Ja hoor, altijdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik je binnenkort om raad vragen? Ik blijf terug gaan naar fabrieksinstellingen door die ongein.
Vrouwen en wapens zijn ook geen goede combinatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jouw schuld, nu moet ik deze wel plaatsen ..![]()
![]()
Van dit aanbod ga ik gebruik maken, thanks!quote:
Nee, Hidi zei dat we een nieuwe konden openen. Anders had ik gewacht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
Beetje jammer @ TT.. maar hidiho was te sloom
Ik was filmpje kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
Beetje jammer @ TT.. maar hidiho was te sloom
Geweldig toch, hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Majoraan het volgende:
obersturmbannfhrer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht
heb je een hijackthis log?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van dit aanbod ga ik gebruik maken, thanks!
Ik ook, voor dit soort shit zit ik in de COS.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geweldig toch, hoe verzinnen ze hetIk moesten lollen toen ik het las
![]()
Ik heb alles wat ik niet dien te hebben zonder plastische chirurgie, incluis spam.quote:
He, je vergeet junior nog op het eind, is unaniem besloten door de COS voor zijn naam ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Majoraan het volgende:
obersturmbannfhrer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht
Nou niet alleen in de cos, maar het maakt mijn dag vaak wel weer goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook, voor dit soort shit zit ik in de COS.
Tot je het 3 topics lang leest en er geen moer over de streams wordt gemeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geweldig toch, hoe verzinnen ze hetIk moesten lollen toen ik het las
![]()
Ik lees geen cossen terug, ik stap er zo in. Soms wel even de TT's en dan zie ik al dat het niks was die dag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot je het 3 topics lang leest en er geen moer over de streams wordt gemeld.
Gaat het?quote:
Ligt eraan wie de TT aanmaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik lees geen cossen terug, ik stap er zo in. Soms wel even de TT's en dan zie ik al dat het niks was die dag.
Bij deze zit je in team piepschuim!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben we het nu weer over obersturmbannfhrer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht Junior ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg overjarige knakworst, ik doe niet aan kampen en niet aan teams..quote:
Dat calculeer ik in. Zie mij een terugkoppeling maken naar diepgang (kernfysica)quote:
Ja, weer zo'n scrollpost.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hebben we het nu weer over obersturmbannfhrer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht Junior ?
Huh wil je niet bij mootie?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg overjarige knakworst, ik doe niet aan kampen en niet aan teams..
Die was ook bij Tosh.Oquote:
Ik wil bij niemand, ik doe niet aan kampen of teams, is het zo moeilijk?quote:
Kom gewoon in mijn team, team "No team"quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg overjarige knakworst, ik doe niet aan kampen en niet aan teams..
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil bij niemand, ik doe niet aan kampen of teams, is het zo moeilijk?
okayokay ik zal een apart logo voor je aanmaken, jeeezzquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil bij niemand, ik doe niet aan kampen of teams, is het zo moeilijk?
quote:
quote:
Ben het wel met je eens dat het op een gegeven moment te veel en te vaak werd gedaan.quote:
Ga jij je nu maar uitsloven in ONZ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
okayokay ik zal een apart logo voor je aanmaken, jeeezz
Jij hoort bij Hydra.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:22 schreef Majoraan het volgende:
Ik wil wel graag bij iemand horen.
Bij voorkeur iemand zoals ik
enkeltje KLB voor jou graagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij je nu maar uitsloven in ONZ..
Ik heb een retour.quote:
Oh, je gaat ons verlaten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik twijfel er aan om een one love team op te richten, grote leider
Ik ga dood zeker hehquote:
Ik hang de vlag uit.quote:
Doe maar. Je weet waar ik sta.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
ONE LOVE gaat proberen om alle kampen samen te krijgen, ik hou wel van een mission impossible
Waar sta jij?quote:
Ow, hoequote:
Vistie? Je oma ging ver voor een tampon.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:26 schreef Majoraan het volgende:
[..]
In mijn regio betekent dat dat opoe op vistie komt
Vlag halfstok.quote:
Als je niet op tijd een kamp kiest val je ertussen, en wordt je afgeslacht of tot slaaf gemaakt.quote:
word je..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je niet op tijd een kamp kiest val je ertussen, en wordt je afgeslacht of tot slaaf gemaakt.
Dat was een Ron-grap.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik sta nergens, zit gewoon met mijn luie krent op een bureaustoel ..
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:28 schreef Majoraan het volgende:
Zit ik net in Hydra, moet ik al weer charmant doen om in one love te komen.
Het is dat me dat zo goed afgaat, maar het forum leven is niet makkelijk in 2014
Voor One Love is wel een revolutie nodig, waar koppen gaan rollen. Ben je bereid om te strijden voor het ultieme doel?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:28 schreef Majoraan het volgende:
Het is dat me dat zo goed afgaat, maar het forum leven is niet makkelijk in 2014
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
hhaaaaaa die BABU!!! wat errruggg!! wat slecht!!
Echte beats van Drequote:
Jeetje en nuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je niet op tijd een kamp kiest val je ertussen, en wordt je afgeslacht of tot slaaf gemaakt.
Het leven van een Hydra team lid gaat niet over rozen ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:28 schreef Majoraan het volgende:
Waar is de oude starre garde nu!?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het leven van een Hydra team lid gaat niet over rozen ...
[ afbeelding ]
Ik kies...deur 2quote:
Komt goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb.
quote:
Ik wel. Bij elk ei wat ik bak zie ik Billietieten.quote:
Yup. Bringer of Doom.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dit is die gif wat alle ellende heeft gestart, toch?
hmmm officieel de popcorn gifs tijdens centraal geloof ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
welk gifje ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die waren zo leuk, had jij ook niet 1 met de Bundy's ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm officieel de popcorn gifs tijdens centraal geloof ik
Maar hoe kun je dat niet grappig vinden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm officieel de popcorn gifs tijdens centraal geloof ik
Mooie tijden!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat niet grappig vinden.
Dat was R0T29quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die waren zo leuk, had jij ook niet 1 met de Bundy's ?
Lachen als haar schoonouders straks komen en Ruud niet kan wachten om uit zijn kinderstoel te stappen om 3 uur van de glijbaan te glijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wel. Bij elk ei wat ik bak zie ik Billietieten.
Ja, nu moet ik hem wel weer doen:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist je nog, die goeie ouwe tijd ..![]()
[ afbeelding ]
Wie is ManU?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis ManU opeens.
Jullie zijn ook leuk.
Gewoon.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis ManU opeens.
Jullie zijn ook leuk.
Gewoon.
Manchester United? Of is dat een user? Wij zijn ook leuk? Waarom gewoon?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis ManU opeens.
Jullie zijn ook leuk.
Gewoon.
Het is gewoon een vuile marketing truc van de Sc om Cossers aan te trekkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is een vooruitgang te noemen dat ze hier gepost worden, heeft 4 maanden geduurd.
huh?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis ManU opeens.
Jullie zijn ook leuk.
Gewoon.
Hmmm, ik kan ze dromen inmiddels, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is een vooruitgang te noemen dat ze hier gepost worden, heeft 4 maanden geduurd.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis ManU opeens.
Jullie zijn ook leuk.
Gewoon.
nog even een klassieker!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist je nog, die goeie ouwe tijd ..![]()
[ afbeelding ]
Vandaag had mijn kleinzoon een poepluier, maar toevallig had ik nog n een telegraaf, mt ajax plaatje liggen. Dus die luier kreeg het plekje dat ie verdiende.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Manu, linksbuiten van Cambuur, volgend jaar weer Feyenoord.
Wij vinden jou ook leuk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis ManU opeens.
Jullie zijn ook leuk.
Gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zeker zo'n vieze Rotterdammer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Vandaag had mijn kleinzoon een poepluier, maar toevallig had ik nog n een telegraaf, mt ajax plaatje liggen. Dus die luier kreeg het plekje dat ie verdiende.
Eindhovenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vieze Rotterdammer.![]()
ooh sadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
Manu is fokker die overleden is en altijd in RLS kwam
Ik kan zelden glimlachen om Maassen, vind het echt een eikel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Boeren! Boeren! Boeren! Theo Maassen vind ik wel leuk. Jij ook?
Okay, Teeuwen dan. Ik vond zijn stukje over Beatrix leuk. En bij de Meiden van Halal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:48 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik kan zelden glimlachen om Maassen, vind het echt een eikel.
Maar Teuwen vind ik geweldig!
quote:
Oh, wist niet dat het een user hier was, dan was mijn opmerking heel flauw ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
Manu is fokker die overleden is en altijd in RLS kwam
Kon je niet weten toch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat het een user hier was, dan was mijn opmerking heel flauw ..
En de kabouter en zijn optreden in Londen was ook geweldig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay, Teeuwen dan. Ik vond zijn stukje over Beatrix leuk. En bij de Meiden van Halal.
Nee joh, ik ben gewoonquote:
same herequote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat het een user hier was, dan was mijn opmerking heel flauw ..
Huh ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:51 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En de kabouter en zijn optreden in Londen was ook geweldig.
Chestnut tree! Chestnut tree! Look I've got a dying little monkey on my knee!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:51 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En de kabouter en zijn optreden in Londen was ook geweldig.
Als je eens tijd hebt moet je een keer naar filmpjes van Al Murray (the pub landlord) kijken. Die vind ik echt steengoed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay, Teeuwen dan. Ik vond zijn stukje over Beatrix leuk. En bij de Meiden van Halal.
Okay, will do. Ik vind Doug Stanhope ook leuk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je eens tijd hebt moet je een keer naar filmpjes van Al Murray (the pub landlord) kijken. Die vind ik echt steengoed.
Doe dan ook nog even dat wijsneus jochie achter zijn pc, die vind ik op 1 of andere manier ook heel leuk.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe dan ook nog even dat wijsneus jochie achter zijn pc, die vind ik op 1 of andere manier ook heel leuk.
Hij heeft die logica die ik bij veel mensen uit de VS mis.quote:
Ken ik niet maar heb hem opgeslagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay, will do. Ik vind Doug Stanhope ook leuk.
Zat je te fucken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, niet toen hij ouder was![]()
[ afbeelding ]
Die toen hij klein was ..
Ik kan me hem niet als poster herinneren, maar ik begrijp wel dat het altijd tragisch is als iemand op een zo jonge leeftijd weg is uit het leven.quote:
Ja lekker dat bekrompen land bashenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij heeft die logica die ik bij veel mensen uit de VS mis.
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom mij nu weer fucken ..
[ afbeelding ]
![]()
Ik weet alleen dat ik hem een geschikte gozer vond en dat hij fan was van Joey uit Friends of daarop leek. Ik weet het niet meer precies, maar het had zeker een impact. Al was het "maar" iemand online.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik kan me hem niet als poster herinneren, maar ik begrijp wel dat het altijd tragisch is als iemand op een zo jonge leeftijd weg is uit het leven.
Trustequote:
Is nu ook op het Cambuur forum, iemand 44 jaar en ineens weg ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik kan me hem niet als poster herinneren, maar ik begrijp wel dat het altijd tragisch is als iemand op een zo jonge leeftijd weg is uit het leven.
Die dingen gebeuren jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is nu ook op het Cambuur forum, iemand 44 jaar en ineens weg ..
Zo raar..
Klopt... Doet je weer even nadenken over alles.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is nu ook op het Cambuur forum, iemand 44 jaar en ineens weg ..
Zo raar..
En een jongen van 25 jaar die 's ochtends gevonden word door zijn pa, soms onbegrijpelijk, dan denk je inderdaad even na ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt... Doet je weer even nadenken over alles.
Niemand is "maar" iemand, ook niet online. Het rare is, ik kan me hem niet herinneren, en ik kom hier toch al vanaf BB1. Maar ik ben ook periodes vrij ernstig ziek geweest, misschien daarom.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik hem een geschikte gozer vond en dat hij fan was van Joey uit Friends of daarop leek. Ik weet het niet meer precies, maar het had zeker een impact. Al was het "maar" iemand online.
Maat van mij ook, hersenvlies ontsteking.. met oorpijn naar bed en nooit meer wakker gewordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
En een jongen van 25 jaar die 's ochtends gevonden word door zijn pa, soms onbegrijpelijk, dan denk je inderdaad even na ..
Blij dat je er nog bentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Niemand is "maar" iemand, ook niet online. Het rare is, ik kan me hem niet herinneren, en ik kom hier toch al vanaf BB1. Maar ik ben ook periodes vrij ernstig ziek geweest, misschien daarom.
Daarom moeten we niet te serieus doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maat van mij ook, hersenvlies ontsteking.. met oorpijn naar bed en nooit meer wakker geworden
Daarom leef ik elke dag alsof het de laatste kan zijn en dat klinkt heel dramatisch maar ik weet dat het zomaar de laatste kan zijn. Genieten van de kleine dingen zoveel mogelijk en schijt hebben aan wat "men" daarvan vindt. Boeiend.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
En een jongen van 25 jaar die 's ochtends gevonden word door zijn pa, soms onbegrijpelijk, dan denk je inderdaad even na ..
je leeft maar 1 keer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom moeten we niet te serieus doen.
oooh dus jij had een ouder account... moet ik je hierbij bij de oude garde scharenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Niemand is "maar" iemand, ook niet online. Het rare is, ik kan me hem niet herinneren, en ik kom hier toch al vanaf BB1. Maar ik ben ook periodes vrij ernstig ziek geweest, misschien daarom.
i know, het leven is een loterij!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom moeten we niet te serieus doen.
Daarom stond het tussen haakjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook dit nummer als ik er niet meer ben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:15 schreef Parlay het volgende:
[..]
Daarom leef ik elke dag alsof het de laatste kan zijn en dat klinkt heel dramatisch maar ik weet dat het zomaar de laatste kan zijn. Genieten van de kleine dingen zoveel mogelijk en schijt hebben aan wat "men" daarvan vindt. Boeiend.![]()
Meerdere zelfs. Ik ben al op Fok! vanaf BB1.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooh dus jij had een ouder account... moet ik je hierbij bij de oude garde scharen
ik schreef wel eens wat in nieuwsgroepen toen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Meerdere zelfs. Ik ben al op Fok! vanaf BB1.
Mooi, je bent idd nooit echt dood. Zo zie ik het ook niet, meer als heel ver weg, een verre reis. Pas als niemand meer aan je denkt ben je echt dood.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook dit nummer als ik er niet meer ben.
Dixie Desert Girlsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:21 schreef Tayu het volgende:
Iets heel anders... Wij hadden best een leuke recensie in de theaterkrant van vandaag, ontdek ik net. Vanavond hebben we de premiere gehad van een erg leuke en professionele voorstelling, en heel veel heel bekende en minder bekende maar vooral ook erg aardige acteurs en tv-mensen gesproken. Ik heb een onwijs gezellige en leuke avond/nacht gehad iig, het feestje ging tot diep in de nacht door. Nu nog een whiskytje drinken op in de komende dagen nog 4 voorstellingen (naast onze andere activiteiten) en als het dan straks maandag is... dan vlucht ik naar de andere kant van de wereld.
http://www.theaterkrant.nl/recensie/limbo-revisited/
haha wat dramatisch allemaal, ik ga toch voor wat vrolijks of snoeihards.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mooi, je bent idd nooit echt dood. Zo zie ik het ook niet, meer als heel ver weg, een verre reis. Pas als niemand meer aan je denkt ben je echt dood.
Voor mij is het deze:
oke tijd voor wat stevigsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha wat dramatisch allemaal, ik ga toch voor wat vrolijks of snoeihards.
Ik roep al maanden dat wij een Utopia in het echt zijnquote:
Ik denk wel eens, nu met internet, ze typen je naam in en je bestaat weer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mooi, je bent idd nooit echt dood. Zo zie ik het ook niet, meer als heel ver weg, een verre reis. Pas als niemand meer aan je denkt ben je echt dood.
Voor mij is het deze:
Hoor die teringsnaren dan man.....op het eindquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wiegelied zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:26 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil een nummer van de 3J's op mijn begrafenis
Al je naaktfoto's , sextapes, SCquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk wel eens, nu met internet, ze typen je naam in en je bestaat weer.
Met internet word je nooit vergeten, je blijft en blijft bestaan ..
Ik wil ook nog "God save the queen" en "Anarchy in the uk", moet ik vast wel een paar mensen mee weg jagen ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja nummer is wel dope, en dan de hele zaal OEEEE HOEEE HOEEE HOEEEquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hoor die teringsnaren dan man.....op het eind
Mwah, ook irl hoor, mensen zitten in mijn hart en ik hoef alleen maar aan ze te denken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk wel eens, nu met internet, ze typen je naam in en je bestaat weer.
Met internet word je nooit vergeten, je blijft en blijft bestaan ..
Je kan natuurlijk ook de versie nemen die Gio steeds nadoet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:21 schreef Braindead2000 het volgende:
ik vind dit wel een mooi begrafenisnummer
Zou wel passenquote:
Mijn Utopiaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja nummer is wel dope, en dan de hele zaal OEEEE HOEEE HOEEE HOEEE
Vind je het gek, op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:34 schreef Punkman het volgende:
Ook mooi eigenlijk, Liesje gooit een onderwerp erin hier, wij helemaal serieus, en zij knijpt er snel tussen uit ..
Hit and runquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:34 schreef Punkman het volgende:
Ook mooi eigenlijk, Liesje gooit een onderwerp erin hier, wij helemaal serieus, en zij knijpt er snel tussen uit ..
Serieusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:34 schreef Punkman het volgende:
Echt niet, eerder dat je midden in de nacht na wat alcoholische drankjes last kan hebben van melancholieke en emotionele buien, maar daarna ook gewoon heel snel goed en lekker moet gaan slapen. Niets geks aan, zeker geen hit and run. Gewoon menselijk.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, zij is mod, zij moet dit dan ook af maken ..
Net als dat je snachts wat drankjes drinkt, in de auto stapt, iemand aanrijdt en er van door gaatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Echt niet, eerder dat ik je midden in de nacht na wat alcoholische drankjes last kan hebben van melancholieke en emotionele buien, maar daarna ook gewoon heel snel goed en lekker moet gaan slapen. Niets geks aan, zeker geen hit and run. Gewoon menselijk.
Ik vind liesje lief!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
We zijn toch allemaal een beetje van liesje gaan houden
Liesje is okquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
Ik heb geen notities meer gehad van Liesje dus hou ik ook wel van haar ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
Nou moe, nee! Dat is iets heel anders!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als dat je snachts wat drankjes drinkt in de auto stapt, iemand aanrijdt en er van door gaat
Ja, we gaan de internetpolitie bellenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als dat je snachts wat drankjes drinkt, in de auto stapt, iemand aanrijdt en er van door gaat
Okquote:
En bedanktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
Wisten jullie dat onze lies in de next pop talent is geweest?![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
Is dat echt onze Lies ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
quote:
Dat is een andere Lies!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
lol ja best cutequote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is een andere Lies!
Maar ook wel een leuke lies, al zingt ze zo vals als een kraai
Liesje!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
Ik zat net nog even Al Murray te kijken. Dit is niet zijn beste maar wel toepasselijk voor jou.quote:
Glennis zag er ook heel charmant uit ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is een andere Lies!
Maar ook wel een leuke lies, al zingt ze zo vals als een kraai
Ik verenig en ben het bewijs van god.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zat net nog even Al Murray te kijken. Dit is niet zijn beste maar wel toepasselijk voor jou.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Glennis zag er ook heel charmant uit ..
[ afbeelding ]
quote:
Truste..slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:54 schreef Tayu het volgende:
Ik ben kapot, ik ga slapen. Het is verdorie gewoon al ochtend geworden inmiddels!
Voor wie nu ook nog moet gaan slapen: Droom wat moois!
Trustequote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:54 schreef Tayu het volgende:
Ik ben kapot, ik ga slapen. Het is verdorie gewoon al ochtend geworden inmiddels!
Dankje, jij ook !quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:54 schreef Tayu het volgende:
Pleased to meet you. Hope you guess my namequote:
Joezi? Toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pleased to meet you. Hope you guess my name![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
dont believe in the BIBLEquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehhh waar doel je op? Bloot plaatjes van Billy, die moeten in de spoiler jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Joezi? Toch?Die bloot plaatjes in een spoiler wilde
Billy moet sowieso in een spoiler ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehhh waar doel je op? Bloot plaatjes van Billy, die moeten in de spoiler ja
quote:
Me too, had je altijd deze username?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Meerdere zelfs. Ik ben al op Fok! vanaf BB1.
Ik weet het niet meer precies, maar ik moest wel even lachen toenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehhh waar doel je op? Bloot plaatjes van Billy, die moeten in de spoiler ja
laterquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:10 schreef Punkman het volgende:
Ga ook kijken of ik me bed kan vinden.
Trusten allemaal![]()
[ afbeelding ]
Catch ya later, foolquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:10 schreef Punkman het volgende:
Trusten allemaal![]()
[ afbeelding ]
PZ out!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:10 schreef Punkman het volgende:
Trusten allemaal![]()
[ afbeelding ]
Trustequote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:10 schreef Punkman het volgende:
Trusten allemaal![]()
[ afbeelding ]
Mijn bozigheid is altijd gespeeld, in tegenstelling tot anderenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:09 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, maar ik moest wel even lachen toenEn nog wel eens een keer om jou als je niet zo bozig doet
Eigenlijk zijn we meer zoals The League Of Shadows.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn bozigheid is altijd gespeeld, in tegenstelling tot anderen
Ok, je voelt je snel aangesproken, zo dan. Nergens voor nodig volgens mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn bozigheid is altijd gespeeld, in tegenstelling tot anderen
Oei overstappen word nu nog lastig, het extremistische HYDRA is flink ingeburgerdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we meer zoals The League Of Shadows.
O nee, heh, weer een clubjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we meer zoals The League Of Shadows.
Man ik zat erin toen moest jij nog geboren worden!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
miek toch, zit jij in het oude garde kamp? nee toch? jij ben HYDRA! stap je over?!
Maakt niet uit. HAIL HYDRA!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei overstappen word nu nog lastig, het extremistische HYDRA is flink ingeburgerd
MIEK our HYDRA QUEEN!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Man ik zat erin toen moest jij nog geboren worden!
Madame Hydra is trouwens welquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei overstappen word nu nog lastig, het extremistische HYDRA is flink ingeburgerd
Madame Hydra. Mooi dit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Madame Hydra is trouwens welToch? Ja, ik lees me in
Zo heet ze togquote:
Ja, zie je welquote:
En dat is Miek37 dus? Ik word wijs hier manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, een vrij cruciaal figuur in Hydra.![]()
ehhhh kunnen we eerst pics van haar zienquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:21 schreef Parlay het volgende:
[..]
En dat is Miek37 dus? Ik word wijs hier man
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:21 schreef Parlay het volgende:
[..]
En dat is Miek37 dus? Ik word wijs hier man
Waarom moeten ze buigen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |