Je moet met de anesthesist communiceren?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef LookAtMe het volgende:
Alsof je socialskills nodig hebt om iemand open te snijden en in z'n ingewanden te wroeten
Ik snap sowieso niet waar je je druk om maakt, iemand die z'n vwo op het ROC moet afronden laten ze echt niet toe.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef mapima het volgende:
[..]
Je moet met de anesthesist communiceren?
Daar heb je geen socialskills voor nodig, die kunnen gewoon de nummertjes roepen op aanvraag van de chirurg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef mapima het volgende:
[..]
Je moet met de anesthesist communiceren?
Ik doe niet eens natuurkunde en heb me niet eens aangemeld voor geneeskunde. -.-quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waar je je druk om maakt, iemand die z'n vwo op het ROC moet afronden laten ze echt niet toe.
Beter ga je je verdiepen in het ruime aanbod communicatie studie op hbo niveau, ik heb het idee dat dat écht iets voor je is.
quote:
Waarom hou je je hier dan zoveel mee bezig terwijl je ook had kunnen oefenen een ultiem orgasme te bereiken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik doe niet eens natuurkunde en heb me niet eens aangemeld voor geneeskunde. -.-
Ik ben een vrouw. Vrouwen kunnen niet klaarkomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom hou je je hier dan zoveel mee bezig terwijl je ook had kunnen oefenen een ultiem orgasme te bereiken?
En dan is dit maar je alternatief?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:39 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Vrouwen kunnen niet klaarkomen.
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:39 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Vrouwen kunnen niet klaarkomen.
Gynaecoloogquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:41 schreef Seam het volgende:
Wat een onzin. Genoeg vacatures, maar niet iedereen moet gynaecoloog of chirurg willen worden.
Tsja schaapjes he ekte kuddedierenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:46 schreef Flitskikker het volgende:
Blijkt ook wel uit dit overzicht:
http://www.elsevier.nl/Pa(...)E%20ARBEIDSMARKT.pdf
Salaris ++, kans op vaste baan --
Geschiedenis -- / -- / --quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:46 schreef Flitskikker het volgende:
Met geneeskunde heb je zoveel opties dat dat niks zegt. Voldoende vacatures voor oudere geneeskunde en psychiatrie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:46 schreef Flitskikker het volgende:
Maar een klein aantal geneeskundestudenten wil datquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Met geneeskunde heb je zoveel opties dat dat niks zegt. Voldoende vacatures voor oudere geneeskunde en psychiatrie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |