Bij deze zit je in team piepschuim!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot je het 3 topics lang leest en er geen moer over de streams wordt gemeld.
Hebben we het nu weer over obersturmbannführer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht Junior ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot je het 3 topics lang leest en er geen moer over de streams wordt gemeld.
Zeg overjarige knakworst, ik doe niet aan kampen en niet aan teams..quote:
Dat calculeer ik in. Zie mij een terugkoppeling maken naar diepgang (kernfysica)quote:
Ja, weer zo'n scrollpost.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hebben we het nu weer over obersturmbannführer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht Junior ?
Huh wil je niet bij mootie?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg overjarige knakworst, ik doe niet aan kampen en niet aan teams..
Die was ook bij Tosh.Oquote:
Ik wil bij niemand, ik doe niet aan kampen of teams, is het zo moeilijk?quote:
Kom gewoon in mijn team, team "No team"quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg overjarige knakworst, ik doe niet aan kampen en niet aan teams..
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil bij niemand, ik doe niet aan kampen of teams, is het zo moeilijk?
okayokay ik zal een apart logo voor je aanmaken, jeeezzquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil bij niemand, ik doe niet aan kampen of teams, is het zo moeilijk?
quote:
quote:
Ben het wel met je eens dat het op een gegeven moment te veel en te vaak werd gedaan.quote:
Ga jij je nu maar uitsloven in ONZ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
okayokay ik zal een apart logo voor je aanmaken, jeeezz
Jij hoort bij Hydra.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:22 schreef Majoraan het volgende:
Ik wil wel graag bij iemand horen.
Bij voorkeur iemand zoals ik
enkeltje KLB voor jou graagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij je nu maar uitsloven in ONZ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |