Hahahaquote:Op zondag 4 mei 2014 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
Over Lowie:
'Lowie werd bij Sparta altijd in de maling genomen', zegt Gijp. 'Ik heb één keer meegemaakt dat we thuis achter stonden en Van Gaal in de rust tegen Hughes zei: "En nu grijp je in!" Waarop Hughes zei: "Is goed, ga jij er maar uit."
Groot vroeger was alles beter gehalte bij die man zeg.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Even wat serieuzer:
Ben het er niet helemaal mee eens, maar een eyeopener blijft het.
Daarom ook niet helemaal mee eens. Ook het feit dat het altijd mensen uit dezelfde leeftijds categorie dit soort dingen melden doet me denken dat juist die mensen vinden dat de 'jeugd van tegenwoordig' maar eenzelfde jeugd als hun moet hebben, dat hun nostalgische gevoelens de enige juiste zijn. Ben ik niet zo van, maar ik vind het wel een heel goed punt dat men tegenwoordig niet meer sociaal lijkt te zijn, schuchter, bang, doe er zelf ook aan mee.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groot vroeger was alles beter gehalte bij die man zeg.
Alsof kinderen nu nooit meer buiten zijn en mensen elkaar niet meer zien.
haha ik krijg de concert kaarten mijn broertje de voetbal kaartjes.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus, aankomend seizoen regel jij mijn kaarten voor NEC uit? Lees ik dat goed?![]()
Maar supertof van NEC. Op eigen kracht ook, 2-2 uit tegen Ajax.
foto?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
de eigenlijke decoratie moet nog gemaakt worden maar het komt goed
;{quote:Op zondag 4 mei 2014 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet het nooit he. Kunnen zomaar ineens een paar FOkkers voor je neus staan.
heb ik al eens een keer gehadquote:Op zondag 4 mei 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaan ze ineens zingen: I see Tjacka standing there
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |