uitquote:
Speelt wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ziet er wel vet uittoch zou ik er zelf niet mee spelen denk ik.
al heb ik 352 nog niet echt goed geprobeerd dit jaar.
Ik heb me echt laten beïnvloeden door wat iedereen zei: 3atb is niks dit jaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ziet er wel vet uittoch zou ik er zelf niet mee spelen denk ik.
al heb ik 352 nog niet echt goed geprobeerd dit jaar.
Dit jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb me echt laten beïnvloeden door wat iedereen zei: 3atb is niks dit jaar.
Toen dacht ik: okee, dan doen we geen 3atb teams maken dit jaar.
denk idd niet dat je het met hazard en di maria moet proberen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit jaMaar met die LM en RM die eigenlijk backs zijn, kan het best goed gaan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |