Ja hoor, altijdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik je binnenkort om raad vragen? Ik blijf terug gaan naar fabrieksinstellingen door die ongein.
Vrouwen en wapens zijn ook geen goede combinatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jouw schuld, nu moet ik deze wel plaatsen ..![]()
![]()
Van dit aanbod ga ik gebruik maken, thanks!quote:
Nee, Hidi zei dat we een nieuwe konden openen. Anders had ik gewacht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
Beetje jammer @ TT.. maar hidiho was te sloom
Ik was filmpje kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
Beetje jammer @ TT.. maar hidiho was te sloom
Geweldig toch, hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Majoraan het volgende:
obersturmbannführer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht
heb je een hijackthis log?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van dit aanbod ga ik gebruik maken, thanks!
Ik ook, voor dit soort shit zit ik in de COS.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geweldig toch, hoe verzinnen ze hetIk moesten lollen toen ik het las
![]()
Ik heb alles wat ik niet dien te hebben zonder plastische chirurgie, incluis spam.quote:
He, je vergeet junior nog op het eind, is unaniem besloten door de COS voor zijn naam ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Majoraan het volgende:
obersturmbannführer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht
Nou niet alleen in de cos, maar het maakt mijn dag vaak wel weer goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook, voor dit soort shit zit ik in de COS.
Tot je het 3 topics lang leest en er geen moer over de streams wordt gemeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geweldig toch, hoe verzinnen ze hetIk moesten lollen toen ik het las
![]()
Ik lees geen cossen terug, ik stap er zo in. Soms wel even de TT's en dan zie ik al dat het niks was die dag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot je het 3 topics lang leest en er geen moer over de streams wordt gemeld.
Gaat het?quote:
Ligt eraan wie de TT aanmaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik lees geen cossen terug, ik stap er zo in. Soms wel even de TT's en dan zie ik al dat het niks was die dag.
Bij deze zit je in team piepschuim!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben we het nu weer over obersturmbannführer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht Junior ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg overjarige knakworst, ik doe niet aan kampen en niet aan teams..quote:
Dat calculeer ik in. Zie mij een terugkoppeling maken naar diepgang (kernfysica)quote:
Ja, weer zo'n scrollpost.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hebben we het nu weer over obersturmbannführer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht Junior ?
Huh wil je niet bij mootie?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg overjarige knakworst, ik doe niet aan kampen en niet aan teams..
Die was ook bij Tosh.Oquote:
Ik wil bij niemand, ik doe niet aan kampen of teams, is het zo moeilijk?quote:
Kom gewoon in mijn team, team "No team"quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg overjarige knakworst, ik doe niet aan kampen en niet aan teams..
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil bij niemand, ik doe niet aan kampen of teams, is het zo moeilijk?
okayokay ik zal een apart logo voor je aanmaken, jeeezzquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil bij niemand, ik doe niet aan kampen of teams, is het zo moeilijk?
quote:
quote:
Ben het wel met je eens dat het op een gegeven moment te veel en te vaak werd gedaan.quote:
Ga jij je nu maar uitsloven in ONZ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
okayokay ik zal een apart logo voor je aanmaken, jeeezz
Jij hoort bij Hydra.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:22 schreef Majoraan het volgende:
Ik wil wel graag bij iemand horen.
Bij voorkeur iemand zoals ik
enkeltje KLB voor jou graagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij je nu maar uitsloven in ONZ..
Ik heb een retour.quote:
Oh, je gaat ons verlaten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik twijfel er aan om een one love team op te richten, grote leider
Ik ga dood zeker hehquote:
Ik hang de vlag uit.quote:
Doe maar. Je weet waar ik sta.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
ONE LOVE gaat proberen om alle kampen samen te krijgen, ik hou wel van een mission impossible
Waar sta jij?quote:
Ow, hoequote:
Vistie? Je oma ging ver voor een tampon.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:26 schreef Majoraan het volgende:
[..]
In mijn regio betekent dat dat opoe op vistie komt
Vlag halfstok.quote:
Als je niet op tijd een kamp kiest val je ertussen, en wordt je afgeslacht of tot slaaf gemaakt.quote:
word je..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je niet op tijd een kamp kiest val je ertussen, en wordt je afgeslacht of tot slaaf gemaakt.
Dat was een Ron-grap.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik sta nergens, zit gewoon met mijn luie krent op een bureaustoel ..
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:28 schreef Majoraan het volgende:
Zit ik net in Hydra, moet ik al weer charmant doen om in one love te komen.
Het is dat me dat zo goed afgaat, maar het forum leven is niet makkelijk in 2014
Voor One Love is wel een revolutie nodig, waar koppen gaan rollen. Ben je bereid om te strijden voor het ultieme doel?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:28 schreef Majoraan het volgende:
Het is dat me dat zo goed afgaat, maar het forum leven is niet makkelijk in 2014
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
hhaaaaaa die BABU!!! wat errruggg!! wat slecht!!
Echte beats van Drequote:
Jeetje en nuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je niet op tijd een kamp kiest val je ertussen, en wordt je afgeslacht of tot slaaf gemaakt.
Het leven van een Hydra team lid gaat niet over rozen ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:28 schreef Majoraan het volgende:
Waar is de oude starre garde nu!?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het leven van een Hydra team lid gaat niet over rozen ...
[ afbeelding ]
Ik kies...deur 2quote:
Komt goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb.
quote:
Ik wel. Bij elk ei wat ik bak zie ik Billietieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |