"Ja, soms moet je met je hand wel eens in iets onsmakelijks zitten....."quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt steeds meer fan van David! Humor, teamspirit, relaxed. Ja, geschikte gozer volgens mij.
Rosah vond ik ook leuk vanavond. Hoe ze die vis stond leeg te graaien.
Meisje naar mijn hartquote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
"Ja, soms moet je met je hand wel eens in iets onsmakelijks zitten....."
Ik heb precies hetzelfde, die twee gun ik het het meeste. Maar als ik eerlijk ben is het niveau van Bojana overall het hoogste.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb heel erg een zwak voor Rosah en David, maar ben bang dat Bojana gewoon te goed is en wint.
Bart mag er w.m.b. als volgende wel uit.
Ja idd, en ze zweet heel erg, haar hoofd glanst. Maar toch vind ik haar echt de beste en haar kookniveau ligt vaak veeeel hoger dan de rest.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die klagerige kreunstem van Bojana is gewoon zo irritant. En haar hoofd als ze een keer wat kritiek krijgt. Daar kan ze slecht tegen.
Haha zo was ik ook een keer David van 38quote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef golfer het volgende:
Oh, en leuk foutje van de regie in het begin.
Bart is wel heel erg ten gunste veranderd en verjongd:
[ link | afbeelding ]
Dat is niet zo vreemd met al dat licht. Geldt voor de rest ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Ja idd, en ze zweet heel erg, haar hoofd glanst.
Zoveel zweten vind ik gewoon vies. Zeker boven eten.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Ja idd, en ze zweet heel erg, haar hoofd glanst. Maar toch vind ik haar echt de beste en haar kookniveau ligt vaak veeeel hoger dan de rest.
Sjeez....quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zoveel zweten vind ik gewoon vies. Zeker boven eten.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij maakt je gewoon happy en lacht echt heel veel. Vrolijke man is hetquote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben voor de mannen. Liefst Bart, omdat je t bij hem niet verwacht en hij veel lacht.
Goeie argumenten voor n chef he
Dan hoef je in ieder geval niet na te zouten.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voerde ze weer een act, compleet met traantjes, op?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die klagerige kreunstem van Bojana is gewoon zo irritant. En haar hoofd als ze een keer wat kritiek krijgt. Daar kan ze slecht tegen.
Ja jammer inderdaad, was wel mijn favoriet, maar ik had niet verwacht dat ze veel verder zou komen. Ik denk dat Bart de eerstvolgende is die moet vertrekken en daarna kan het iedereen zijn. Wat mij betreft mag David wel winnen, die heeft van alle kandidaten het meest in staat om te leren en zich te verbeteren.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef TAV74 het volgende:
Zo, Rosah zit weer in een goede fase, knap. En David blijkt toch wel een overlever zeg
Jammer van Celine, leuke griet, knap als je op je 22e al zo kunt koken imo![]()
Tja, wie niet. Maar wat doe je eraan. Als je zweet, dan zweet je. Je kunt als mens niet je poriën afsluiten of zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeker waar! Over het algemeen zweten de mensen die vooraan staan ook het meest, aan de voorkant staan meestal de meeste lampen, waardoor het altijd heel warm was vooraan. Maar de een zweet meer dan de ander natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, wie niet. Maar wat doe je eraan. Als je zweet, dan zweet je. Je kunt als mens niet je poriën afsluiten of zo.
Rauw vlees serveren en toch doorgaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:10 schreef sirdanilot het volgende:
Ik had liever Bart eruit gezien, is niet de eerste keer dat hij rauw vlees serveert. Jammer dit.
Dan valt het mee. Ik dacht aan rauwe kip of zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
het was entrecote, er zijn mensen die dat graag zo eten
Volgens mij was het ribeye en dat moet toch een beetje gebakken zijn om het dooraderde vet te laten smelten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef computergirl het volgende:
het was entrecote, er zijn mensen die dat graag zo eten
Moet nederland ook? Dan moet ik mijn moeder eens informerenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:43 schreef Unites het volgende:
Vanavond een keer overslaan, want: Songfestival![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:06 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Moet nederland ook? Dan moet ik mijn moeder eens informeren
Tja, als de specifieke opdracht is dat je met de rookoven moet werken en je proeft geen enkele rooksmaak in je eindproduct dat is dat natuurlijk ook niet bepaald een goede prestatie. In een meer open opdracht had het wellicht anders uitgepakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Halcon het volgende:
Apart dat je dan doorgaat. Lijkt me eerder een diskwalificatie dan een wat minder, maar wel gaar, gerecht te serveren.
Dat is meer reden om vanavond live naar Masterchef te kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:43 schreef Unites het volgende:
Vanavond een keer overslaan, want: Songfestival![]()
![]()
![]()
Mja, allebei waardeloos natuurlijk, maar als ik zou mogen kiezen tussen rauw of geen rooksmaak...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, als de specifieke opdracht is dat je met de rookoven moet werken en je proeft geen enkele rooksmaak in je eindproduct dat is dat natuurlijk ook niet bepaald een goede prestatie. In een meer open opdracht had het wellicht anders uitgepakt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |