Ja hoor, altijdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik je binnenkort om raad vragen? Ik blijf terug gaan naar fabrieksinstellingen door die ongein.
Vrouwen en wapens zijn ook geen goede combinatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jouw schuld, nu moet ik deze wel plaatsen ..![]()
![]()
Van dit aanbod ga ik gebruik maken, thanks!quote:
Nee, Hidi zei dat we een nieuwe konden openen. Anders had ik gewacht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
Beetje jammer @ TT.. maar hidiho was te sloom
Ik was filmpje kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
Beetje jammer @ TT.. maar hidiho was te sloom
Geweldig toch, hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Majoraan het volgende:
obersturmbannführer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht
heb je een hijackthis log?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van dit aanbod ga ik gebruik maken, thanks!
Ik ook, voor dit soort shit zit ik in de COS.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geweldig toch, hoe verzinnen ze hetIk moesten lollen toen ik het las
![]()
Ik heb alles wat ik niet dien te hebben zonder plastische chirurgie, incluis spam.quote:
He, je vergeet junior nog op het eind, is unaniem besloten door de COS voor zijn naam ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:10 schreef Majoraan het volgende:
obersturmbannführer Herr Joey von Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft , Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht
Nou niet alleen in de cos, maar het maakt mijn dag vaak wel weer goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook, voor dit soort shit zit ik in de COS.
Tot je het 3 topics lang leest en er geen moer over de streams wordt gemeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geweldig toch, hoe verzinnen ze hetIk moesten lollen toen ik het las
![]()
Ik lees geen cossen terug, ik stap er zo in. Soms wel even de TT's en dan zie ik al dat het niks was die dag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot je het 3 topics lang leest en er geen moer over de streams wordt gemeld.
Gaat het?quote:
Ligt eraan wie de TT aanmaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik lees geen cossen terug, ik stap er zo in. Soms wel even de TT's en dan zie ik al dat het niks was die dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |