Ja ik vergeet deze altijd te openen, en cos leid zo af .quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
eeeey URB!! Welkom in de SC! En welkom in ons kamp! is toch TOP!
De SC is best hip aan het worden, wel veel strijd af en toequote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik vergeet deze altijd te openen, en cos leid zo af .
Heb je ONZ nog niet veroverd met je ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
De SC is best hip aan het worden, wel veel strijd af en toe
ik ben maar mee gaan doen want ik ben een hipster breezer tienertje stiekem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm nee wel matties bij VBLquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je ONZ nog niet veroverd met je ...
Oh, wat is buitenspel?quote:
Valt best wel mee, net als in Utopio ook hier pais en vree.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent Gerard. Zit geen kwaad in.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Valt best wel mee, net als in Utopio ook hier pais en vree.
aw dat moet ik hebben gemistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ooh dat zou Andrea toch nog gaan doen voor Kwakkie en Joey?
Daar begin ik maar niet aanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar je mag hier niet COS zooi neerzetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat zou Derek nu aan het doen zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:39 schreef isax het volgende:
[..]
en zit ze water uit een bootje te scheppen![]()
het was een stille held.
Team BAASquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent Gerard. Zit geen kwaad in.
Ja en over 2 weken zeker bam 3 stemmen, bekstekkert!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar je mag hier niet COS zooi neerzetten.
Maar voor deze keer vergeven we je ..![]()
Hoe zou het met Gerard zijn?quote:
Ik wilde m er zo graag in hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:41 schreef isax het volgende:
[..]
derek![]()
![]()
![]()
derek is bij rutger
samen cider zuipen
Hoezo over 2 weken ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en over 2 weken zeker bam 3 stemmen, bekstekkert!
Bij dit nr moet ik aan hem denken:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoop TOP, en met Fenneke ook. Die postte hier toen ook nu en dan mee.
10 van de 15 weten niet wat een Ouija bord is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Zit nog steeds te wachten op het moment dat ze een ouija bord in die oude loods gooien.
Zou toch voor wat leuke actie zorgen.
Ik hoor Vanessa al in mijn hoofd ...
16 mei pas weer nieuwe bewoners, maar beter dan Derek verwacht ik niet zo snelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook
had al vlinders in mijn buik
liefde op het eerste gezicht![]()
het mog niet zo zijn
je moet niet met de dode fuckequote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Zit nog steeds te wachten op het moment dat ze een ouija bord in die oude loods gooien.
Zou toch voor wat leuke actie zorgen.
Ik hoor Vanessa al in mijn hoofd ...
Spoken wel, en ze heten doorgaans Billy ....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
10 van de 15 weten niet wat een Ouija bord is.
En geesten bestaan niet
kan gewoon niet, hij was een schatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
16 mei pas weer nieuwe bewoners, maar beter dan Derek verwacht ik niet zo snel
Dezen nog beter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij dit nr moet ik aan hem denken:
en robin dan? die kan stikken in der tieten. das pas eng. wel goede streams voor jdmquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vond die wytze met zijn bordjes zo eng ..
Dat was het nummer ja!quote:
Miljonair!quote:
Vind Robin niet echt eng, alleen niet haar tetters zijn nep, zij zelf ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:48 schreef isax het volgende:
[..]
en robin dan? die kan stikken in der tieten. das pas eng. wel goede streams voor jdm
je bent duidelijk een manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind Robin niet echt eng, alleen niet haar tetters zijn nep, zij zelf ook.
Dat was hij echt. Hele leuke vent, deed niet mee aan spelletjes van de regie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:51 schreef isax het volgende:
[..]
en was die het ook echt of was het bedacht door de regie?
Weet nog wel dat mijn favoriet eerst Cynthia was, maar die lag er na 3 weken of zo al uit ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was hij echt. Hele leuke vent, deed niet mee aan spelletjes van de regie.
Yep, en had altijd leuke gesprekken met Karim.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was hij echt. Hele leuke vent, deed niet mee aan spelletjes van de regie.
De naam Cynthia zegt me niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet nog wel dat mijn favoriet eerst Cynthia was, maar die lag er na 3 weken of zo al uit ..
Was dat donkere meisje, werd best naar behandeld door aantal andere dames daar door de haar/extensions die uitviel, ofzowquote:
Heeft geen indruk gemaakt, zegt me nog niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
mij ook niet, maar looks scary to me
[ afbeelding ]
Was ook inderdaad voor haar omdat ze zo gepest werd door die andere tutjes ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Was dat donkere meisje, werd best naar behandeld door aantal andere dames daar door de haar/extensions die uitviel, ofzow
Leek wel een klik te hebben met Mo, hadden die opdracht om samen buien in tent te slapen.
Daar zat ook zo'n luie Laura in.. Alle dagen op bed doorbrengen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was ook inderdaad voor haar omdat ze zo gepest werd door die andere tutjes ..
Cynthia was leukquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
mij ook niet, maar looks scary to me
[ afbeelding ]
Had niet heel met haar, maar dat was idd wel sneu ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was ook inderdaad voor haar omdat ze zo gepest werd door die andere tutjes ..
Nu dan ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft geen indruk gemaakt, zegt me nog niks.
Luiraquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar zat ook zo'n luie Laura in.. Alle dagen op bed doorbrengen.
Ik ga dat niet terugkijken joh..quote:
Guido the gay, dat weet ik nog.. Was hij eigenlijk leuk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Luira![]()
Hoewel ik het wel genaaid vond dat ze met Guido zogenaamd een setje moest vormen.
Erg geforceerd en werkte dus ook niet.
Mwah, maar je moet wat heh.quote:
En die andere gozer, die vaak verkleed als vrouw ging ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Guido the gay, dat weet ik nog.. Was hij eigenlijk leuk?
Eh sorry nooit gezien dus kan niet meelullenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mwah, maar je moet wat heh.
En mijn favo was JoKom maarrrrrr
Zn eigen geheim was dat ie pro-gamer was ofzo en hij postte hier ook wat mee toen ie eruit was, vond ik wel top. Denk dat hij ook leuker geweest was zonder die nep-relatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Guido the gay, dat weet ik nog.. Was hij eigenlijk leuk?
Jo, die had haar eigen ChaBlyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mwah, maar je moet wat heh.
En mijn favo was JoKom maarrrrrr
Hij was toch ook onderbroekenmodel?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Zn eigen geheim was dat ie pro-gamer was ofzo en hij postte hier ook wat mee toen ie eruit was, vond ik wel top. Denk dat hij ook leuker geweest was zonder die nep-relatie.
Ja en toen dacht ook al iedereen dat alles opgezet plan is. Zoals bij elke rlsquote:
Die zat daar echt wel om haar eigen shizzle te promoten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja en toen dacht ook al iedereen dat alles opgezet plan is. Zoals bij elke rls
Klopt, maar om nou te zeggen dat ze er daarom in gezet is gaat me te ver. En Jo was gewoon leuk, vond ik dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zat daar echt wel om haar eigen shizzle te promoten.
Niagrawatervallenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:11 schreef Punkman het volgende:
Werd wel gek van die streams toen, altijd weer een jankende Mo.
Die heeft wat tranen daar achter gelaten zeg ..
Lag er bij haar wel dik bovenop dat ze het lieverdje van de redactie was though, ze doet me het meeste aan Lot denken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja en toen dacht ook al iedereen dat alles opgezet plan is. Zoals bij elke rls
Dat lees ik vaker die mening, maar dat heb ik dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Lag er bij haar wel dik bovenop dat ze het lieverdje van de redactie was though, ze doet me het meeste aan Lot denken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:15 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat lees ik vaker die mening, maar dat heb ik dus helemaal niet.
Hilarisch jaar of 25 en volop aan de botox, fillings en implantaten.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
BaBu still alive! Ga je nog stappen vannacht of nie
Ga je niet stappen? Koelkast!quote:
Inderdaad zo jammer en ze was hier 23 zelfs lees ik....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hilarisch jaar of 25 en volop aan de botox, fillings en implantaten.
Om zich als 'zekere vrouw' te kunnen presenteren.
En had met haar mooeduuuuuuur wat Lot met haar faduuuuur heeft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweert dat er niet gestuurd wordtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:16 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze stond perongeluk effe online terwijl Phillip op de schopstoel zat, hun verhaaltje was duidelijk nog niet af.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen als ik net een slok neem ...
Leeft die modelijn van haar nog?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:18 schreef Urb het volgende:
[..]
En had met haar mooeduuuuuuur wat Lot met haar faduuuuur heeft.![]()
En dat slaapwandelgeheim was ook wel een slecht toneelstuk, en dat met al die acteer-cursussen van haar.
In de rest van Nederland is het vrijdag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Donderdag, zuip je de pleuro voor 10 euro
Doe ik sowieso wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Donderdag, zuip je de pleuro voor 10 euro
Wat is daar mis mee dan? Als je je zo beter voelt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
de nacht hoort nog bij donderdag vind ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In de rest van Nederland is het vrijdag.
Daar is van alles mis mee. Moet dat echt uitgelegd worden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Als je je zo beter voelt.
Hahahaha, zelfs die tieten waren op een gegeven moment met korting.quote:
Ik zie het niet, er zijn nu eenmaal mensen die zich daardoor beter of zekerder voelen. Je gaat toch ook naar de kapper?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar is van alles mis mee. Moet dat echt uitgelegd worden?
2 halen 1 betalen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahahaha, zelfs die tieten waren op een gegeven moment met korting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |