Als je maar niet mee gaat doen aan die gifjesellende.quote:
nee ik ga gewoon stilletjes rutger missenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je maar niet mee gaat doen aan die gifjesellende.
Wie is Rutger?quote:
hij was er maar 4 dagenquote:
Kind!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
hij was er maar 4 dagen![]()
https://decorrespondent.n(...)ia/37091736-87d20b32
hij was mijn favoriet maar het mog niet zo zijn
Genoeg over Rutger.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:39 schreef isax het volgende:
[..]
het zijn die oogjes. die doen het hem.
wat een passie.
Heb ook een hekel aan die vervelende gifjes ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je maar niet mee gaat doen aan die gifjesellende.
volgens mij wel goed, ik heb zijn water ververst want daar schijt die in en mijn vader is op vakantie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Genoeg over Rutger.
Hoe is het met de kanarie?
nou die krijgt ook nooit meer kinderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb ook een hekel aan die vervelende gifjes ...
[ afbeelding ]
Maar hij kan, in tegenstelling tot Billy, wel zeggen dat hij op een paal van 2 meter heeft gezeten ..quote:
billy is een gekskequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar hij kan, in tegenstelling tot Billy, wel zeggen dat hij op een paal van 2 meter heeft gezeten ..
Wil het niet weten ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:47 schreef isax het volgende:
[..]
billy is een gekske
die heeft er vast een van 3 meter geprobeert.
Waarom niet? Die moet in een circus gaan werken, die laat er alles in stoppen, desnoods een olifant.quote:
dit doet me denken aan spuiten en slikken op reis in japan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom niet? Die moet in een circus gaan werken, die laat er alles in stoppen, desnoods een olifant.
Is dat niet zielig voor die olifant ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom niet? Die moet in een circus gaan werken, die laat er alles in stoppen, desnoods een olifant.
Verrrtel!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
dit doet me denken aan spuiten en slikken op reis in japan.
In de kut van Billy is meer bewegingsruimte dan in een hok waar het normaal staat.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In de kut van Billy is meer bewegingsruimte dan in een hok waar het normaal staat.
Neen, glas zet ik uit mijn spastisch veld. Ga je gang.quote:
even skippen naar 3.30quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neen, glas zet ik uit mijn spastisch veld. Ga je gang.
Genki-genkiquote:
En jij vind dit raarquote:
No thank you!quote:
Freaks heb je overal.. Dat is echt niet voorbehouden aan Japan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit met mijn benen gekruist. wat een ellende daar in japan.
Had je in Japan ook niet automaten met levende dieren erin die je thuis kon koken ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit met mijn benen gekruist. wat een ellende daar in japan.
dat klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Freaks heb je overal.. Dat is echt niet voorbehouden aan Japan.
ja en goudvissen ook geloof ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had je in Japan ook niet automaten met levende dieren erin die je thuis kon koken ?
Ik zet alles weer buiten zwaaibereik. Komt u maar!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:57 schreef isax het volgende:
[..]
dat klopt.![]()
wat ik wel niet allemaal voor mijn raam zie lopen thuis.
Die (goud)vissen, zaten die niet een een soort sleutel hanger ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:58 schreef isax het volgende:
[..]
ja en goudvissen ook geloof ik.
en coca-cola die je omschut en dan word die koud.
Nou, als je dan toch van extreem houd ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zet alles weer buiten zwaaibereik. Komt u maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn burenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zet alles weer buiten zwaaibereik. Komt u maar!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou, als je dan toch van extreem houd ...
Ik zet hem maar even in de spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar een gifje, want nu blijf ik door spoelenquote:
Ik knipperde vast op de verkeerde momenten met mijn ogen; wat was er extreem?quote:
Oh, dan moet je hem nog even een keer bekijken ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik knipperde vast op de verkeerde momenten met mijn ogen; wat was er extreem?
Annie are you ok, are you oke Annie?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, dan moet je hem nog even een keer bekijken ...
geef maar toe, je kon de verleiding niet weerstaan, je moest op dat spoiler knopje klikken he ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Annie are you ok, are you oke Annie?
In mijn kelder.quote:
quote:
Jij denkt dat die speknek door een bovenlicht past?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je had het raampje open gelaten.![]()
Freedom!
Dat moet je ook niet drinken, gekkie.quote:
He, weer ontsnapt uit de kelder van PoezeligDing ?quote:
Waar een wil is, is een weg. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij denkt dat die speknek door een bovenlicht past?
Houdini.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Hier word ik altijd vrolijk van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meer hartverwarmende verhalen zoeken. Hier deel 3!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles met Bacon erbij!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
daar heb je een punt.
wacht even een speciale voor jou![]()
bacon er bij?
Dit lijkt me wel iets voor jouquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
daar heb je een punt.
wacht even een speciale voor jou![]()
bacon er bij?
Haha, normaal eet ik dat als het al dood is. Fear Factor-shit.quote:
gaan ook mensen door dood als ik goed heb. of was dat alleen van die giftige vis?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, normaal eet ik dat als het al dood is. Fear Factor-shit.
Zal wel een blowfish zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
gaan ook mensen door dood als ik goed heb. of was dat alleen van die giftige vis?
deze is nog wel echt dood volgens mij, zijn slechts stuiptrekkingen die een kwartier aanhoudenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, normaal eet ik dat als het al dood is. Fear Factor-shit.
Ja lijkt me ook moeilijk voor die tentakel om alleen verder te leven zonder lichaam.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
deze is nog wel echt dood volgens mij, zijn slechts stuiptrekkingen die een kwartier aanhouden
Weet alleen dat je met kogelvis (dood) heel goed moet opletten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
gaan ook mensen door dood als ik goed heb. of was dat alleen van die giftige vis?
ik vraag me af hoe ze dat mini stukje hebben gevonden dat eetbaar is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet alleen dat je met kogelvis (dood) heel goed moet opletten.
Als dat verkeerd klaar gemaakt word dan heb je een probleem.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook moeilijk voor die tentakel om alleen verder te leven zonder lichaam.
Wat stond daar Urbje?quote:
ach pak nog een breezer, lekker nachtje doortrekken, je bent nog jong!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
alleen in amerika![]()
nu hou ik op. tienermeisjes moeten op tijd slapen.
Goed zo, aanpakken die vervuilers!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, je moest je schamen !
Een beetje de SC vervuilen met COS zooi.![]()
ja maar moet om 9 uur op school zijn he?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ach pak nog een breezer, lekker nachtje doortrekken, je bent nog jong!
ga een mod waarschuwen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, je moest je schamen !
Een beetje de SC vervuilen met COS zooi.![]()
Liesje, waar ben je?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
ga een mod waarschuwen!
wakker bellen die hap!
Ja ik vergeet deze altijd te openen, en cos leid zo af .quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
eeeey URB!! Welkom in de SC! En welkom in ons kamp! is toch TOP!
De SC is best hip aan het worden, wel veel strijd af en toequote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik vergeet deze altijd te openen, en cos leid zo af .
Heb je ONZ nog niet veroverd met je ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
De SC is best hip aan het worden, wel veel strijd af en toe
ik ben maar mee gaan doen want ik ben een hipster breezer tienertje stiekem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm nee wel matties bij VBLquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je ONZ nog niet veroverd met je ...
Oh, wat is buitenspel?quote:
Valt best wel mee, net als in Utopio ook hier pais en vree.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent Gerard. Zit geen kwaad in.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Valt best wel mee, net als in Utopio ook hier pais en vree.
aw dat moet ik hebben gemistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ooh dat zou Andrea toch nog gaan doen voor Kwakkie en Joey?
Daar begin ik maar niet aanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar je mag hier niet COS zooi neerzetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat zou Derek nu aan het doen zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:39 schreef isax het volgende:
[..]
en zit ze water uit een bootje te scheppen![]()
het was een stille held.
Team BAASquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent Gerard. Zit geen kwaad in.
Ja en over 2 weken zeker bam 3 stemmen, bekstekkert!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar je mag hier niet COS zooi neerzetten.
Maar voor deze keer vergeven we je ..![]()
Hoe zou het met Gerard zijn?quote:
Ik wilde m er zo graag in hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:41 schreef isax het volgende:
[..]
derek![]()
![]()
![]()
derek is bij rutger
samen cider zuipen
Hoezo over 2 weken ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en over 2 weken zeker bam 3 stemmen, bekstekkert!
Bij dit nr moet ik aan hem denken:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoop TOP, en met Fenneke ook. Die postte hier toen ook nu en dan mee.
10 van de 15 weten niet wat een Ouija bord is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Zit nog steeds te wachten op het moment dat ze een ouija bord in die oude loods gooien.
Zou toch voor wat leuke actie zorgen.
Ik hoor Vanessa al in mijn hoofd ...
16 mei pas weer nieuwe bewoners, maar beter dan Derek verwacht ik niet zo snelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook
had al vlinders in mijn buik
liefde op het eerste gezicht![]()
het mog niet zo zijn
je moet niet met de dode fuckequote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Zit nog steeds te wachten op het moment dat ze een ouija bord in die oude loods gooien.
Zou toch voor wat leuke actie zorgen.
Ik hoor Vanessa al in mijn hoofd ...
Spoken wel, en ze heten doorgaans Billy ....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
10 van de 15 weten niet wat een Ouija bord is.
En geesten bestaan niet
kan gewoon niet, hij was een schatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
16 mei pas weer nieuwe bewoners, maar beter dan Derek verwacht ik niet zo snel
Dezen nog beter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij dit nr moet ik aan hem denken:
en robin dan? die kan stikken in der tieten. das pas eng. wel goede streams voor jdmquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vond die wytze met zijn bordjes zo eng ..
Dat was het nummer ja!quote:
Miljonair!quote:
Vind Robin niet echt eng, alleen niet haar tetters zijn nep, zij zelf ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:48 schreef isax het volgende:
[..]
en robin dan? die kan stikken in der tieten. das pas eng. wel goede streams voor jdm
je bent duidelijk een manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind Robin niet echt eng, alleen niet haar tetters zijn nep, zij zelf ook.
Dat was hij echt. Hele leuke vent, deed niet mee aan spelletjes van de regie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:51 schreef isax het volgende:
[..]
en was die het ook echt of was het bedacht door de regie?
Weet nog wel dat mijn favoriet eerst Cynthia was, maar die lag er na 3 weken of zo al uit ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was hij echt. Hele leuke vent, deed niet mee aan spelletjes van de regie.
Yep, en had altijd leuke gesprekken met Karim.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was hij echt. Hele leuke vent, deed niet mee aan spelletjes van de regie.
De naam Cynthia zegt me niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet nog wel dat mijn favoriet eerst Cynthia was, maar die lag er na 3 weken of zo al uit ..
Was dat donkere meisje, werd best naar behandeld door aantal andere dames daar door de haar/extensions die uitviel, ofzowquote:
Heeft geen indruk gemaakt, zegt me nog niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
mij ook niet, maar looks scary to me
[ afbeelding ]
Was ook inderdaad voor haar omdat ze zo gepest werd door die andere tutjes ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Was dat donkere meisje, werd best naar behandeld door aantal andere dames daar door de haar/extensions die uitviel, ofzow
Leek wel een klik te hebben met Mo, hadden die opdracht om samen buien in tent te slapen.
Daar zat ook zo'n luie Laura in.. Alle dagen op bed doorbrengen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was ook inderdaad voor haar omdat ze zo gepest werd door die andere tutjes ..
Cynthia was leukquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
mij ook niet, maar looks scary to me
[ afbeelding ]
Had niet heel met haar, maar dat was idd wel sneu ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was ook inderdaad voor haar omdat ze zo gepest werd door die andere tutjes ..
Nu dan ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft geen indruk gemaakt, zegt me nog niks.
Luiraquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar zat ook zo'n luie Laura in.. Alle dagen op bed doorbrengen.
Ik ga dat niet terugkijken joh..quote:
Guido the gay, dat weet ik nog.. Was hij eigenlijk leuk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Luira![]()
Hoewel ik het wel genaaid vond dat ze met Guido zogenaamd een setje moest vormen.
Erg geforceerd en werkte dus ook niet.
Mwah, maar je moet wat heh.quote:
En die andere gozer, die vaak verkleed als vrouw ging ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Guido the gay, dat weet ik nog.. Was hij eigenlijk leuk?
Eh sorry nooit gezien dus kan niet meelullenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mwah, maar je moet wat heh.
En mijn favo was JoKom maarrrrrr
Zn eigen geheim was dat ie pro-gamer was ofzo en hij postte hier ook wat mee toen ie eruit was, vond ik wel top. Denk dat hij ook leuker geweest was zonder die nep-relatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Guido the gay, dat weet ik nog.. Was hij eigenlijk leuk?
Jo, die had haar eigen ChaBlyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mwah, maar je moet wat heh.
En mijn favo was JoKom maarrrrrr
Hij was toch ook onderbroekenmodel?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Zn eigen geheim was dat ie pro-gamer was ofzo en hij postte hier ook wat mee toen ie eruit was, vond ik wel top. Denk dat hij ook leuker geweest was zonder die nep-relatie.
Ja en toen dacht ook al iedereen dat alles opgezet plan is. Zoals bij elke rlsquote:
Die zat daar echt wel om haar eigen shizzle te promoten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja en toen dacht ook al iedereen dat alles opgezet plan is. Zoals bij elke rls
Klopt, maar om nou te zeggen dat ze er daarom in gezet is gaat me te ver. En Jo was gewoon leuk, vond ik dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zat daar echt wel om haar eigen shizzle te promoten.
Niagrawatervallenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:11 schreef Punkman het volgende:
Werd wel gek van die streams toen, altijd weer een jankende Mo.
Die heeft wat tranen daar achter gelaten zeg ..
Lag er bij haar wel dik bovenop dat ze het lieverdje van de redactie was though, ze doet me het meeste aan Lot denken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja en toen dacht ook al iedereen dat alles opgezet plan is. Zoals bij elke rls
Dat lees ik vaker die mening, maar dat heb ik dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Lag er bij haar wel dik bovenop dat ze het lieverdje van de redactie was though, ze doet me het meeste aan Lot denken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:15 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat lees ik vaker die mening, maar dat heb ik dus helemaal niet.
Hilarisch jaar of 25 en volop aan de botox, fillings en implantaten.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
BaBu still alive! Ga je nog stappen vannacht of nie
Ga je niet stappen? Koelkast!quote:
Inderdaad zo jammer en ze was hier 23 zelfs lees ik....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hilarisch jaar of 25 en volop aan de botox, fillings en implantaten.
Om zich als 'zekere vrouw' te kunnen presenteren.
En had met haar mooeduuuuuuur wat Lot met haar faduuuuur heeft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweert dat er niet gestuurd wordtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:16 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze stond perongeluk effe online terwijl Phillip op de schopstoel zat, hun verhaaltje was duidelijk nog niet af.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen als ik net een slok neem ...
Leeft die modelijn van haar nog?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:18 schreef Urb het volgende:
[..]
En had met haar mooeduuuuuuur wat Lot met haar faduuuuur heeft.![]()
En dat slaapwandelgeheim was ook wel een slecht toneelstuk, en dat met al die acteer-cursussen van haar.
In de rest van Nederland is het vrijdag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Donderdag, zuip je de pleuro voor 10 euro
Doe ik sowieso wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Donderdag, zuip je de pleuro voor 10 euro
Wat is daar mis mee dan? Als je je zo beter voelt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
de nacht hoort nog bij donderdag vind ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In de rest van Nederland is het vrijdag.
Daar is van alles mis mee. Moet dat echt uitgelegd worden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Als je je zo beter voelt.
Hahahaha, zelfs die tieten waren op een gegeven moment met korting.quote:
Ik zie het niet, er zijn nu eenmaal mensen die zich daardoor beter of zekerder voelen. Je gaat toch ook naar de kapper?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar is van alles mis mee. Moet dat echt uitgelegd worden?
2 halen 1 betalen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahahaha, zelfs die tieten waren op een gegeven moment met korting.
Servioquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
Hoe hete die gozer ook alweer die als dragqueen optrad ?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
You took too much, man. You took too much.
Mijn kapper is jaloers op mijn haar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik zie het niet, er zijn nu eenmaal mensen die zich daardoor beter of zekerder voelen. Je gaat toch ook naar de kapper?
Tis al goed en dat meen ik oprecht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:25 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Hoopte dat je hem niet zag, maar dus toch ...
Ik heb geen idee, ik heb dat niet, maar ik kan me wel voorstellen/verplaatsen in mensen die dat wel doen om zich beter te voelen. Ik kan daar niet over oordelen, misschien voelen ze zich ongelukkig met een kleine cupmaat..... Net als mensen die zich vrouw voelen terwijl ze man zijn of vice versa.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn kapper is jaloers op mijn haar.
Leg mij eens uit wat je zelfverzekerder maakt met een aangemeten D-cup of met een natuurlijke B-cup?
Servio was mijn favoriet maar die ging wegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, Servio. Dat was ook een geval apart ..
Krijg ook die schoonmaakster van DGK niet uit mijn hoofd, dat was ook een beest..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Servio was mijn favoriet maar die ging wegNet als Eric
Ik hou van dramaqueens
Had weinig met hem, mij iets te valsch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Servio was mijn favoriet maar die ging wegNet als Eric
Ik hou van dramaqueens
Ik denk dat je een weinig zelfverzekerd bent als je zoveel plastic nodig denkt te hebben op je 23e. En dat die onzekerheid ook niet weggaat door het door het op deze manier 'op te lossen'.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb dat niet, maar ik kan me wel voorstellen/verplaatsen in mensen die dat wel doen om zich beter te voelen. Ik kan daar niet over oordelen, misschien voelen ze zich ongelukkig met een kleine cupmaat..... Net als mensen die zich vrouw voelen terwijl ze man zijn of vice versa.
Palmaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Krijg ook die schoonmaakster van DGK niet uit mijn hoofd, dat was ook een beest..
Als ik Vanessa zie dan moet ik altijd weer aan haar denken.
Valsch is okquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Had weinig met hem, mij iets te valsch.![]()
Ik vond em veel relaxter toen ie tijdelijk terug mocht komen. Toen hefde hij het spel niet meer hard te spelen.
Nee, misschien niet, maar ik kan niet in hun hoofd kijken. Soms is het zo eenvoudig op te lossen. Daarom vaak ook eerst gesprekken met een psych dacht ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk dat je een weinig zelfverzekerd bent als je zoveel plastic nodig denkt te hebben op je 23e. En dat die onzekerheid ook niet weggaat door het door het op deze manier 'op te lossen'.
Klopt, een zus van mij heeft het ook laten doen, maar die moest eerst een gesprek aangaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, misschien niet, maar ik kan niet in hun hoofd kijken. Soms is het zo eenvoudig op te lossen. Daarom vaak ook eerst gesprekken met een psych dacht ik?
Bij een kliniek gaan er geen gesprekken bij een psych vooraf, daar is het knakenwerk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, misschien niet, maar ik kan niet in hun hoofd kijken. Soms is het zo eenvoudig op te lossen. Daarom vaak ook eerst gesprekken met een psych dacht ik?
Beugeltjes....zijn die er nog eigenlijk?quote:
Gooi ik r even een drumsolo inquote:
Dat is een hele goeie, ik heb ze al een tijd niet meer gezien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:37 schreef Parlay het volgende:
[..]
Beugeltjes....zijn die er nog eigenlijk?
Was vast niet nodig bij dr moedurs tietenfabriek.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mama Jo had wel een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Was vast niet nodig bij dr moedurs tietenfabriek.![]()
Geef je geen ongelijk maar zaten wel wat steekjes los bij deze dame leek me zowieso, echt een soort Charlotte gewoon al jong verwend/verpest.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mama Jo had wel een kort pittig kapsel
Wist jij dat in 1 gram materie 90000000000000 joule aan energie zit. Oftewel de verbrandingswarmte van 15000 vaten ruwe olie wat bijna een wedstrijdzwembad vol met olie is.quote:
En die vriendin dan, met die spinne-wimpers!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mama Jo had wel een kort pittig kapsel
Heb me er niet echt in verdiept, maar dingen als electromagnetische kracht, zwaartekracht en kernkracht zie ik wel als bewezen. Jij dan?quote:
Ik weet dat niet meer, maar klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:42 schreef Urb het volgende:
[..]
En die vriendin dan, met die spinne-wimpers!![]()
![]()
En toen bekend gemaakt werd dat Jo als 4de ge-eindigd was gilde 1 van hun "Engerds, allemaal!" dwars door de live-show heen.![]()
![]()
Maar daar doen ze het juist om, om te kunnen fungeren als rukmateriaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:44 schreef Majoraan het volgende:
Met die plastic tieten, ik begreep nooit hoe je "trots" kunt zijn op iets wat je gekocht hebt.
Maar ja, je kunt ook trots zijn op je Golf 6 die je gekocht hebt.
Als ik een Billy was zou ik een borstvergroting nog begrijpen, bijv. van aaa naar a of kleine B.
Maar niet porno tetten en dan klagen dat men alleen naar je tetten kijkt terwijl je nog zoooveel meer bent,
Gevonden, aan einde roept mamajo het.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet dat niet meer, maar klinkt goed!![]()
![]()
lol, nee maar wel een hoop near missesquote:
Urbje toch, ik ga kijken, tnx!quote:
Een echte zelfvertrouwen boost dusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar daar doen ze het juist om, om te kunnen fungeren als rukmateriaal.
Ja, gaat echt om wie ze zijn niet om wat ze hebben laten doenquote:
lol dat sowieso, de snaar is echter zo klein dat we die nooooit maar dan ook noooooit in beeld kunnen brengenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb me er niet echt in verdiept, maar dingen als electromagnetische kracht, zwaartekracht en kernkracht zie ik wel als bewezen. Jij dan?
Doet me een beetje denken aan de uitspraak van Anton...quote:
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:
Dan zal het wel altijd een theorie blijven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat sowieso, de snaar is echter zo klein dat we die nooooit maar dan ook noooooit in beeld kunnen brengen
Best een leuk filmpje.....quote:
Maurice!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:51 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb niet 1 van die rls gevold alleeb BB1. Karin is stom want ze is getrouwd maar knuffelt met ben zijn naam vergeten. Willem is een matennaaier en Sabine gemeen want die zei kutkip tegen een lieve kip. Zo!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:51 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb niet 1 van die rls gevolgt alleeb BB1. Karin is stom want ze is getrouwd maar knuffelt met ben zijn naam vergeten. Willem is een matennaaier en Sabine gemeen want die zei kutkip tegen een lieve kip. Zo!
lol kom je weer met je faces of death beelden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Sabine was ook leuk mèt kutkipquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:51 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb niet 1 van die rls gevold alleeb BB1. Karin is stom want ze is getrouwd maar knuffelt met ben zijn naam vergeten. Willem is een matennaaier en Sabine gemeen want die zei kutkip tegen een lieve kip. Zo!
Die zit er goed inquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
De tetten staan aan de zijkant.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Best een leuk filmpje.....
Maar ik miste toch de tetten ..![]()
Ik was voor niemand, ik snapte er niks van.quote:
Majoraantjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:51 schreef Majoraan het volgende:
Die zaten achter het stuurquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Best een leuk filmpje.....
Maar ik miste toch de tetten ..![]()
Ik hou het beschaafd. Alleen ongelukken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kom je weer met je faces of death beelden?
Deden ze het in een stapelbed?quote:
Beschaafd ???quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hou het beschaafd. Alleen ongelukken.
nou zeg! Je hebt je toch niet uit het veld laten slaan? Gewoon mee doen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:55 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben er bijna elke dag of avond... meelezen wat anderen posten.
Best zielig he
Ja, echt hehquote:
Tijd voor een goeie adblockerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Beschaafd ???
Ik heb weinig van het filmpje meegekregen, door de vleeswaren die door advertenties op die pagina op mijn netvliezen worden gegooid ..![]()
Bij een adblocker krijg je weer dreigementen van FOK!.quote:
Gebruik disconnect.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij een adblocker krijg je weer dreigementen van FOK!.
hmmm dat weet ik niet meer, was wel beschaafder dan ene Billy met Ruudquote:
Nee hoor, helemaal in het begin de steentijd op Fok zo'n beetje, deed ik dat ook. Het is hier best leukquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:55 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben er bijna elke dag of avond... meelezen wat anderen posten.
Best zielig he
Daar kwam het nog natuurlijk over..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm dat weet ik niet meer, was wel beschaafder dan ene Billy met RuudEn maar eenmalig gelukkig
Je maakt een uitzondering bij FOK ja, althans zo heb ik het staan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met welke adblocker kun je wel quoten? of moet je gewoon alleen fok toestaan?
VOO?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:59 schreef Majoraan het volgende:
Ik vond bij BB1 die opkomst van zoveel verschillende vijandige forums zo leuk.
Ik poste op het VOO forum en tig EZ-boards :-)
dreigementen van FOK! blockenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij een adblocker krijg je weer dreigementen van FOK!.
hmmm was dat 1999? Geen eens zo lang geleden.. Was toen niet zo met internet bezig denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:59 schreef Majoraan het volgende:
Ik vond bij BB1 die opkomst van zoveel verschillende vijandige forums zo leuk.
Ik poste op het VOO forum en tig EZ-boards :-)
Ja, gekker moet het niet worden.quote:
Mag ik hier niet bespreken geloof ik, maar ik gebruik gewoon AdBlock met een paar regels voor Fokquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met welke adblocker kun je wel quoten? of moet je gewoon alleen fok toestaan?
okay had ik ook geprobeerd, ik heb ook adblock plus erbij.. die pakt het dan niet goed op denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag ik hier niet bespreken geloof ik, maar ik gebruik gewoon AdBlock met een paar regels voor Fok
Mooi nummerquote:
Het gaat erover dat je het bij fok wel toelaat, zodat je m niet helemaal uit hoeft te zettenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
Kuch Addblockers zijn volgens mij niet toegestaan op FOK dus elkaar tips geven vast ook niet.
Zegt me niks, ging dat over radio ofzo?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:00 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Van Veronica, met Ron en Arnold als admins
Niet zo lang geleden, maar wel grappig dat ik toen zo verontwaardigd was dat iemand kutkip zei, terwijl ikzelf nu Laura een soort van tweede generatie softenon kind vindquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm was dat 1999? Geen eens zo lang geleden.. Was toen niet zo met internet bezig denk ik
Jouw schuld, nu moet ik deze wel plaatsen ..quote:
lol ga je weer gokken? Ik heb cash zat maar nog geen zin kunnen makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of ik nog wat geld in mijn laatje kan krijgen,,,,,
Heb je verstand van Trojans?quote:
Ja hoorquote:
Officieel BB forum van Veronica Omroep Organisatie aka VOOquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:05 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden, maar wel grappig dat ik toen zo verontwaardigd was dat iemand kutkip zei, terwijl ikzelf nu Laura een soort van tweede generatie softenon kind vind
Even kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jouw schuld, nu moet ik deze wel plaatsen ..![]()
![]()
Mag ik je binnenkort om raad vragen? Ik blijf terug gaan naar fabrieksinstellingen door die ongein.quote:
Was gister 1e, dus motivatie is weer hoogquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ga je weer gokken? Ik heb cash zat maar nog geen zin kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |