Heeft geen indruk gemaakt, zegt me nog niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
mij ook niet, maar looks scary to me
[ afbeelding ]
Was ook inderdaad voor haar omdat ze zo gepest werd door die andere tutjes ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Was dat donkere meisje, werd best naar behandeld door aantal andere dames daar door de haar/extensions die uitviel, ofzow
Leek wel een klik te hebben met Mo, hadden die opdracht om samen buien in tent te slapen.
Daar zat ook zo'n luie Laura in.. Alle dagen op bed doorbrengen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was ook inderdaad voor haar omdat ze zo gepest werd door die andere tutjes ..
Cynthia was leukquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
mij ook niet, maar looks scary to me
[ afbeelding ]
Had niet heel met haar, maar dat was idd wel sneu ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was ook inderdaad voor haar omdat ze zo gepest werd door die andere tutjes ..
Nu dan ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft geen indruk gemaakt, zegt me nog niks.
Luiraquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar zat ook zo'n luie Laura in.. Alle dagen op bed doorbrengen.
Ik ga dat niet terugkijken joh..quote:
Guido the gay, dat weet ik nog.. Was hij eigenlijk leuk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Luira![]()
Hoewel ik het wel genaaid vond dat ze met Guido zogenaamd een setje moest vormen.
Erg geforceerd en werkte dus ook niet.
Mwah, maar je moet wat heh.quote:
En die andere gozer, die vaak verkleed als vrouw ging ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Guido the gay, dat weet ik nog.. Was hij eigenlijk leuk?
Eh sorry nooit gezien dus kan niet meelullenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mwah, maar je moet wat heh.
En mijn favo was JoKom maarrrrrr
Zn eigen geheim was dat ie pro-gamer was ofzo en hij postte hier ook wat mee toen ie eruit was, vond ik wel top. Denk dat hij ook leuker geweest was zonder die nep-relatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Guido the gay, dat weet ik nog.. Was hij eigenlijk leuk?
Jo, die had haar eigen ChaBlyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mwah, maar je moet wat heh.
En mijn favo was JoKom maarrrrrr
Hij was toch ook onderbroekenmodel?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Zn eigen geheim was dat ie pro-gamer was ofzo en hij postte hier ook wat mee toen ie eruit was, vond ik wel top. Denk dat hij ook leuker geweest was zonder die nep-relatie.
Ja en toen dacht ook al iedereen dat alles opgezet plan is. Zoals bij elke rlsquote:
Die zat daar echt wel om haar eigen shizzle te promoten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja en toen dacht ook al iedereen dat alles opgezet plan is. Zoals bij elke rls
Klopt, maar om nou te zeggen dat ze er daarom in gezet is gaat me te ver. En Jo was gewoon leuk, vond ik dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zat daar echt wel om haar eigen shizzle te promoten.
Niagrawatervallenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:11 schreef Punkman het volgende:
Werd wel gek van die streams toen, altijd weer een jankende Mo.
Die heeft wat tranen daar achter gelaten zeg ..
Lag er bij haar wel dik bovenop dat ze het lieverdje van de redactie was though, ze doet me het meeste aan Lot denken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja en toen dacht ook al iedereen dat alles opgezet plan is. Zoals bij elke rls
Dat lees ik vaker die mening, maar dat heb ik dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Lag er bij haar wel dik bovenop dat ze het lieverdje van de redactie was though, ze doet me het meeste aan Lot denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |