Toch vind ik die Astra ergerquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Viezze het volgende:
PriusHoe meer ik er in rij hoe erger ik hem vind
Vind je het erg als ik het maar een gat vind? Ik moest gewoon overstappen van bus.quote:
Nee, turboloze 1.4 met 100pk. Geloof dat er 120 of 140pk in zit als je iets hebt waar Turbo op staat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Viezze het volgende:
Ja dat is een ramp, bedoel je de uitvoering met de "Turbo"? Er staat turbo achterop maar volgens mij is dat de enige gemonteerde turbo
Nee. Gewoon een Astra Ecoquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Viezze het volgende:
Ja dat is een ramp, bedoel je de uitvoering met de "Turbo"? Er staat turbo achterop maar volgens mij is dat de enige gemonteerde turbo
Ha ha, dat is ook meestal de tactiek waar ik voor kies. Maar eens kijken of mijn CP morgen tien minuutjes over heeftquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:57 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Bij aflevering met puppy-oogjes vragen waar de dichtsbijzijnde bushalte is. Vaak bieden ze je dan om je even af te zetten ergens. Maak ik altijd wel mee eigenlijk :p
de turbo versies zitten allen binnen de 10sec op de 100. Die willen dus wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, turboloze 1.4 met 100pk. Geloof dat er 120 of 140pk in zit als je iets hebt waar Turbo op staat.
Die Turbo versies zijn de ergsten, die willen met geen mogelijkheid vooruit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de turbo versies zitten allen binnen de 10sec op de 100. Die willen dus wel.
Contact Persoonquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Misschien erg dom, maar zou ik mogen vragen wat CP betekend? Ik kwam niet verder dan cipier of Center Parcs.
Goeie usernamequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Misschien erg dom, maar zou ik mogen vragen wat CP betekend? Ik kwam niet verder dan cipier of Center Parcs.
Als je privechauffeur wil worden is dat een voordeel zeker als je niet in een grote stad woont, als hiker is het niet nodig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Dank u, dat had ik zelf nog wel moeten kunnen raden. Dan had ik nog één vraag. Als ik bij Easyway kijk voor solliciteren, dan vragen ze of ik in bezit ben van een eigen auto, vanwaar deze vraag eigenlijk? Kon hem in de afgelopen 5 topics niet vinden.
Mijn ouders hebben zo'n nieuwe Astra turbo. Ik snap al die negativiteit niet, hij rijdt best prima. Het is natuurlijk geen racemonster maar dat zijn mijn ouders ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Viezze het volgende:
Precies, de turbo uitvoeringen zijn best ok.quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:26 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n nieuwe Astra turbo. Ik snap al die negativiteit niet, hij rijdt best prima. Het is natuurlijk geen racemonster maar dat zijn mijn ouders ook niet.![]()
En verder zit er een vet neon licht rond de versnellingspook.^^
Opel heeft sowieso niet zoveel begrepen. Van auto's in het algemeen niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef MuurStraat het volgende:
Opel is dan ook wel het merk dat het minst begrepen heeft van die eco blokken, wat een verschrikkelijke motoren zijn die ecoflex dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |